194. forduló, 196. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. dec. 6. 9h:17'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 195. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 39 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Kassandrával . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy csontamulettet, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy tünde tegezt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kitámasztólándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Nox Del Torryllel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon találkozol Fear'A Weevel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia esszenciájának örököse. Egy agori szegecscsizmát, egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy cirkuszi kitűzőt, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy Hulcarhud övét, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kyorg köpenyt, egy lajstrom medált, egy lovagi övcsatot, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang csuklópántot, egy yiang kesztyűt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy zg'umrad facsaró trófea, egy triklem drakolder trófea és egy teriád varázsló trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Hajnalkával. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Ő Plantagó Lanselot felesége! Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy démoni palástot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy Rhatt páncélját, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy teriadan karkötőt, egy tűztagadót, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Lát téged! Vajon hogyan? Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Damiennel. Ő WADVirág férje! grettensz hatalmától és rémülten Egy díszes tunikát, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy kalózcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy lidérckoronát, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy teriadan karkötőt, egy törpe védőgyűrűt, egy tűztagadót és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy varkaudar che-pap trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy királyi őrjáratos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Lát téged! Vajon hogyan? Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon ismét találkozol Damiennel. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összefutsz Damiennel. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Fehérsörény Ulguluval. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy bozontfonatot, egy démoni palástot, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy haramakit, egy kabutót, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy Ssszissszenő csizmát és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy kr'uagon pusztító trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy hósárkány pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy bazaltelementál. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Fehérsörény Ulgulut kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Fehérsörény Ulguluval. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Fehérsörény Ulgulut kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Franky Lee Johnsonnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy ogre övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy Rhatt páncélját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt és egy sodét visel. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy sivatagi okerón trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A megbeszélt időpontban elsétálsz a megszervezett kaland helyszínére. Már itt van mindenki, név szerint a következő kalandozók: FlyXan, Boro'cha, Olga von der Volga, Törpilla, WADVirág, Xaida, Pici, Franky Lee Johnson, Vakmerő Bagoly, Agamennon, Nox Del Torryl, Exterminusz, Alex Mad Masterboy és Ninell. Óvatosan megközelítitek a hatalmas quwarg gödör peremét. A menetközben felriasztott kisebb quwargokat már rutinból intézitek el. Lepillantotok az alattatok nyüzsgő quwarg gödörre. Gyors tervet készítetek, és párokba rendeződtök. Minden pár átkutatja a neki rendelt területet. Ha bárki bármi gyanúsat, vagy érdekeset talál, azt jelzi a többieknek. Az első és legfontosabb dolog a sikerhez vezető úton az, hogy minél tovább észrevétlenek maradjatok. Hiába vagytok egyenként képesek akár a legerősebb, legnagyobb quwarg elpusztítására is, ha többszázezer apró kis rovar támad egyszerre, az ellen ti is tehetetlenek vagytok, benneteket is elpusztítanak, mint ahogy a környéken látható hatalmas szörnycsontvázak is félelmetes szörnyek pusztulását jelzik. Így még indulás előtt megállapodtok, hogy ha a quwargok riadóztatnak mielőtt valami érdemlegeset találnátok a gödörben, azonnal elmenekültök, és majd később visszatértek, ha a gödörben és a környékén már lenyugodtak a kedélyek. Kalandozók berkeiben minden rejtőzés alapja a láthatatlanság varázslat, ti is ezzel kezditek. De hisz ez a varázslat már rajtad van! Egy sima láthatatlanság persze nem elég, hiszen a quwargoknak vannak egyéb érzékszerveik is, így óvatosan kell mozognotok, nehogy riadót váltsatok ki. Lassú, megfontolt, óvatos lopakodás után, megérkeztek a számotokra kijelölt területre a gödörben. Sikerült a teljes riadót is elkerülnötök. Már csak az alapos átkutatása van hátra. Bíztok benne, hogy találtok valamit, ami segítséget nyújthat a rajzás megállításához. A ti csapatotok semmi érdekeset nem talál, így visszatértek az előre megbeszélt találkozási pontra, ahol kiderül, hogy egyik csapat sem járt sikerrel. Már éppen csüggedten távozni akartok, amikor valaki felveti, hogy a környék manahálóját is meg kellene vizsgálni. Először elvetitek a gondolatot. Quwargok és a manaháló? Nevetséges... azonban később eszetekbe jut, hogy vannak mágiát használó quwargok is. Talán mégis érdemes egy próbát tenni. Nyilvánvaló, hogy ezt a feladatot Ninell fogja teljesíteni, ő a szakértő a témában. Társatok hosszú ideig némán koncentrál, majd a felvilágosodás és megkönnyebbülés mosolya villan át az arcán, és beszámol nektek a felfedezéséről. - Valami furcsa dolog zajlik itt, annyi bizonyos. Bár a fonalak kuszák, de van valami rendszer bennük. Minden egyes fonál egy-egy apró, vagy nagyobb quwarghoz vezet, minél vastagabb a fonál, annál nagyobb a végén látható quwarg. És ha mindezt még nem lenne elég, az egész háló valami misztikus, leírhatatlan minta alapján kavarog. Nem kétséges már, hogy a gödör maga nem más, mint egy dimenziókapu. Egy olyan kapu, ami sokkal furcsább még a ganüidek, éjfattyak, vagy thargodanok kapujánál is. Ezen keresztül nem lények közlekednek, hanem mágikus energia. Olyan energia, mely táplálja a gödörben és környékén születő quwargokat. Félig önfenntartó folyamatnak tűnik a dolog, mivel az így született és megerősödött quwargok életenergiája táplálja azt a mágikus manamintázatot, ami segít nyitva tartani a kapu, hogy a quwargok világából származó energia továbbra is áramolhasson a mi világunkba. Rövid megbeszélés után arra a következtetésre juttok, hogy ha megszakítanátok a kaput éltető manafonalakat, akkor elzáródna a quwargok világából áramló energia. Ha pedig elzáródik, akkor a quwargok születése és fejlődése jelentősen lelassulna, így már el lehetne pusztítani őket. Abban is egyetértetek, hogy egy közösen alkalmazott, nagy erejű mágiatörés varázslat eredményre vezethet. Mielőtt befejeznétek a manafonalak megszakítását, riadó fut végig a gödörben, és hatalmas quwargok kezdenek özönleni felétek.
Egy-egy elleni harcra kényszerülsz, ellenfeled egy quwarg tűzköpő.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 129 életpontot sebeztél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal lábát. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (54 életpontot vesztettél.)
Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő fejét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 125, gyógyulás: 130, összesen: +5 ÉP}


FlyXan egy quwarg szellem és egy quwarg tűzköpő, Boro'cha két quwarg tűzköpő, Olga von der Volga egy quwarg szellem és egy quwarg tűzköpő, Törpilla egy quwarg tűzköpő és egy quwarg szellem, WADVirág egy quwarg szellem és egy quwarg tűzköpő, Xaida egy quwarg tűzköpő, Pici egy quwarg szellem, Franky Lee Johnson egy quwarg szellem, Vakmerő Bagoly egy quwarg szellem, Agamennon egy quwarg szellem, Nox Del Torryl egy quwarg tűzköpő, Exterminusz egy quwarg tűzköpő, Alex Mad Masterboy egy quwarg szellem, Ninell egy quwarg szellem halálát okozta időközben. Újabb quwragok özönlenek felétek. Egy quwarg anyakirálynő támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni.
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.)
Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő potrohát. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a quwarg anyakirálynő bal hátsó lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg anyakirálynő csáprágójával. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4745 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 15 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 30, gyógyulás: 120, összesen: +90 ÉP}


FlyXan egy quwarg őrparancsnok és egy quwarg anyakirálynő, Boro'cha egy quwarg anyakirálynő és egy quwarg őrparancsnok, Olga von der Volga egy quwarg anyakirálynő és egy quwarg őrparancsnok, Törpilla egy quwarg őrparancsnok, WADVirág egy quwarg anyakirálynő és egy quwarg őrparancsnok, Xaida egy quwarg őrparancsnok, Pici egy quwarg anyakirálynő, Franky Lee Johnson egy quwarg anyakirálynő, Vakmerő Bagoly egy quwarg őrparancsnok, Agamennon egy quwarg őrparancsnok, Nox Del Torryl egy quwarg anyakirálynő, Exterminusz egy quwarg őrparancsnok, Alex Mad Masterboy egy quwarg anyakirálynő, Ninell egy quwarg anyakirálynő életével végzett.
Törpillát egy quwarg őrparancsnok késztette menekülésre.
Maradt még számotokra ellenfél! FlyXannal, Boro'chaval , Olga von der Volga, WADVirággal, Xaidával , Picivel , Franky Lee Johnsonnal, Vakmerő Bagollyal, Agamennonnal, Nox Del Torryllel, Exterminusz, Alex Mad Masterboy-jal és Ninellel kiegészítve egymást közösen küzdötök. Ellenfeletek egy quwarg őrparancsnok!

FlyXan gyorsan felrak egy hhaar burka varázslatot. WADVirág védekezésképp villámgyorsan felhúz egy hhaar burka varázst. Pici néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötte. Vakmerő Bagoly elmormol egy hhaar burka II varázslatot. Agamennon egy hhaar burka II védekező rúna felrakásával nyit. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Exterminusz egy hhaar burka védekező rúna felrakásával nyit. Alex Mad Masterboy néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötte. Ninell hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol. A mészárlásra kiszemelt áldozat tüskepajzs varázst lök magára.
FlyXan üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 108 életpontot sebzett. Boro'cha néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is az ellenfél felé egy mágiatörés. Az ellenfélen lévő varázslatok megszűnnek. Sajnos túlságosan hátra szorultál, előtted álló társad miatt most nem tudsz támadót varázsolni. Egy energiatüskék varázslatot dob FlyXan felé a másik. 27 életpontot vesztett.
FlyXan kábító nyilacskát hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 2 kábító nyilacska. Alaposan megsorozza a quwarg őrparancsnok testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-# támadás, -# védekezés.) Nem volt jól a helyezkedés, innen nem tudsz az ellenfélre nyilazni.
Ököllel FlyXan néhány helyen meghorzsolja a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (7 támadással 621 életpontot sebezve.) Nitmák pengével FlyXan épp hogy megvágja a quwarg őrparancsnok nyakát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.)
Ököllel Boro'cha csak érinti a quwarg őrparancsnok egyik karját. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Túl pici az ellenfél, nem fértek hozzá mindannyian. Társad előtted áll. FlyXan nem tudta a quwarg őrparancsnok minden csapását hárítani. (2 támadástól 67 életpontot vesztett.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
297 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Exterminusz kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 1008, összes sebződés: 94}

Törpilla amint véget ér a csata, visszatér. Nincs idő a pihenésre, máris a nyakatokon a következő hullám. Egy kisebb quwarg isten lesz az ellenfeled.

Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél.
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 104 életpontot sebezve.)
Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12705 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 1034, sebződés: 303, gyógyulás: 180, összesen: -123 ÉP}


FlyXan egy ősquwarg, Boro'cha egy kisebb quwarg isten és egy ősquwarg, Olga von der Volga két ősquwarg, WADVirág két kisebb quwarg isten, Xaida egy ősquwarg és egy kisebb quwarg isten, Pici egy kisebb quwarg isten, Franky Lee Johnson egy ősquwarg, Vakmerő Bagoly egy ősquwarg, Agamennon egy ősquwarg, Nox Del Torryl egy kisebb quwarg isten, Exterminusz egy ősquwarg, Alex Mad Masterboy egy kisebb quwarg isten, Ninell egy ősquwarg, Törpilla egy kisebb quwarg isten fölött diadalmaskodott.
FlyXant egy kisebb quwarg isten győzte le.
Úgy tűnik fenyegeti még ellenség a továbbhaladásotokat. Boro'chaval , Olga von der Volga, WADVirággal, Xaidával , Picivel , Franky Lee Johnsonnal, Vakmerő Bagollyal, Agamennonnal, Nox Del Torryllel, Exterminusz, Alex Mad Masterboy-jal, Ninellel és Törpillával egymás hátát védve fogtok harcolni. Egy kisebb quwarg isten az ellenfeletek!

Olga von der Volga szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést rak fel. WADVirág a biztonság kedvéért felrak egy hhaar burka varázst. Pici a biztonság kedvéért felrak egy védelem tűz ellen varázst. Franky Lee Johnson felhúz egy fürgülés varázslatot. Vakmerő Bagoly felkészül az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Agamennon egy hhaar burka II varázslattal készül a csatára. Exterminusz elmormol egy ongóliant tombolás varázslatot. Alex Mad Masterboy egy védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Ninell egy pszi-acéltorony felrakásával nyit.
WADVirág mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. [kisebb quwarg isten:] 75 életpontot sebzett. [Boro'cha:] [Olga von der Volga:] [Xaida:] 21 életpontot vesztett. [Pici:] Semmi eredménye! [Franky Lee Johnson:] 35 életpontot vesztett. [Vakmerő Bagoly:] 73 életpontot vesztett. [Agamennon:] 73 életpontot vesztett. 71 életpontot vesztettél. [Nox Del Torryl:] 74 életpontot vesztett. [Exterminusz:] [Alex Mad Masterboy:] Semmi eredménye! [Ninell:] 70 életpontot vesztett. [Törpilla:] Pici mélyen koncentrálva megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd az ellenfélre küldi. Az ellenfél elernyed. Franky Lee Johnson üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 386 életpontot sebzett. Vakmerő Bagoly támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre ryuku átokvarázs varázslatot lő. 248 életpontot sebzett. Agamennon távolról jégcsóva varázslatot lő a másikra. 169 életpontot sebzett. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 149 életpontot sebeztél. Nox Del Torryl üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 159 életpontot sebzett. Exterminusz mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 906 életpontot sebzett. Alex Mad Masterboy egy tűzvihar varázslatot hoz létre. [kisebb quwarg isten:] 11 életpontot sebzett. [Boro'cha:] [Olga von der Volga:] [WADVirág:] [Xaida:] 3 életpontot vesztett. [Pici:] Nem hatott rá. [Franky Lee Johnson:] 5 életpontot vesztett. [Vakmerő Bagoly:] 14 életpontot vesztett. [Agamennon:] 6 életpontot vesztett. 6 életpontot vesztettél. [Nox Del Torryl:] 14 életpontot vesztett. [Exterminusz:] [Ninell:] 6 életpontot vesztett. [Törpilla:] Ninell egy vakító fény varázslattal köszönti a másikat. Az ellenfél vakon tántorog. Egy éhínség varázslatot dob Boro'cha felé a másik. A támadása hatástalan volt. Az ellenfél mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat, ami Boro'chat célozza. Nem hatott rá. Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő Boro'cha felé. Semmi hatás! A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 906 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Olga von der Volga kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy smaragd védőgyűrűt, 4 fekete gyöngyöt, 9 aranyat, egy vas dobónyilat, egy ezüst karkötőt).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP, összes sebzés: 2103, összes sebződés: 479}

FlyXan a csata végeztével újra csatlakozik a csapathoz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.) Ki kell használnotok a quwargok támadásában keletkező rövid szünetet. Villámgyorsan kell annyi varázspontot pumpálnotok a mágiatörésbe, amennyit csak bírtok. Szinte teljesen kiüríted az elméd a nagy koncentrálásban. [Felhasználtál 844 varázspontot.]. Boro'cha 18, Olga von der Volga 829, WADVirág 844, Xaida 844, Pici 844, Franky Lee Johnson 844, Vakmerő Bagoly 844, Agamennon 844, Nox Del Torryl 590, Exterminusz 123, Alex Mad Masterboy 843, Ninell 843, Törpilla 3, FlyXan 843 varázspontot áramoltatsz a mágiatörésbe. IGEEEN! Sikerült! Szinte érzitek, ahogy a manafonalak elszakadnak, és a quwargokba áramló energia eltűnik. A felétek igyekvő quwargok vagy szédelegve esnek össze, vagy szemmel láthatólag zavarodottan kóvályognak. Ideje lelépni, mielőtt esetleg magukhoz térnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 66000 tapasztalati pontot kaptál. [220 pontot használtál fel, van még 117.] Egy yaurr címer viselő királyi hírnököt látsz feléd lovagolni, majd amikor közel ér hozzád, megszólít:
- Üdvözöllek Suitora Zolna! Az Alanori Statisztikai Hivatal szerint a II. quwarg rajzás keleti gödrénél 32121 pontszámot gyűjtöttél az értékelő tudósok szerint. Engedd meg, hogy VI. Borax és a Yaurr Birodalom nevében gratuláljak, és átnyújtsam neked ezt az emlékérmet.
Azzal egy apró csomagot nyújt át, majd egy rövid búcsú után pillanatok alatt eltűnik a gyors hátasával. Izgatottan bontod ki a csomagot: Vajon mi lehet benne? (ld. enc.) Olga von der Volga elszívott tőled 50 varázspontot a táborozásod 1. napján.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Végtelen tudásodat és hatalmas tapasztalatodat felhasználva nem csoda, hogy a vizsgálódás eredményeképp pontosan tudod, hogy a tolvaj Laurana volt. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+473 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+103 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 131.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 130.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 128.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 126.]
Gyorsvarázsolsz! [-54 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 124.]

ft 223 támadod a 223. szörnyet
FT 223 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 453 475 1367 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 475. tárggyal az 1367. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Lecsatolod a díszes tunikát, majd magadra öltöd a haramakit. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

tv 155 50 támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot az 50. varázslatot
155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: villámcsapás. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

hh 1099 841 135 használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 123.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 122.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 119.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ek 40 13 t. energia kisütése: 40 13
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 184.]

h 1755 900 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+900 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 179.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1269 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 177.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[142,61] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Káoszkatedrális (833. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

kb 289 1 kiveszel a bankból a 289. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kb 313 100 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (100 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 100 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kb 189 49 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (49 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 49 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 1520 3397 1 átadod az 1520. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Shengoroth karmát Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 289 3397 1 átadod a 289. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sárkányölő kardot Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 313 3397 50 átadod a 313. tárgyat a 3397. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 50 gyógykenőcsöt Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 189 3397 50 átadod a 189. tárgyat a 3397. kalandozónak (50 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 50 vas dobónyilat Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 726 3397 1 átadod a 726. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 gyémánt védőgyűrűt Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 841 3397 1 átadod a 841. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar csészét Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 742 3397 1 átadod a 742. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Natharion amulettet Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 836 3397 1 átadod a 836. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Sshreakza amulettjét Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 673 3397 1 átadod a 673. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rubin fülbevalót Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 519 3397 1 átadod az 519. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 tükörpáncélt Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

a 248 3397 1 átadod a 248. tárgyat a 3397. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 pszi követ Xantax részére. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy elpusztított szent tölgyfát. Felfedeztél egy elpusztított szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított bíborcserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy beomlott q. gödröt. (ld. enc.) A gödör képe betölti a látóteredet. Mindenhol sötét nyílásokat látsz, nyilván az omlás után megmaradt alagutak bejáratait. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

21 17
25 15 19
20
23 22 14 16 18
27 24
26 30 11 12
31 32 13 10
28 29
7 9
34 33 8
36 1
41 6
42 35 40 3 2
39
4 65
48 5
37 38 47 64
43 61
45 46 62 63
54 49
44 59 60 78
56 57
58 76 77
53 50 67
55 66 71 73 74
52 69 75
51 68 70 72
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
36 25 21 20
39 35 34 28 23
27 24 19
42 38 26 22
37 31 29 18
41 17
40 30 9 10 11
43
53 3
1 12 16
45 44 8 2 13
52 4
7
46 5 14
51 6 15
49 50 68
48 47
65 67 74
64 73
58 55 63 66
54 75
81 72
56
61 62 70 69 71 76 77
57
80 84
60 59 78 79 82 83
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez a 245. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Lauranával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Egy agori szegecscsizmát, egy díszes tunikát, egy fűzött kagylósort, egy Gorhud gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrövet, egy káosz szimbólumot, egy Muezli aranykezét, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy roxati üvegszemet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy tolvaj klánjelvényt, egy törp sisakot, egy umbatari karkötőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy vérszomjas karvaly trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rothadó lián trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy fűszertartót, bal kezében egy királyi borosüveget tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 135 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol FlyXannal. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy Natharion amulettet, egy natharion gömböt, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy rejtőköpenyt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vállvédőt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriadan karkötőt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Quwaxotix trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasállata egy szőrös azuka! Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[8 pontot használtál fel, van még 159.]

v 198 183 89 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,112) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Chara-din monolitja (#534), beomlott q. gödör (#2096), 44. jellempróba, varkaudar varázsló (#271), Laurana (1040. kalandozó), FlyXan (2630. kalandozó)

[183,89] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Odabent sötét honol. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 6 46 48 mozogsz 6 46 48
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [6. PONT. --> 58. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [47. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [48. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 50 51 54 mozogsz 50 51 54
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [49. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [50. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [51. PONT. --> 52. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szubreális vámpír. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír jobb oldalát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot (ld. enc.), 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [15 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 55 56 57 mozogsz 55 56 57
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Bekukkantasz a kis terembe. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tyrex bunkó (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérgezett vasnyíl [mérgezett vasnyíl ládikóba-> (186,106)-> 160 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [54. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [56. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [12 pontot használtál fel, van még 99.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 2 vérpontot. Öregedtél 2 évet. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

ek 503 189 101 t. energia kisütése: 503 189 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(183,89) a 76. labirintus bejárata, szubreális vámpír (#223)

[189,101] A terep vált: bozótos területen vagy. Látsz egy manilla-fát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Killer vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.

Van itt egy erdei bölcs háza (668. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, félszemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy mithril kesztyűt, egy örökkévaló napkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy sötét kámzsát, egy szerencsetalizmánt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Szemfogaidat kivillantva, az áldozathoz közelítesz. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 139 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Odébbállsz.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 74.]

be 668 bemész a 668. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [3300 tapasztalati pontot kaptál.] A bölcs izgatottan a harmadik darabot az előző kettőhöz illeszti. A boton a kék kígyótest - vagy inkább sárkány? - egyre jobban kirajzolódik. Hirtelen zizegő hang hallatszik, a botból elektromos szikrák pattognak, és a bölcs összes haja feláll. A bölcs elvigyorodik.
- Uhú! Csak óvatosan! Nos... - koncentrálni kezd, és megjelenik előttetek tisztán a pálca következő darabjának rejtekhelye. Micsoda mágia! - ...attól tartok, ez valahol a tengerben lesz! Tehát nagy valószínűség szerint víz alatti labirintus. Mindenképpen sajátítsd el a vízlélegzés varázslatot, mielőtt oda bemész!

1 5
16 14
15 13 2 3 6 9
17 19
11 4 7 10
18
21
20 8
12
27 22 34
26 25
23
24
28 30 33
32
29 31
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 77. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 60, északra 282 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,89] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy tűzbokor van. Délnyugatra egy nekrofun van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Jól kivehetőek a távolban.

[8 pontot használtál fel, van még 61.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 51.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 172 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 31.]

ef 20 506 energia fejlesztése 20
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 4 vérpontot. [28 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 792 keresed a 792. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy szánalmas pondrót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 16, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 336 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGTAPOSÓ ÉREM (2085. TÁRGY)
A quwarg rajzás legnagyobb hőseinek adományozott érdemérem. Azok kaphatták meg, akik az öt quwarg rajzás egyikében oly sok quwargot "tapostak el", hogy a Ghallasze rte legendákat mesélnek róluk. Maga az érdemérem egy arany érme, melyre egy eltaposott quwarg van vésve. Ha kitűzöd (nem foglalja a helyet más kitűződ elől), a ráolvasott mágiától elönt a bátorság (+4 támadás, +20 max. ÉP), ellenségeiden pedig eluralkodik a félelem (-4 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

BEOMLOTT QUWARG GÖDÖR (2096. TÁRGY)
A korábbi hatalmas quwarg gödör a kapu bezárásakor beomlott, helyét egy lyukakkal, alagutakkal átszőtt mélyedés foglalja el. Talán érdemes lenne körülnézni ezekben az alagutakban, hátha maradt valami érdekes bennük.

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (gnómoknál 7-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY)
A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Tharr bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 195. fordulód.

Erő: 45 (63) Szint: 45 Merészség: 99/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (31) Támadás: 96 (100) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (32) Védekezés: 102 (111) Menekülés: 1 % Életkor: 5/183 év
Egészség: 20 (37) Életpont: 700/963 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 35
Szerencse: 33 (88) Varázspont: 1678/1349 Pénz: 10587 arany Kép. pont: 56
Vérpont: 90/50 Pszi pont: 324/144 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 3242 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8782 TP-t kaptál. Jelenleg 13630001 TP-d van. A következő szinthez még 169999 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, varkaudar böllér, zafír sárkány. Jóllakottság: 101%. A 192. fordulódban 38297 arany került a bankszámládra. 38871 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/66
vágófegyverek: 47/58 ütőfegyverek: 7/58 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 36/90

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,89 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/63 2. nyomkövetés: 68/35 (+5%) 3. lopás: 1/34
4. mászás: 15/97 5. csapdakészítés: 19/8 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/61 (+6%)
7. gyógyítás: 2/93 8. titkosírás: 14/86 9. felderítés: 6/91 (-2000%)
10. szörnyidomítás: 14/16 11. teológia: 123/70 (+6%) 12. taumaturgia: 96/80 (+15%)
13. versengés: 3/5 14. harcművészetek: 4/67 15. zene: 14/98
16. szörnyismeret: 36/63 17. pszi: 28/90 (+3%) 18. zárnyitás: 11/47
19. vadászat: 8/97 20. bányászat: 23/20 21. testépítés: 27/67 (+27%)
22. úszás: 2/52 23. főzés: 15/56 (+10%) 24. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. (teljesítve)
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121.
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 30 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2006 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
417 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyémánt védőgyűrű (#726)
7 kaja (#2) 1 Natharion amulett (#742) 1 pszi kő (#248)
1 rubin fülbevaló (#673) 1 sallank karom (#128) 1 Shengoroth karma (#1520)
1 Sshreakza amulettje (#836) 1 tükörpáncél (#519) 1 varkaudar csésze (#841)
1 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 8 fokhagyma (#403) 60 gyógykenőcs (#313)
3 kvazár (#244) 1 optiri agysisak (#315) 1 tyrex bunkó (#421)
33 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,89) a 76. labirintus bejárata, szubreális vámpír (#223)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az ľtok képesség nem rakható rá olyan karakterre, aki az el‹z‹ két fordulójában kapott már ľtkot. Hasonlóan változott az Aranyburok is.

Üzenet küldése a karakternek