18. forduló, 20. forduló, Thord összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 14. 13h:31'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: márc. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5187
SZÁMLA : XXXX

THORD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

ba 116 nem támadod a 116. szörnyet
BA 116 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+23 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 126.]

t 85 támadod a 85. szörnyet
FT 85 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a gyilkos sallank testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis evaporőr trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő gyilkos sallank trófeát. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+20 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 86.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[42,14] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Látsz egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő drótszőrű pincsi mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával kilukasztod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [42,15] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy tazunkaróka. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tazunkaróka bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a tazunkaróka lompos farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a tazunkaróka testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tazunkaróka, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Elenios nevét! (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [41,16] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bakkura nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bakkura fekete páncélját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával megcsapod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bakkura apró lábait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bakkura bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight híve. Egy bőrpáncélt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy gyilkos sallank trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaria. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [33 pontot használtál fel, van még 53.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 43.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 33.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[40,16] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőszáli disznó jobb első lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kőszáli disznó. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a kőszáli disznó jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kőszáli disznó agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [39,15] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő hegyi rák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a hegyi rák bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a hegyi rák jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [38,14] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezek a Valhalla-hegység nyugati lejtői. A legendák szerint a hegy tetején trónolnak az istenek, és osztják parancsaikat az alattvalóknak. Észreveszel egy hóhérbimbót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy gyilkos tetű közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [31 pontot használtál fel, van még 2.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KARAKTERLAP

Thord, egy kopasz, piros szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 19. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 181 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 13 Életpont: 106/103 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 109 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 497 TP-t kaptál. Jelenleg 3 974 TP-d van. A következő szinthez még 26 TP szükséges. Trófeáid: drasmólyom, gyilkos sallank. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 4 (+1)
lőfegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -);
38,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 42

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 188 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 10 2. mászás: 1 3. gyógyítás: 12
4. zárnyitás: 2 5. vadászat: 1 6. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
rájanyék (#58), vízionár (#66), gyilkos tetű (#116)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontkés (#11) 2 csontszablya (#64)
1 * csontszurony (#12) 10 kerek kő (#19) 2 kőkés (#6)
6 mérgezett tüske (#23) 1 * parittya (#18) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
19 kaja (#2) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 vizestömlő (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 3 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
15 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
2 grákóbőr (#41) 2 kaktusztüske (#114) 1 kavadu lebeny (#24)
3 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 9 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85)
1 rákpáncél (#97) 7 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 szárnyas hernyó (#69) 2 tigroszlán fog (#63) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 44.08 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 5 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
1 rákpáncél (#97) 1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42 43
12
13
14
15
16
17
(38,14) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(39,15) Tharr oltár, világítótorony (#156), hegyi rák (#61)
(40,16) világítótorony (#156), oltár, érclelőhely, kőszáli disznó (#34)
(41,16) bakkura (#52), olvasztókemence (#86), Alaria (3995. kalandozó)
(42,13) gyilkos sallankok (#85)
(42,14) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(42,15) tazunkaróka (#81), Elenios rúnaköve, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek