190. forduló, 192. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 2. 12h:03'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [108,57] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+39 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy gorombilla nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy gorombilla van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a gorombilla. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklődést. Úgy véled, hogy megfelelő idomítással hasznos segítőtárssá válhat ez a lény építkezések esetén. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[15 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 289.]

ek 6 5001 t. energia kisütése: 6 5001
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 289.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

tv 98 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

id 38 40 idomítod a 38. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a gorombilla neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl, ha építkezel, az elköltött TVP 15%-al hatékonyabb lesz, mivel a szörny segít a munkában. 30 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 264.]

m 2 mozogsz keletre
[109,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+1.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2320 pontot kell rákölteni.) Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a smaragdgólem jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Vaskarddal megcsapod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 99, gyógyulás: 21, összesen: -78 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Claire DeVrinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy boszorkánykendőt, egy che-vállszalagot, egy dalb.kristálycsizmát, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Ovgun trófea, egy Notermanthi báró trófea és egy ezerszemű bestia trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy dal.kristálylándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Familiárisa egy széncinege. {támadása: 64.} Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[18 pontot használtál fel, van még 246.]

ep 256 160 építed a 256. tárgyat 160 pontért
A munkában a gorombilla segít. A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. Nem is hiszed el, hogy elkészültél: mind a tizenkét oszlop áll! Nekilátsz a külső falak felhúzásának. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Jól megizzadsz a munkában. 184 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [160 pontot használtál fel, van még 86.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[108,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy trikornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 14.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bandita közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a bandita jobb lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy aranytű. Szereztél 16 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,57] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Vaskarddal felnyitod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [106,57] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 62.]

m 5 4 2 mozogsz délnyugatra, délre, keletre
[105,58] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. {max. életpontja: 119-126.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a purifikátor testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 042 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [105,59] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő khór darázs nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a khór darázs fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a khór darázs szőrös torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 595 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,59] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 8.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[107,58] A terep továbbra is ritka erdő.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 38 99 22 keresed a 38. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gorombillát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 20 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 34 (36) Támadás: 19 (21) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 286/183 Jellem: jó (407) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 322/127 Pénz: 788 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/18 Pszi pont: 80/1
Eddig összesen 1305 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 869 TP-t kaptál. Jelenleg 572 301 TP-d van. A következő szinthez még 27 699 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, áeratikus hasnyák, varkaudar felderítő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/13 vágófegyverek: 23/58 (+7%)
ütőfegyverek: 17/89 (+2%) lőfegyverek: 20/23 dobófegyverek: 7/90 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
107,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 50/96 (+48%) 3. mászás: 12/13
4. csapdakészítés: 14/62 (+18%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 20/13 (+37%)
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/66 (+25%)
10. teológia: 14/1 (+7%) 11. taumaturgia: 24/58 (+2%) 12. versengés: 6/65 (+10%)
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 31/94 (+37%) 15. pszi: 11/24 (+14%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 79 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 715 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 75.99 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 nyu-shuriken (#157)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 1 darázsszárny (#652)
2 fülemüle agyar (#267) 2 purifikátor háj (#269) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109 110
56
57
58
59
60
(105,58) purifikátor (#157)
(105,59) Chara-din rúnaköve, khór darázs (#348)
(106,57) kardfogú fülemüle (#146)
(107,57) Fairlight oltár, purifikátor (#157)
(107,58) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(108,57) gorombilla (#38), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din rúnaköve, trikornis (#104), bandita (#758)
(109,57) gyilkos sallank (#85), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417), Claire DeVrinn (3878. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek