193. forduló, 195. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 22. 9h:19'
EZ A 381. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD
382. játékheted kezdete: dec. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,40] koordinátán.
Táborozásod alatt beszerezted a szükséges információkat az Alanor környékén oly divatos genrath vérmedve vadászatról, hátha neked is terem babér e versenyen. Megismerted a 176. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 127. számában találsz.]
Táborozásod alatt megismerted Monstarax titkos laboratóriumának helyét, akit olyannyira köröznek most Alanorban. Megismerted a 177. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 128. számában találsz.]
Táborozásod alatt hallottál az épségben talált esthar palotáról, és hogy Kratifix munkát ajánl a helyszínen. Amint lehet, oda sietsz majd. Megismerted a 178. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 129. számában találsz.]
Táborozásod alatt tudomásodra jutott egy pletyka, melyet ryuku honban lévő kalandozótársaid terjesztenek: egy Kui-Szingh nevű ryuku ismeri a Császárvárosba való bejutás módját, és 5000 aranyért ezt hajlandó is elárulni az érdeklődőknek. Talán érdemes lesz felkeresni őt. Megismerted a 179. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 130. számában találsz.]
Táborozásod alatt elhatározod, hogy mélyebbre ásod magad a Hortu-Szimán féle konfliktusban, azaz amint teheted a híres várostrom helyszínére vonulsz. Megismerted a 180. labirintus rejtekhelyét. [Térképét, koordinátáit és további információkat az Alanori Krónika 131. számában találsz.]
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézgolyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét. Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ezoterikus mardel nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ezoterikus mardel jelenlétét jelzi. Sajnos nincs a birtokodban elegendő kaja, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne.

A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 340.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 4. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 5 arany! (+4 szerencse.) 308 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 329.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 319.]

kb 2 33 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (33 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 33 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

t 184 támadod a 184. szörnyet
FT 184 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

v 7 451 1 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 316.]

v 7 237 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 313.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[187,39] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes támadás:) Egy ezoterikus mardel! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [186,38] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb szárnyát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai majdnem eltalálnak! A halálhozó feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1397 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült ősdentor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 95 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor fejét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner ongóliant trófeát, és kinyersz egy alkalmas ősdentor trófeát. 1870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 211, gyógyulás: 59, összesen: -152 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,37] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 267.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rövid íj. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír támad rád.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 247.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 217.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[184,36] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ezoterikus mardel jelenlétét jelzi. Felállítod a ketrecet. Kaját raksz bele, és minden ellenőrzöl még egyszer. Azután, kezedben a kötéllel, elrejtőzöl. Hamarosan előbukkan a szörny. Felsültél, de nagyon! Vagy az ezoterikus mardel sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. [12 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,36] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 191.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nyu-shuriken. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
52 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy autentikus vámpír támad rád.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. [30 pontot használtál fel, van még 161.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[182,35] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Találsz egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Jártadban belerúgsz 5 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [181,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 12 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire!

(Továbbmész...) [180,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja jobb oldalát. (6 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2733 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 21, gyógyulás: 38, összesen: +17 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[179,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arany Macska lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 117.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. A feladat egyszerű: egy agyagelementál legyőzése.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}


Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Rain néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 97.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Zeklimmtúrmurr". Hadarva ismerteti a feladatot. Ez az egyszerű próba a pszionikus képességeidet teszi próbára. Ónt kell előállítanod rézből! A feladat könnyű, pillanatok alatt elvégzed. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy quwarg nagymester legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Órák munkájával végül sikerül összeállítani a hevenyészett csontvázat. Ez egy fémbontó szójer! Hosszasan beszélsz a lényről, hiszen egyike a kedvenceidnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). 1500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. (ld. enc.) 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 57.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

t 1844 1 támadod az 1844. kalandozót
FT 1844 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 8 mozogsz északra
[179,31] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 25, gyógyulás: 1, összesen: -24 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 50.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerő.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 40.]

v 7 197 7 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 140 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 37.]

v 7 193 5 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-11 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 7, 2.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 4 kaját töm magába a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 335 pontot. A következő körben tehát 365 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR BŐR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek.

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. (A következő fordulód elejéig lezajló események is ide számítanak.)
Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
Ha teológiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 1%-kal kevesebb vp-t ad a manakristály vissza, tehát 110-es teológiánál 10%-kal, 190-esnél 90%-kal kevesebbet kapsz vissza, de legalább 200-at mindenképpen kapsz. Ha mind teológiád, mint taumaturgiád 100-nál nagyobb, akkor az erősebb korlátozás fog érvényesülni, de össze nem adódnak.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon bíborosa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 194. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 20 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 27 (35) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (49) Védekezés: 113 Menekülés: 20 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 370/529 Jellem: gonosz (521) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (44) Varázspont: 448/64 Pénz: 788 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/2 Pszi pont: 69/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1534 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25234 TP-t kaptál. Jelenleg 555691 TP-d van. A következő szinthez még 44309 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, taalru, Notermanthi. A 190. fordulódban 7050 arany került a bankszámládra. 7191 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: *27/101 (+13%) vágófegyverek: 10/74 (+4%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: *24/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/2 (+16%) 2. nyomkövetés: 42/80 (+5%) 3. lopás: 11/74
4. mászás: 8/22 (+6%) 5. csapdakészítés: 14/92 (+12%) 6. csapdaészlelés: 4/79
7. gyógyítás: 30/86 8. titkosírás: 3/28 9. felderítés: 20/33 (+11%)
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 28/80 (+31%) 12. taumaturgia: 21/82
13. versengés: 10/81 (+8%) 14. harcművészetek: 31/72 15. zene: 6/13
16. szörnyismeret: 25/3 (+31%) 17. pszi: 10/97 (+14%) 18. vadászat: 6/5
19. bányászat: 13/84 20. úszás: 10/2 21. főzés: 12/48 (+10%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) ketrec-csapdával (#218)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
mászol max. 110 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257), Antilla (#1844)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál!
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aranygyűrű (#193) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 rókafarok (#124)
2 tankány karom (#237) 1 téfea-agy (#172) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
138 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 18 drótszőr (#37)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 21 kaja (#2)
28 madártoll (#112) 5 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148)
1 nyu-shuriken (#157) 1 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 varázskő (#305) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(179,31) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), bűbájlidérc (#761), zoloboo sámán (#230)
(179,32) szopógödör (#177), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), agyagelementál (#203), quwarg nagymester (#214)
(180,33) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia szent lovagja (#239)
(181,34) grok-képződmény (#149), Raia oltár, művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93)
(182,35) gumifa (#38)
(183,36) ősi csatamező (#263), Leah oltár, szintszívó (#96), sírlidérc (#172), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(184,36) ezoterikus mardelek (#184), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(185,37) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154)
(186,38) tavacska, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), halálhozó (#419), ősdentor (#282)
(187,39) kristálypalota (#401), 39. jellempróba, Raia oltár, ezoterikus mardel (#184)
(188,40) ezoterikus mardelek (#184)

Üzenet küldése a karakternek