189. forduló, 191. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 3. 9h:07'
EZ A 511. JÁTÉKHETED, 190. FORDULÓD
512. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,109] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 9 rézdarabot (9 arany kikiáltási áron), 5 óndarabot (5 arany kikiáltási áron), 1 szulfagor agyart (1 arany kikiáltási áron), 1 bőrsisakot (1 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar lándzsát (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 kis vaspajzs (eladási ár: 32 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy kék orchideát hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Sendiel, a dalnok arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A teremtés zsákja létrehozott 1 bumerángot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+55 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 766. hetének nyerőszámai: 12, 2, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork sámán nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 4 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bal oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az ork sámán fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény (ld. enc.). Kiváló munka volt (+15 varázspont). 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 343.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 323.]

bb 56 13 beraksz a bankba az 56. tárgyat (13 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 320.]

m 8 mozogsz északra
[100,108] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Észreveszel egy szekérkaravánt. Északra tart. Észreveszel egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+16 varázspont). 1521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 310.]

be 1215 12 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
3 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 6 mérföldre az indulási helytől (alacsony hegységben): van itt egy világítótorony, egy vaskohó, egy művészi porolit; 9 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 18 mérföldre az indulási helytől (sűrű erdőben): egy ongóliant támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy tündöklő szobor, egy művészi porolit, egy barátság szent tüze; 21 mérföld megtétele után (dombságon): látsz pár, a távolban elvonuló mélységi grittangot; van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 24 mérföldre az indulási helytől (alacsony hegységben): van itt egy vaskohó; 27 mérföld megtétele után (hegyszirtek között): látsz pár, a távolban elvonuló vadtrollt; van itt egy világítótorony, egy Chara-din monolitja, egy művészi porolit; 30 mérföld zötykölődés után (hegyszirtek között): a távolban sok-sok vadtroll nyüzsög, szerencsére elég messze vannak.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [24 pontot használtál fel, van még 286.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,108) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215), élőholt quwarg (#202)
(100,109) ork sámán (#345)

[100,96] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[99,95] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,94] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy zafír sárkány közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy óriás griff!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás griff fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás griff jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az óriás griff testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás griff karma a fejed mellett suhan el! Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. Kiváló munka volt (+16 varázspont). 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 grifftojást. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,93] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Van itt egy kolostor (555. épület.). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [87 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[99,92] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [100,91] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 1007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Jutalmad nem marad el (+16 varázspont). 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [101,90] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a légirozmár mellső uszonyát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Jutalmad nem marad el (+1 varázspont). 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Miután lemásztál, továbbindulsz.

[68 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[102,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [103,88] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a kék rothasztó jobb első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+11 varázspont). 1396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... Egy söröskorsó ingerlő idomait pillantod meg az egyik asztalon, amely elé a cirkuszosok vezetnek.
- Egy kis frissítő - nyúlsz a nedű után, de mielőtt magadba önthetnéd, valaki lefogja kezed, majd felvilágosít, a negyedik próba, hogy a sört minél rövidebb idő alatt (amíg az általad feldobott kő a levegőben van) magadba öntsd. Ilyen szomjasan ez nem is jelent akadályt, lelkesen teljesíted ezt a kedves feladatot... Az ötödik és egyben az utolsó próbához érkezel. Négy kártyából kell kiválasztanod a két megfelelőt. Elsőre jó lapot húzol. Bizakodva és a homlokod ráncolva választod ki mellé a másodikat, de sajnos rosszul döntöttél. 442 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Influenza, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse. Ez egy pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 4 Mákrózsa főzet, 1 Piromenyét. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Vérfürdető magszim, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Illúziósárkány, 1 Aranyeső, 1 Mákrózsa főzet, 1 Temető. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 442 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 60 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 442 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.

(Továbbmész...) [104,87] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [75 pontot használtál fel, van még 48.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534)
(98,94) zafír sárkányok (#329), sziklafészek (#167), egy ismeretlen isten rúnaköve, óriás griff (#105)
(99,92) Leah oltár, 44. jellempróba, érclelőhely
(99,95) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), tündöklő szobor (#1587)
(100,91) erszényes elkarog (#354), mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, topránypolip (#86)
(100,96) Leah oltár, érclelőhely
(101,90) grok-képződmény (#149), 21. jellempróba, légirozmár (#94)
(102,89) tavacska
(103,88) Raia oltár, 31. jellempróba, kék rothasztó (#421)
(104,87) élőholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Raia oltár, proteinfecske (#139)

[94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 1 szulfagor agyart 4 aranyért, 5 óndarabot 10 aranyért, 2 rézdarabot 2 aranyért.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy óriás szőröspók trófea, egy ekharion bébi trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sziklaöklű Ronberg. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 38.]

ve 351 12 megveszed a 351. tárgyat 12
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 tolmokov-koktélt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ve 1170 5 megveszed az 1170. tárgyat 5
Vásároltál 5 fűszerkeveréket. 100 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ve 232 3 megveszed a 232. tárgyat 3
Vásároltál 3 ilkin ércet. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ve 327 10 megveszed a 327. tárgyat 10
Vásároltál 10 ezüstshurikent. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

ve 232 3 megveszed a 232. tárgyat 3
Vásároltál 3 ilkin ércet. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.)
Találkozol Sendiel, a dalnok kal . Tárgyai között kitűnik egy lant, melyen látszik, hogy elkészítésére nagy hangsúlyt fektetett. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Halatir kalapját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[5 pontot használtál fel, van még 33.]

a 74 4848 3 átadod a 74. tárgyat a 4848. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 csontkulcsot Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [23 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Egy kaját nyel le a goldugar. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal.

AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erősségű, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtől függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkező lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebző varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TV listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY)
Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 107. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 190. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 19 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 147/153 év
Egészség: 26 Életpont: 334/252 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 465/68 Pénz: 4023 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 76/11 EFejl: 40
Eddig összesen 978 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8685 TP-t kaptál. Jelenleg 372079 TP-d van. A következő szinthez még 77921 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, Mély Grum. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 23 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 54 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 14 (+1) 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 21 (+1) 12. taumaturgia: 26
13. szerencsejáték: 3 (+1) 14. versengés: 9 15. zene: 15 (+1)
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 10 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 29 21. főzés: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 1)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
414 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
4 mákrózsa virág (#56) 1 nyílvessző (#108) 1 szulfagor agyar (#677)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranypikkely (#415) 1 bumeráng (#249)
3 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
10 ezüstshuriken (#327) 5 fűszerkeverék (#1170) 1 grifftojás (#179)
6 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 1 sámán erszény (#650) 4 tolmokov-koktél (#351)
81 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Dulmina 190. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136)
karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141)
udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151)
kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162)
kétfejű troll (#163) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) óriásféreg (#171) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt ősmágus (#179) pöfögő kregon (#182) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206)
diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215) élőholt sullár (#216)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223)
nanda (#224) alanori csatamén (#233) káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237)
Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242)
áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) nagyobb vércápa (#246) varkaudar hadúr (#270)
varkaudar varázsló (#271) vércápa sámán (#281) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303)
zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360)
ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
ulkor jéglény (#641) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) dermesztő lidérc (#645) sarki óriásteknős (#646)
lábascet (#647) fagymágus (#650) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) érző szívű dromedár (#753)
lajhárlord (#757) bandita (#758) köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Poomr Ko (#957)
Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) gigaféreg lárva (#7037) csupasz gigaféreg (#7038)
rücskös gigaféreg (#7039) Mély Grum (#7122) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) $rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106)
rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174)
márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranylánc (#191) gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194)
$obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199)
gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
praglonc hártya (#215) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
$dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) $acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257) nehezék (#258)
szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262) remák szív (#264)
fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) sárga erőöv (#276) umbatari karkötő (#278)
Mágikus Koponya (#279) Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) zan indukátor (#288)
bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) cru formázó minta (#300)
din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303) kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) plazmacsillag (#321)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) $ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) súlyzó (#347)
lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) natali kő (#388) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410)
vérvörös köpeny (#412) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) era formázó minta (#418) fpi formázó minta (#419)
agyartőr (#420) Raia pallosa (#426) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
réz masszariasztó (#436) ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) krapixlon fürdőruha (#454)
Rhatt páncélja (#458) Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) norgat kulcs (#471) dizen kulcs (#472)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
Arénagödör (#497) kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
tünde íj (#553) főnixtoll (#563) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651)
$darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) rinóbőr öv (#685) ryuku karvédő (#687) ryuku szablya (#695)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) etra hályog (#712) művészi porolit (#720) vortex talizmán (#812)
teremtés zsákja (#818) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068)
rozmárfog (#1069) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) kis ónixkulcs (#1110)
varkaudar csont (#1113) örökkéval.smaragdja (#1115) varkaudar pálinka (#1137) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140)
hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) vark. pecsétgyűrű (#1171)
malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228)
bruhatagnyelv (#1230) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Halatir kalapja (#1262) varkaudar szimbólum (#1528)
nodonrod kitűző (#1533) méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595) féregíz nyakpánt (#1601) ezüstszelence (#1602) vérpettyes gyűrű (#1659) elhagyott bánya (#1685)
krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733) varkaudar fellegvár (#1821) olimpiai fáklya (#1823)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek