189. forduló, 191. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 7. 15h:04'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,74] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ekharion bébi nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

v 12 1253 2 elmormolod a 12. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 4 mozogsz délre
[114,75] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy épület van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő földsárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a földsárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a földsárkány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 315.]

be 559 bemész az 559. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

be 559 bemész az 559. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 305.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[113,76] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nyuhaj karbin volt. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [112,77] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy templom van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vadászkéssel alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [32 pontot használtál fel, van még 273.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[112,76] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [111,75] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő földsárkány nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 111-116.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a földsárkány farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1001 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [111,74] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 241.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 231.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[111,73] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. {max. életpontja: 79-88.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) Vadászkéssel végigvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Fényutas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [111,72] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [111,71] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Felfedeztél egy álomvirágot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 41 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 207.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ebben a sekély patakban nem nagyon lehet az úszást gyakorolni. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ef 6 508 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 165.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 165.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 160.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 120.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 115 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 80.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 1, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a nektoraf. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 190. fordulód.

Erő: 35 (42) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 26 (28) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 416/407 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 507/24 Pénz: 2896 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 20/1 EFejl: 27
Eddig összesen 1132 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 186 TP-t kaptál. Jelenleg 588 170 TP-d van. A következő szinthez még 11 830 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 175. fordulódban 2654 arany került a bankszámládra. 2760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/13 ökölvívás: 11/68 (+16%) szúrófegyverek: 24/10 (+3%)
vágófegyverek: 14/51 (+7%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/64 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
111,71 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/33 (+10%) 2. nyomkövetés: 21/93 (+16%) 3. mászás: 11/47
4. csapdakészítés: 26/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/12 8. felderítés: 7/8 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 14/34 (+6%) 11. taumaturgia: 26/27 (+22%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 9/89 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 18/54 (+18%) 17. pszi: 2/37 (+15%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 26/65 (+60%) 21. úszás: 10/12
22. főzés: 6/100 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1884 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 ilkin érc (#232)
11 kaja (#2) 4 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
1 rőtmanó kacagány (#714) 3 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112 113 114 115
70
71
72
73
74
75
76
77
78
(111,71) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(111,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346)
(111,73) rőtmanó berzerker (#369), vaskohó (#155), Raia oltár
(111,74) vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(111,75) földsárkány (#359), világítótorony (#156), nekrofun (#173)
(112,76) phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484)
(112,77) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, Dornodon oltár, 46. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(113,76) érclelőhely, nyuhaj karbin (#110)
(114,75) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehenek (#91), földsárkány (#359)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Krynn 190. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163)
jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) orgoró (#170) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177)
Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189)
trosnyogó szakóca (#192) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
áeratikus hasnyák (#243) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420)
kék rothasztó (#421) fagyféreg (#640) sarki óriásteknős (#646) csontlepke (#746) csodabogár (#755)
lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Yurk, a profi (#958) Pszinapszis (#974)
Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010) Földrengető (#7011) hegymélyi lidérc (#7084) varkaudar felderítő (#7133)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) $dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) virág szimbólum (#143)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) gyöngysor (#192)
aranygyűrű (#193) arany karperec (#194) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) dorony duda (#235) lajhár csont (#236) tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) bumeráng (#249) templom (#256) szopókő (#259) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
rejtőköpeny (#277) raptor karom (#281) jégszív (#282) Szent Kulacs (#285) varkaudar páncél (#294)
bev formázó minta (#299) kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) arany papi karkötő (#309)
galachmit (#310) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) mithril (#352)
quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378)
moa rubin (#379) moa zafír (#381) moa üveggömb (#383) moa burát (#384) moa gyémánt (#385)
szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439)
térkapu (#452) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) császári erőd (#494) kihívás tornya (#502) totemoszlop (#505) Chara-din monolitja (#534)
főnixtoll (#563) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655)
aurach fog (#657) alligátorbőr (#661) alligátorbőr cipő (#662) alligátorfog (#663) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku kesztyű (#690)
ryuku csizma (#692) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
bunthar bőr (#733) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814)
hatalom fülbevalója (#817) aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068)
csodák kútja (#1096) üllő (#1103) varkaudar csont (#1113) bőrkantár (#1125) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407)
sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) örökkéval.tűzopálja (#1518) bozontfonat (#1563) Krough fejdísze (#1570)
monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725)
örökkév. igazgyöngy (#1749) Kragoru iszákja (#2058) bronzkard (#2083) vaskard (#2084) Beholder csapda (#2107)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) bátrak eledele (#11)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
AV   forma                            ?  alakváltás
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7)

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr

Üzenet küldése a karakternek