18. forduló, 20. forduló, Lady Salina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 22. 8h:47'
EZ A 338. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
339. játékheted kezdete: márc. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX

LADY SALINA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,23] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy sóhajtó dorony trófea, egy törpemammut trófea és egy ork sámán trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Trolli. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gaia. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz Kősisakos Thrórral. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz Trollival. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy törpemammut trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy copfos aranyhajú, kék szemű elf férfival. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran eljövendő papja. Egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy Ayagira Tanaka trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gilbor Elran. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy északi aurach trófea, egy orgyilkos trófea és egy süvítő rája trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon találkozol Gilbor Elrannal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran eljövendő papja. Egy borostyán függőt, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összefutsz Gaiával. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfival. Bőre babarózsaszín. Dornodon felszentelt papja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy Földrengető trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
A 4. napon találkozol Andrew Vortex-szel. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Ayagira Tanaka trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Krilin, amikor összefutottatok, adott neked egy bronzpáncélt, egy kis vaskulcsot, egy rézkulcsot, egy vaskulcsot, egy nagy bronzkulcsot, egy dobóhálót és egy obszidián karkötőt. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+17 pszi pont.)

v 6 5 5 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ea 89 1 eladod a 89. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 161 1 megveszed a 161. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 152 5 megveszed a 152. tárgyat 5
Vásároltál 5 vasércet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

ve 153 5 megveszed a 153. tárgyat 5
Vásároltál 5 pirkitet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 161 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kno 12 1 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-3,22] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [10 pontot használtál fel, van még 152.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért,
varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
szívküldi (#368) 10 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 112.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-4,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 102.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a bronzpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 72.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[-5,20] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy süvítő rája trófea és egy garokk trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ramya Hwesta-Lor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [-6,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szürke rinocérosz volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [-7,19] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Penelopé Morphilia orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy garokk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a garokk varacskos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 28.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[-8,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy barátság szent tüze van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 4.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARAKTERLAP

Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követője vagy. Ez a 19. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 8 Merészség: 4/2 Magasság: 121 cm
IQ: 18 Támadás: 11 Agresszió: 5 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 115/34 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 58/36 Pénz: 113 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 34/34
Eddig összesen 47 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 159 TP-t kaptál. Jelenleg 6781 TP-d van. A következő szinthez még 219 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, uzbány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 6
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 2 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 5 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. bányászat: 1 20. ordítás: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
mászol max. 28 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 30.18 kg Megterheltség: 47%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
49 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 bronzpajzs (#89)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27) 1 bronzpáncél (#90)
1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 ormánygőte csont (#21) 5 pirkit (#153)
1 rézsisak (#72) 5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-8,19) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 39. jellempróba
(-7,19) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, garokkok (#73), manaelementál (#290)
(-6,19) mély kút (#93), 49. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szürke rinocérosz (#346)
(-5,20) tetemember (#123), Tharr oltár, Ramya Hwesta-Lor (5463. kalandozó)
(-4,21) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-3,22) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(-2,23) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)

Üzenet küldése a karakternek