190. forduló, 192. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 1. 9h:13'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

DÁNIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,51] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vízionár szemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 368.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 363.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 343.]

flh 18 188 felt. lőfegyver haszn. 18 a 188. tárggyal
Ok, FLH 18 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

ftv 31 221 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

t 10 1 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

t 112 1 támadod a 112. szörnyet
FT 112 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

t 16 támadod a 16. szörnyet
FT 16 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

v 1 99 13 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 13 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[84,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a manifesztátor fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [83,52] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy élőholt quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. [+1% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+85 életerő.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [82,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 284.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 254.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[81,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nektoraf. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nektoraf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [80,52] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy malmot. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrod figyelmet követel. [16 pontot használtál fel, van még 238.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Néhány kőszikla ülőalkalmatosságot leszámítva az épület belülről csupa gépezet. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 fűszerkeveréket (ld. enc.), 6 fáklyát, 5 tükröt, 1 grifftojást, 1 bunkósbotot, 2 rézdarabot. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [78,53] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [77,53] Az erdő után alacsonyhegység következik. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg szabotőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr jobb oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 839 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 266 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 3 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Éhes vagy. [44 pontot használtál fel, van még 189.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[76,54] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sörényes ubuk. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megbököd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1268 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+56 életerő.) Éhes vagy. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [76,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2580 pontot kell rákölteni.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Wu Chen. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád. [56 pontot használtál fel, van még 133.]

hu 229 125 hulladék: 229 125
Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

v 21 10 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 4 kaja. [-12 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 87.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 47.]

tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 6 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 90 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 3, 20.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 19 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 284/131 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 265/20 Pénz: 2461 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 78/32 EFejl: 19
Eddig összesen 1080 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7703 TP-t kaptál. Jelenleg 342456 TP-d van. A következő szinthez még 107544 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, quwarg királynő, élőholt quwarg. A 171. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/78 szúrófegyverek: 19/32 (+25%) vágófegyverek: 19/14 (+2%)
ütőfegyverek: 20/50 (+2%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 17/78 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) << mandibulakasza (#127) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 267 időszaki: 60

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/74 (+11%) 2. nyomkövetés: 30/94 (+23%) 3. mászás: 10/54 (+5%)
4. csapdakészítés: 12/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/14 6. gyógyítás: 61/56 (+34%)
7. titkosírás: 5/16 8. felderítés: 4/23 9. szörnyidomítás: 7/66
10. teológia: 19/38 (+16%) 11. taumaturgia: 17/47 (+4%) 12. versengés: 6/79
13. harcművészetek: 2/71 14. zene: 10/37 15. szörnyismeret: 10/52
16. pszi: 13/25 (+16%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 16/45
19. bányászat: 23/53 (+11%) 20. főzés: 7/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), vadász quwarg (#241)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: nagyon éhezik
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 acéltű (#334) 1 bunkósbot (#9)
1 dözmöng szív (#122) 3 fabontó (#106) 6 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 grifftojás (#179) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 rézdarab (#70) 1 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 téfea-agy (#172) 5 tükör (#43)
4 ubuk tüske (#131) 9 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(76,54) sörényes ubukok (#89), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153)
(76,55) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár, oltár, 38. jellempróba, Wu Chen (3479. kalandozó), élőholt quwarg (#202)
(77,53) quwarg szabotőr (#301), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely
(79,53) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba
(80,52) Raia oltár, malom (#1204)
(81,51) 46. jellempróba, Tharr oltár, tetemember (#123), nektoraf (#355)
(82,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(83,52) élőholt quwarg (#202), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(84,52) sullárok (#101), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek