190. forduló, 192. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 9. 9h:05'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 191. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,63] koordinátán.
Vörös Gondró, amikor összefutottatok, adott neked egy téfea-agyat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 302.]

fl 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

fl 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

l 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

l 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ek 7 6 5 t. energia kisütése: 7 6 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdaészlelés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 272.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 242.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[71,63] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 16, összesen: +10 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,64] Még mindig dombos terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 13, összesen: +9 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az északi aurach testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [69,64] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az evaporőr hengertestét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [69 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[68,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal végigmetszed a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [67,63] A bozótost ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a halálmadár bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a halálmadár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 aranygyűrű (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,63] Az erdőt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 109.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 79.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 49.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

v 96 45 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

65 66 67 68 69 70 71 72 73
62
63
64
65
(66,63) kaffogó hebrencs (#88), Leah oltár
(67,63) halálmadár (#351)
(68,63) Tharr oltár, sünmedve (#33)
(69,64) evaporőrök (#69), 37. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, gyilkos sallank (#85)
(70,64) mélységi grittangok (#103), 28. jellempróba, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(71,63) trappoló dinymák (#118), Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely

[45,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 34.]

m 4 1 mozogsz délre, északkeletre
[45,62] Még mindig a városban vagy. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Látsz egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valami nagyon szomorú dolgot találtál! A földön egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfi kirabolt, megcsonkított holtteste hever. Kb. egy hete ölhették meg. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a törpe nő letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 107 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Megkeresed Melinka táborhelyét. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 65 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Összefutsz Goombarral. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. {támadása: 15.} Alaposan megbámulhatod, hiszen te láthatatlan vagy.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [27 pontot használtál fel, van még 7.]

im 0 2 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 2.]

v 96 42 28 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 332 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 191. fordulód.

Erő: 23 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 34 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 305/181 Jellem: gonosz (268) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (29) Varázspont: 305/67 Pénz: 68 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 27/7 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 1237 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 252 TP-t kaptál. Jelenleg 370 919 TP-d van. A következő szinthez még 79 081 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: *21/100 vágófegyverek: 22/88 (+4%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 20/36 dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,62 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 66,63
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 2. nyomkövetés: 52/1 (+11%) 3. lopás: 7/86
4. mászás: 11/80 5. csapdakészítés: 18/63 (+5%) 6. csapdaészlelés: 18/50 (+10%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 5/37 9. felderítés: 10/99
10. szörnyidomítás: 5/62 11. teológia: 19/19 (+21%) 12. taumaturgia: 14/76 (+22%)
13. versengés: 5/58 14. zene: 10/55 15. szörnyismeret: 24/11
16. pszi: 1/34 (+5%) 17. zárnyitás: 6/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 19/56 (+16%) 20. főzés: 4/10 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 230 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 86.61 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 óndarab (#85)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 3 aurach fog (#657)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)
3 tinta (#101) 8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46
60
61
62
63
(45,61) Raia rúnaköve
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), orgyilkos (#131), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek