18. forduló, 20. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 15. 9h:09'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat legkorábban a 20. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [54,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

m 7 mozogsz északnyugatra
[53,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 178.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 tüskét. [12 pontot használtál fel, van még 166.]

m 8 mozogsz északra
[53,4] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 156.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (ld. enc.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (bányászat: 1. szint). (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 mozogsz északra
[53,3] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Találsz egy malmot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a púpos burástya nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 138.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Néhány kőszikla ülőalkalmatosságot leszámítva az épület belülről csupa gépezet. Egy molnárlegény közelít feléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 obszidián függőt (ld. enc.), 1 kőkalapácsot, 1 drótszőrt, 1 smirglilevelet, 1 óndarabot (ld. enc.), 1 tükröt. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[52,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy woor-antilop volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+12 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 103.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[51,5] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy tintacsiga. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tintacsiga kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [52,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 149 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 83.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 83 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Az építés jól halad: már kétharmad részben kész van az oltár. 62 tapasztalati pontot kaptál. [83 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 159 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY)
Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight híve vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 16 Szint: 8 Merészség: 6/6 Magasság: 142 cm
IQ: 15 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 121/41 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 58 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 104 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 372 TP-t kaptál. Jelenleg 6 350 TP-d van. A következő szinthez még 650 TP szükséges. Trófeáid: piromenyét, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 lőfegyverek: 6

52,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 54

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 9 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. harcművészetek: 7 8. vadászat: 1 9. bányászat: 1 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 szöges bunkó (#8) 2 szögletes kő (#17) 6 tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 obszidián függő (#195) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 fáklya (#36)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 3 dözmöng szív (#122) 11 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125) 1 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 5 smirglilevél (#29) 13 sünmedve tüske (#14)
6 tigroszlán fog (#63) 3 tükör (#43) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 30.99 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 1 kőkalapács (#13) 1 obszidián függő (#195)
1 óndarab (#85) 1 rézdarab (#70) 1 smirglilevél (#29)
1 tükör (#43) 6 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55
2
3
4
5
6
7
(51,5) tintacsigák (#74), 40. jellempróba, Fairlight oltár
(52,4) woor-antilop (#31), Fairlight oltár, 44. jellempróba
(52,6) oltár, rájanyék (#58)
(53,3) malom (#1204), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), púpos burástya (#92)
(53,4) mélységi grittang (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár
(53,5) púpos burástya (#92), Leah oltár

Üzenet küldése a karakternek