Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 17. 9h:28' EZ A 513. JÁTÉKHETED, 194. FORDULÓD 514. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1666 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3676 ingyenf: 2 |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
kf 568 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat |
kno 14 4 | képesség-növelés 14 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 709 138 127 | bemész a 709. épületbe |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod a halálhozó fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 21 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1395 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
fa 122 1671 2 | feladod a 122. tárgyat az 1671. kalandozónak (2 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ve 300 2 | megveszed a 300. tárgyat 2 |
ve 351 12 | megveszed a 351. tárgyat 12 |
ve 1113 23 | megveszed az 1113. tárgyat 23 |
bb 1113 331 2 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (331 darabot) |
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 98 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,81] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "
(Továbbmész...) [98,80] Továbbmész a város utcáján. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos fejét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt.
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
vtn 32 | varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
f 103 | kísérletezel a 103. tárggyal |
f 122 | kísérletezel a 122. tárggyal |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
TÜNDE TEGEZ (1263. TÁRGY) Két királygyík bőrt egy szuperkötél rostjaival összevarrva (aranytű kell), pofás kis tegezt készíthetsz el 20 TVP-ért. Még egy surranó kígyó bőrre lesz szükséged a vállpánthoz, és már el is készültél vele. A tegezben a nyilaidat tárolhatod (automatikusan oda teszed őket), így a táborozás alatt nem tudják ellopni tőled. Igazi haszna vészhelyzetben mutatkozik meg, ugyanis a csatában eggyel több támadást adhatsz le íjaddal, mint egyébként (gyorsabban tudod felajzani az íjad). A tegez csak lőfegyverek esetén segít, dobófegyvereknél nem (tárolásra sem!). Mindehhez a tünde tegezt nem kell KF-elned, de ha akarod, hogy mások lássák nálad, akár a válladra is veheted. A tárgyat csak elf készítheti/használhatja. (Tünde tegez birtoklása esetén az íjászkence használata hatástalan marad.) |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG ZAFÍRJA (1116. TÁRGY) Már meg sem lepődsz rajta, hogy egyik nap az Örökkévalóság Smaragdjának színe megváltozott, kék lett. Gyönyörű zafírt tartasz a kezedben! Hosszú ideig csak bámulod, csodálod. Egy rövid időre megszűnik létezni a körülötted levő világ, együtt szárnyalsz az istenekkel! Miféle erő hajtja előre a kő evolúcióját? Mi lesz a végső formája? Kíváncsiságod végtelen, de választ sajnos nem kaphatsz egyelőre. A zafír speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +40 max ép-t, +40 max vp-t, +1-et minden tulajdonságodra, +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
ELRONTOTT HURKA (4. RECEPT) Egyszer nagyon régen, egy tanyán jártadban, találkoztál már a hurkatöltés folyamatával. Bizony, ezeken a világtól elzárt helyeken még foglalatoskodnak ilyesmivel. Na de akkor, miért ne próbálnád meg te is. Végy egy magszim belet és mosd ki alaposan. (Ehhez 2 csepp víz elég lesz!) Ezután vagdalj egészen apró darabokra egy kavadu lebenyt, majd jól fűszerezd meg (ehhez 1 fűszerkeverék kell, amit a boltban szerezhetsz be)! Az így kapott masszát a bélbe tölteni nem egyszerű elfoglaltság, de jó szakács lévén, biztosan menni fog. 5 TVP-nyi idő múlva megkérdezheted magadtól: Kész? Ha igen, más sincs hátra, csak megkóstolni. Ha elég ügyes voltál, talán még ízleni is fog, ha azonban akár csak egy ponton is eltértél a recept instrukcióitól, a hurka a szemétbe vándorol! Vagy ha nem akarod kidobni, odaadhatod a szörnyeidnek, azok biztosan szívesen tömik tele a hasukat egy kis laktató potyacsemegével. |
OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT) Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség. |
PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül. |
Erő: | 27 (30) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 28 (34) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 147/154 év |
Egészség: | 26 (27) | Életpont: | 359/263 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (34) | Varázspont: | 486/110 | Pénz: | 957 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 84/20 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 23 | vágófegyverek: | 14 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 24 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 54 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 9 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 36 | 8. titkosírás: | 2 | 9. felderítés: | 6 |
10. szörnyidomítás: | 9 | 11. teológia: | 24 (+1) | 12. taumaturgia: | 26 |
13. szerencsejáték: | 3 | 14. versengés: | 14 (+4) | 15. zene: | 15 |
16. szörnyismeret: | 12 | 17. pszi: | 11 (+1) | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 9 | 20. bányászat: | 29 | 21. főzés: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz az 5803. karakternek |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Pszinapszis (#974) | |
energiatüskék (#29) | >> | gigaféreg lárva (#7037) | villámcsapás (#50) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | epokitféreg (#147) | oldás (#372) | >> | szeppent rákfatty (#186) | |
oldás (#372) | >> | 50. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 5) |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
737 | arany (#50) | 2 | dözmöng szív (#122) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | mutáns csont (#331) | 1 | smirglilevél (#29) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | madártoll (#112) | |||
4 | tolmokov-koktél (#351) |