194. forduló, 196. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 27. 13h:50'
EZ A 975. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
976. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 26 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [180,59] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+167 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1578. hetének nyerőszámai: 1, 6, 25. 4 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tüskés harci gromak fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A táborozásod hátralévő idejében még egy szörny bukkant a táborhelyedre - vagy te bukkantál az övére. Egy biztos, az előtted álló csata neki egy esélyt jelent, hogy bosszút álljon fajtársáért, neked egy esély, hogy egy újabb vadászzsákmánnyal büszkélkedhess.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+11 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 358.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 tinta). [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 349.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 347.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 345.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 343.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 341.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 326.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 322.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: ef 4 512 0 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 279.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

d 56 33 eldobod az 56. tárgyat (33 darabot)
Elhajítasz 33 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[181,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tyrannoszaurusz rex. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 117, gyógyulás: 94, összesen: -23 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy szárnyas gömböc előtt.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki! {max. életpontja: 69-76.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel felnyársalod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 11, gyógyulás: 17, összesen: +6 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy óriáspók!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [182,60] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat q. rohamosztagos került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 48, gyógyulás: 91, összesen: +43 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy patak van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [183,60] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy részeg kalandozó közeledik. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 16, gyógyulás: 41, összesen: +25 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [46 pontot használtál fel, van még 233.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Kicsi elefántcsontomban
Egy kerekded furcsa mag van:
Megeheted - ha megfőzted,
Fővetlenül - szárnya nőhet.
[5 pontot használtál fel, van még 228.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy őrült varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 81 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sáfránypor és 2 csuklyavirág. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 118, gyógyulás: 43, összesen: -75 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 8 madártoll. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 86, gyógyulás: 44, összesen: -42 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[184,60] Folytatod sétádat a házak közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. {támadása: 60.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Blounther apó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó hosszú szakállát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a Blounther apó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy téfea-agy. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 92, gyógyulás: 50, összesen: -42 ÉP}

Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 41, gyógyulás: 36, összesen: -5 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [14 pontot használtál fel, van még 198.]

ee 322 1553 126 eladod a 322. tárgyat az 1553. tárgyat a 126. tárgyat
Eladtál 4 ezüsttőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

ee 159 184 2 eladod a 159. tárgyat a 184. tárgyat a 2. tárgyat
Eladtál 1 kis vaspajzsot. 23 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüst kulcsot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 113 kaját. 113 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

ee 396 551 651 eladod a 396. tárgyat az 551. tárgyat a 651. tárgyat
Eladtál 7 álomport. 7 aranyat kaptál.
Eladtál 4 dentor bőrt. 140 aranyat kaptál.
Eladtál 5 rinóbőrt. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

ee 198 151 652 eladod a 198. tárgyat a 151. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 4 trikornis szarvat. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 23 szvó-ektoplazmát. 230 aranyat kaptál.
Eladtál 9 darázsszárnyat. 36 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

ee 125 172 328 eladod a 125. tárgyat a 172. tárgyat a 328. tárgyat
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 13 téfea-agyat. 104 aranyat kaptál.
Eladtál 1 Thargodan esszenciát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 198.]

ea 268 2 eladod a 268. tárgyat 2
Eladtál 2 gromak bőrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ea 280 3 eladod a 280. tárgyat 3
Eladtál 3 tyrex csontot. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 1221 20 megveszed az 1221. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 313 30 megveszed a 313. tárgyat 30
Mindössze 7 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 7 gyógykenőcsöt. 70 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 11 1 megveszed a 11. tárgyat 1
Vásároltál 1 csontkést. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 14 5 megveszed a 14. tárgyat 5
Vásároltál 5 sünmedve tüskét. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 283 1 megveszed a 283. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 168 2 megveszed a 168. tárgyat 2
Vásároltál 2 sullár hólyagot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 305 10 megveszed a 305. tárgyat 10
Vásároltál 10 varázskövet. 1500 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

ve 133 30 megveszed a 133. tárgyat 30
Vásároltál 30 csuklyavirágot. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 78 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és egy xirnox szív. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 130, gyógyulás: 43, összesen: -87 ÉP}

Felfedeztél egy templomot. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 192.]

ee 276 162 197 eladod a 276. tárgyat a 162. tárgyat a 197. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 3 borostyán függőt. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 2 igazgy. fülbevalót. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

ee 191 192 194 eladod a 191. tárgyat a 192. tárgyat a 194. tárgyat
Eladtál 2 aranyláncot. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 gyöngysort. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

ee 158 193 1549 eladod a 158. tárgyat a 193. tárgyat az 1549. tárgyat
Eladtál 4 ezüst karkötőt. 56 aranyat kaptál.
Eladtál 3 aranygyűrűt. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 4 balkezes gyűrűt. 800 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

ee 1548 180 eladod az 1548. tárgyat a 180. tárgyat
Eladtál 1 Blounther gyűrűjét. 600 aranyat kaptál.
Eladtál 2 ezüst gyűrűt. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz Tücsöktalppal. Egy bronz éjmedált, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy klasszikus kitűzőt, egy kráken gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy mind. igazgyöngyét, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Morc Kearg táborát. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: undorító fehér! Egy jó! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[6 pontot használtál fel, van még 186.]

be 631 6 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 381 leírod a 4959. kalandozónak a 381. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 139 leírod a 4959. kalandozónak a 139. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 279 leírod a 4959. kalandozónak a 279. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 418 leírod a 4959. kalandozónak a 418. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 420 leírod a 4959. kalandozónak a 420. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyartőrt. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

in 4959 0 438 leírod a 4959. kalandozónak a 438. tárgyat
Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[188,61] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy részeg kalandozó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 ezüst gyűrű, 4 arany és egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 21, gyógyulás: 33, összesen: +12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [189,62] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Tűzhajú formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 109.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tyrannoszaurusz rex közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 60.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 3 401 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 130, gyógyulás: 101, összesen: -29 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 62, gyógyulás: 61, összesen: -1 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 93.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 26, gyógyulás: 32, összesen: +6 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. vas dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál jobb lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 428 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 40, gyógyulás: 32, összesen: -8 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Ekharion dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Agyartőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 256 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 873, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Ekharion dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ekharion dárda. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi bal karját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a Notermanthi kosfejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó, egy rejtőköpeny, egy ezüst kulcs, egy borostyán függő és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Magad mögé lököd a pitiáner ősdentor trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi trófeát. 7 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ó, Fairlight, Te cselszövő kincsvadász! Miért akarod kifosztani a csatamezőket? - merül fel benned, amikor megpillantod a mágia istenének egyik gólemjét. Ezt nem hagyhatod, így megtámadod a fosztogatót. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy agyaggólem készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 3d9+10.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ekharion dárda. Lövedékeiddel perforálod az agyaggólem testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyaggólem testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az agyaggólem jobb karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, az agyaggólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az agyaggólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 alaprúna. 8 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Találtál egy mágiaszilánkot. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy csontpálca és 32 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. [50 pontot használtál fel, van még 43.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 591 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 4, 30.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 336 pontot. A következő körben tehát 340 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról.

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 32. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 23 (38) Szint: 27 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 53 (55) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 70 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 69/86 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 722/585 Jellem: gonosz (354) Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (63) Varázspont: 820/222 Pénz: 5812 arany Kép. pont: 33
Tudatpont: 50/30 Pszi pont: 81/0 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1783 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64 701 TP-t kaptál. Jelenleg 2 286 027 TP-d van. A következő szinthez még 13 973 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, Notermanthi, agyaggólem. A 190. fordulódban 1092 arany került a bankszámládra. 1142 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: *29/100 (+14%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 20/33 (+32%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -11.); bumeráng (#249) max. 1 db (12 -15.); bumeráng (#249) max. 2 db (16 -18.); bumeráng (#249) (19 -24.); ekharion dárda (#1557) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
189,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 192
Kedvenc táborhely: 179,53
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/83 2. nyomkövetés: 26/20 (+20%) 3. lopás: 1/8
4. mászás: 13/5 (+6%) 5. csapdakészítés: 12/92 (+7%) 6. csapdaészlelés: 4/57
7. gyógyítás: 26/80 8. titkosírás: 3/35 9. felderítés: 19/62 (+37%)
10. szörnyidomítás: 6/24 11. teológia: 39/69 (+69%) 12. taumaturgia: 31/28 (+12%)
13. szerencsejáték: 3/71 14. versengés: 10/26 15. harcművészetek: 1/7
16. zene: 16/32 17. szörnyismeret: 18/62 (+36%) 18. pszi: 8/12 (+18%)
19. zárnyitás: 1/88 20. vadászat: 12/8 (+40%) 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 25/86 23. testépítés: 1/46 24. úszás: 9/13
25. főzés: 8/95 (+12%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a grok-képződmény (149)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tulajdonságpajzs (#26) a lélek védelme (#57)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 99, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 35. Szerzett pont: 3789. Beállított erő: 0 Összpont: 3789

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 331.75 kg Megterheltség: 130%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 271 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 álompor (#396) 1 arany karperec (#194) 3 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 3 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 borostyán függő (#162) 1 bronzpenge (#126) 9 darázsszárny (#652)
4 dentor bőr (#551) 1 drótszőr (#37) 4 ezüst karkötő (#158)
4 ezüsttőr (#322) 2 gyíkfű (#201) 1 gyöngysor (#192)
85 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 1 kis vaspajzs (#159)
33 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 méregfog (#1553)
1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360) 5 rinóbőr (#651)
8 spiritusz (#170) 23 szvó-ektoplazma (#151) 12 téfea-agy (#172)
4 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vasérc (#152) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1193 arany (#50) 1 alaprúna (#2670) 1 csontkés (#11)
1 csontpálca (#329) 26 csuklyavirág (#133) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fülemüle agyar (#267) 7 gyógykenőcs (#313) 4 gyöngymangó (#135)
1 kőszem (#304) 1 kristálygömb (#265) 8 madártoll (#112)
1 mágiaszilánk (#2668) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 rejtőköpeny (#277)
1 réz papi karkötő (#307) 1 rézdarab (#70) 4 sáfránypor (#211)
2 sullár hólyag (#168) 5 sünmedve tüske (#14) 3 szöges bunkó (#8)
1 Thargodan esszencia (#328) 9 ugh méreg (#166) 9 varázskő (#305)
3 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190
58
59
60
61
62
63
(180,59) tüskés harci gromakok (#156)
(181,60) tyrannoszaurusz rex (#160), márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), kőkorszaki szaki (#109), ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(182,60) q. rohamosztagos (#242), friss csatamező (#262), oltár
(183,60) részeg kalandozó (#187), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, őrült varázsló (#255)
(184,60) nekrofun (#173), Blounther apó (#972)
(185,60) részeg kalandozó (#187), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,61) őrült varázsló (#255), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, Tücsöktalp (4959. kalandozó), Morc Kearg (6102. kalandozó)
(188,61) részeg kalandozók (#187), erődítmény (#488)
(189,62) Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 25. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160), kultúrmasztodon (#227), Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257), agyaggólem (#8003)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.12.27 13:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek