Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 28. 12h:03' EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 20. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat legkorábban a 20. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
kno 9 3 | képesség-növelés 9 |
kt 23 5 | elkészíted a 23. tárgyat (5 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 6 23 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 23. tárggyal |
flh 1 22 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mélységi grittang kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
jlk 1524 | jelszó kimondása 1524 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a massza karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 8 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 pular kristályt. (ld. enc.) 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő kőtestét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a kőevő kőtestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőevő megüti a bal válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a reinkarnált motyogó bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a reinkarnált motyogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a hegyi rák testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a hegyi rák végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi rák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-10] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy gitonga. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gitonga hosszú nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gitonga tollas hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 3.]
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
kut 5 | kutatsz 3 pontért |
f 95 | kísérletezel a 95. tárggyal |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY) Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz... |
MOA RUBIN (379. TÁRGY) Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint. |
![]() A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban. |
![]() A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges. |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
![]() A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
Erő: | 13 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 114/70 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 8 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 -); |
49,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 13 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 4 (+3) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | * | csontkés (#11) | ||
1 | * | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 3 | mérgezett tüske (#23) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
24 | * | tüske (#22) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 15] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | 6 | halcsont (#390) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 2 | királygyík bőr (#44) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa rubin (#379) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 8 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 35.63 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 15 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | madártoll (#112) | |||
3 | mérgezett tüske (#23) | 1 | moa rubin (#379) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rákpáncél (#97) |
48 | 49 | 50 | 51 | 52 | |
-14 | |
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|