194. forduló, 196. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 16. 9h:08'
EZ A 523. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
524. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [57,61] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 7 6 9 t. energia kisütése: 7 6 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 csapdaészlelés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

l 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

l 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 297.]

a 37 3906 10 átadod a 37. tárgyat a 3906. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 10 drótszőrt Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 45 62 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

56 57 58
60
61
62

[45,62] Épületek tűnnek fel. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod a törpe nő táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 106 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Melinka letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 64 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Összefutsz Goombarral. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Elsétál melletted.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 267.]

ea 396 20 eladod a 396. tárgyat 20
Eladtál 20 álomport. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ee 125 572 652 eladod a 125. tárgyat az 572. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 1 mandibulapengét. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 3 aranytollat. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 2 darázsszárnyat. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 267.]

ee 97 eladod a 97. tárgyat
Eladtál 2 rákpáncélt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[46,62] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 1 bőrpáncélt 5 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[57,61] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő szeppent rákfatty mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

Találsz valamit: 1 parittya[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [58,61] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. {max. életpontja: 37-40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája bal oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a süvítő rája a farkával, de elhibázta! A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 223.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[57,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d8.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [56,60] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szőrlajhár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 6.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szőrlajhár jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 193.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

v 96 45 62 elmormolod a 96. varázslatot
15 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[57,59] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a sullár jobb első lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [56,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy grákó denevér lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a grákó denevér bőrszárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a grákó denevér testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A grákó denevér feléd harap, de sikertelenül. A grákó denevér összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [55,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [45 pontot használtál fel, van még 148.]

m 6 mozogsz nyugatra
[54,59] A sík vidék mocsarassá válik. Felfedeztél egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen zombi nyomokra bukkansz! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy zombi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 8 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült agglomerátor közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 138.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 366 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 306/306 Jellem: gonosz (274) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (30) Varázspont: 311/15 Pénz: 191 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/0 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1267 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 921 TP-t kaptál. Jelenleg 380 540 TP-d van. A következő szinthez még 69 460 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/3 vágófegyverek: *22/100
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 20/48 dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
54,59 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 2. nyomkövetés: 52/60 (+26%) 3. lopás: 7/86
4. mászás: 11/81 5. csapdakészítés: 18/85 (+6%) 6. csapdaészlelés: 25/84 (+411%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 5/37 9. felderítés: 10/99
10. szörnyidomítás: 5/62 11. teológia: 20/19 (+14%) 12. taumaturgia: 15/55 (+22%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 10/78 (+11%) 15. szörnyismeret: 24/11
16. pszi: 1/54 (+5%) 17. zárnyitás: 6/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 20/40 (+17%) 20. főzés: 4/90 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76)
tolvajvér (#364) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 81.39 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 álompor (#396) 3 aranytoll (#572) 1 bőrpáncél (#51)
2 darázsszárny (#652) 9 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 orgyilkos tőr (#225)
2 rákpáncél (#97) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 2 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
1 lajhár csont (#236) 3 rézdarab (#70) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

53 54 55 56 57 58 59
58
59
60
61
62
(54,59) phua-kúp (#372), zombi (#49), agglomerátor (#138)
(55,59) Fairlight oltár, 26. jellempróba
(56,59) grákó denevér (#25), 37. jellempróba
(56,60) szőrlajhár (#141), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(57,59) sullár (#101), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 49. jellempróba
(57,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), rájanyék (#58)
(57,61) Leah oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(58,61) süvítő rája (#113), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek