192. forduló, 194. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 13. 16h:35'
EZ A 846. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
847. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


17 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 86. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku mellvértet (5049 arany).
A táborozás 8. napján összeakadsz Aiby 'eem Yxtével. Sheran követe. Egy arany morfmedált, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy drakolit karvédőt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy Élet gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy játékmesteri palástot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton palástot, egy mihlanil medált, egy mind. holdkövét, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy saválló fülbevalót, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy tüskés gömbhal trófea és egy hoarián sárkánybébi trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy teriád pörölyt, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt. Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 1366. hetének nyerőszámai: 12, 1, 26. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 393. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 383. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 382. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 381. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 380. Kapsz 1 VP-t.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 135 4 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új gyöngymangó. [-28 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 350. Kapsz 20 VP-t.]

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

kf 853 1527 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 1527. tárggyal
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 350.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345. Kapsz 5 VP-t.]

bb 2238 10 beraksz a bankba a 2238. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 335. Kapsz 10 VP-t.]

v 160 1 elmormolod a 160. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 10 VP-t.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Eljött a nagy pillanat! Kezedbe fogod a Végzet Kulcsát. Egy kékesen vibráló kapu kezd vibrálni előtted. Tétován megérinted, mire kirajzolódik előtted az első szint térképe. Ahhoz, hogy belépj, add ki ismét a H 2320 parancsot!

7 3 2 36 33
5 34
8 6 4 1 35 58 32
10 37 38 41 30
9 29
57
52
39 40
51 42
12 54 56 28
11 31
50 43
13 53 55 27
49 44
48 47 46 45
14 17 18 20 22 24 26
16 23
15 19 21 25

Ez a Végzet Vermének 1. szintje. [10 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 10 VP-t.]

ftv 280 213 felt. tám/véd. varázslat a 280. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ef 4 505 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 28 VP-t.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata

[116,82] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Roxxon. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Látsz egy ovimon-bokrot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {max. életpontja: 634.}
- Ó, ezt nem! - kiáltod, és kirohansz a teremből. Az óriás arcán széles vigyor terül szét, amikor újra meglát, majd kedvesen megjegyzi: - Sebaj, majd legközelebb!
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 1 278 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-3 TU.] [64 pontot használtál fel, van még 223. Kapsz 64 VP-t.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 10 VP-t.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[106,96] A bozótost ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 17 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A II. quwarg invázió leküzdésében a Fekete Druidák KT (9165) is kivette a részét. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy beomlott q. gödröt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy kisebb quwarg isten, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy rát-fát. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [106,97] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy varkaudar íjász. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 15 életpontot sebződsz. Hatalmasat kiáltasz: "Ezt kapd ki!" 15 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gonyolék hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

(Továbbmész...) [107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar bajnok. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Csatakiáltást hallatsz: "Pusztulj!" 18 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar bajnok nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy varkaudar falut. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cras Lorg előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol ForShilliennel. Raia tanítványa. Egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy mind. tűzopálját, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy védelmező morf trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. {támadása: 51.} Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[54 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 54 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[107,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Találsz egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki! {támadása: 11.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elüvöltöd magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 15 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a kőkorszaki szaki bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. {támadása: 60.} Itt csata lesz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Dögölj meg!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő varkaudar mágus mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [107,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Lejárt az időd!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [107,101] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 107. Kapsz 52 VP-t.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[108,102] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő vadtroll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 33-38.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadtroll testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 9.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [108,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,104] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 24 VP-t.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[108,105] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy trikornis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [108,106] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [107,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a garokk bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 24 VP-t.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

kf 253 453 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a kreiton fókuszt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 54. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 44. Kapsz 10 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

[14 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 14 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 19, 4.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a haragvó pegazus. Egy kaját töm magába a szellő szilmill. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 364 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 45 (61) Szint: 32 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (46) Támadás: 56 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (38) Védekezés: 74 Menekülés: 30 % Életkor: 157/159 év
Egészség: 27 (44) Életpont: 847/847 Jellem: semleges Tul. pont: 26
Szerencse: 28 (45) Varázspont: 1055/1047 Pénz: 5987 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 151/174
Eddig összesen 1831 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 699 TP-t kaptál. Jelenleg 4 185 709 TP-d van. A következő szinthez még 314 291 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, kisebb quwarg isten, Dögvész. A 192. fordulódban 36637 arany került a bankszámládra. 36730 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 31/97 (+1%) vágófegyverek: 13/4 ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: 29/45 dobófegyverek: 15/92 (+52%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
107,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/54 2. nyomkövetés: 53/33 (+18%) 3. mászás: 8/48 (+10%)
4. csapdakészítés: 26/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/51 6. gyógyítás: 31/95
7. titkosírás: 2/85 8. felderítés: 13/41 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 31/60 (+12%) 11. taumaturgia: 49/52 (+16%) 12. szerencsejáték: 3/10
13. versengés: 7/85 (+20%) 14. zene: 1/66 15. szörnyismeret: 15/58
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 2/43 (+9%) 18. vadászat: 8/17
19. bányászat: 15/8 (+48%) 20. úszás: 2/16 21. főzés: 10/62
22. ordítás: 28/88 (+8%) 23. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 320
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)
az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635. (összesen ölhető: 1902 ) Eddig 9 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 9 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 237 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kőszem (#304) 10 quwarg kristály (#2238) 3 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 deus ex machina (#1) 6 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
4 kaktusztüske (#114) 27 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107) 7 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107 108 109
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
(107,98) varkaudar bajnok (#190), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), 37. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), ForShillien (4179. kalandozó)
(107,99) márványtorony (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent liget (#439), oltár, szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), manaelementál (#290), varkaudar mágus (#128)
(107,100) ragyás burástya (#111), patak, Elenios oltár, régészeti lelőhely (#1208), 30. jellempróba
(107,101) törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, 21. jellempróba, érclelőhely, pattanóböde (#145)
(107,107) oltár, 46. jellempróba, garokkok (#73)
(108,102) törpe bánya (#435), érclelőhely, vadtrollok (#70), emberevő (#119)
(108,103) Tharr oltár, nekrofun (#173), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(108,104) Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(108,105) oltár, művészi porolit (#720)
(108,106) 50. jellempróba, ork sámán (#345)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A találkozós fórumon megbeszélteknek megfelelően jelentősen gyengítettünk az Élet síkjának szörnyein - a labirintusos szörnyek kivételével.
* - Elindult a Végzet Verme 2. A részletekről a Beholder honlapján tájékozódhatsz.
* - Az Élet földjére belkerült két többfős kaland a 697,71-es és 690,54-es koordinátára.

Üzenet küldése a karakternek