191. forduló, 193. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 9. 12h:08'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 5 óndarab (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 szulfagor agyar (eladási ár: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mákrózsa virágot hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+11 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. A lottó 767. hetének nyerőszámai: 7, 3, 20. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

fkt 29 20 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

kf 820 687 291 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 687. tárggyal a 291. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 332.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

v 227 elmormolod a 227. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

kf 190 kézbeveszed/felveszed a 190. tárgyat
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

kt 190 1 elkészíted a 190. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mérg. vas dobónyilat. Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 320.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[96,106] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).

(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Itt csata lesz.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Kiváló munka volt (+16 varázspont). 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összeakadsz egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy nektoraf! Szegény állat majd megszakad. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Összeakadsz Thunder Powerrel. Ő Sunyi Sarolta férje! Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy sárga erőövet, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy Techiulan trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted.
[20 pontot használtál fel, van még 300.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 78 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+16 varázspont). 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 56 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1413 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar fejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+16 varázspont). 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+2 varázspont). 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar mágus fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vadász varkaudar

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 8 arany. 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 215.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 190.]

bb 1113 56 152 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 mákrózsa virágot. Beraksz a bank széfjébe 1 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 6 4 7 mozogsz nyugatra, délre, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,81] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Vérmes Amazon. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,81] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vortexmágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 442 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Déja vu, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 4 Déja vu, 1 Aranyeső. Ez póker! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 Influenza, 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Sötét halál, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Influenza, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 3 Sötét halál, 1 Szerencsejáték, 1 Orzag bilincse. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Aranyeső, 1 Mákrózsa főzet, 1 Ellenvarázslat, 1 Orbitális mackósajt, 1 Orzag bilincse. Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Szerencsejáték, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet, 1 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja. Semmi változás. Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 3 Vérfürdető magszim, 1 Déja vu, 1 Sötét halál. Ez terc! Vesztettél. 442 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 92 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).

[80 pontot használtál fel, van még 110.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.).
Találkozol egy barna hajú, kék szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [99,79] Még mindig a városban vagy.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 90.]

be 598 330 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, tükörpajzs (#101) 155 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért,
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[98,80] Folytatod sétádat a házak közt. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! "

Van itt egy jósda (576. épület.).

(Továbbmész...) [98,81] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Van itt egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. "

(Továbbmész...) [99,82] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Találsz egy csodák kútját. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.).
Találkozol Authoricusszal. Egy alligátorbőr cipőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy királyi koronát, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy Kronga hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Közömbösen hallgatod a fiú mondanivalóját, majd egy egyszerű mosollyal elhátrálsz - nem tehetsz róla, de nem tetszik neked.
[30 pontot használtál fel, van még 55.]

hh 1096 1096 1096
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Hozta amiben megállapodtunk? Nem? Akkor a viszont látásra, minden jót!
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 40.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 85 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 21, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 107. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 19 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (33) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 147/153 év
Egészség: 26 Életpont: 334/249 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 465/48 Pénz: 5750 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 76/2 EFejl: 46
Eddig összesen 1001 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9671 TP-t kaptál. Jelenleg 392212 TP-d van. A következő szinthez még 57788 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5780 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: * 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 54 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 23 (+2) 12. taumaturgia: 26
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 10 (+1) 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 10 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 29 21. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 3)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstdarab (#326) 3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 smirglilevél (#29) 1 ugh méreg (#166) 2 varkaudar csont (#1113)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 1 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
910 arany (#50) 1 fülemüle agyar (#267) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 orgyilkos tőr (#225) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,80) jósda (#576)
(98,81) fogadó # (#612), oltár
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(99,80) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), manaelementál (#290), orgyilkos (#131)
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Authoricus (1671. kalandozó)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, vortexmágus (#418)
(101,81) művészi porolit (#720)
(101,82) Vérmes Amazon (#7123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek