18. forduló, 20. forduló, Gnómstein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. ápr. 13. 13h:01'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1806
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

GNÓMSTEIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,-9] koordinátán.
A táborozás alatt megpróbálod a környéket minél jobban felderíteni. Egyszercsak az egyik bokor tövében egy csontvázra bukkansz, rajta egy adamantit páncél. (ld. enc.) Felveszed, és felpróbálod a páncélt. Döbbenetes, mennyivel megnövelte a védettségedet! Nem sok esélye lesz így a szörnyeknek! Sajnos azonban eljön a reggel, és te felébredsz. Az álom-páncél pedig sehol, még azt is elfelejtetted, hogy nézett ki, és mennyire lettél tőle védett (ezért ugrott az E.F. is).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

t 57 támadod az 57. szörnyet
FT 57 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy gátvakond! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[39,-9] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csodabogár. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csodabogár jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a csodabogár nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A csodabogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [38,-9] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy technokolin. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a technokolin testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a technokolin köpőszervét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a technokolin testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A technokolin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [37,-10] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo fekete testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zoloboo fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A zoloboo csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Látsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 2 lapkorongot. [46 pontot használtál fel, van még 124.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz mérleget. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [5 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[38,-10] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a pókvadász testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [39,-11] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy surranó kígyó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A surranó kígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [40,-11] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriás patkány nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [35 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[41,-10] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy gumifát. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [42,-11] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felfedeztél egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összeakadsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Egyszercsak megpillantod egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfi táborát. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[20 pontot használtál fel, van még 64.]

ea 37 11 eladod a 37. tárgyat 11
Eladtál 11 drótszőrt. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Ahogy belépsz, megcsóválod a fejed: kívülről nem tűnt ilyen nagynak. Jobbkéz felé megpillantasz egy söntést, de úgy tűnik, nem ez az egyetlen. A sátor közepén egy színpad áll, melyen Ghalla válogatott muzsikusai vérpezsdítő nótákat játszanak. Az elsőprimás egy kerekkorsós kobudera. Ennek ellenére bőségesen elférnek a hatalmas tölgyfaasztalok és a táncoló tömeg. A sátor fülledt levegőjét átitatja a sör hivogató illata. Tétován beljebb lépsz, amikor megragad valaki és maga fele fordít és túlkiabálja a zenét: Igyál Te is! -azzal kezedbe nyom egy korsó habzó sört. A zenészek tust húznak hirtelen, majd egy alakváltó tántorog fel és vad artikulálásba kezd... aztán meg is szólal: "Üdvözlök Mindenkit a Mámorlovagok nevében az I. Ghallai Sörfesztiválon!" Aztán elmond meg két viccet, majd mindenki örömére egy sörrel lecsalogatják. HURRÁ! A zene újra felharsan és Te egy újabb sör után libbensz. Kellemes társaságra akadsz, sörivó versenyt rendeztek, majd korsóval dobáltok célba, aztán akadályfutás a célpont ivócimborái elől. Már a sokadik sörödet iszod, mikor sült hús illata jut el hozzád. Nem tudsz ellenállni és megindulsz valamerre. Szerencsés vagy, gondolod, mikor a második kör után megtalálod a sült húst tartó asztalokat. Lakmározni kezdesz, miközben sörrel öblíted le az egészet. Szemben egy troll zabál öblöseket böfögve, a húscafatok röpködnek a szájából. Hamarosan, egy-két kör után, vidáman csatlakozol a csámcsogáshoz. Mit nem tesz az alkohol?! Egy ponton túl már nem számít, kivel iszol, még a szomszédban ülő csúf, vén árnymanót is megtáncoltatod. Szkander verseny kezdődik, te sem vagy rest, benevezel. Úgy érzed, bárkit lenyomsz. Öt perc múlva csalódottan botorkálsz a söntéshez és lenyomsz egy sört. Vele szerencsére meg elbírsz. Iszol még egyet-kettőt a barátaid egészségére, majd a sajátodéra, no meg csak úgy az ízéért. Később karcos varkaudar pálinkát osztogatnak. Te is megkóstolod. "Mit is keres pálinka itt, egy sörfesztiválon" - jut eszedbe hirtelen, de igazándiból már nem számít, hogy mit iszol. A hajnal közeledtével a Nap emelkedését híven követi mámorod. Erőt veszel magadon is kilépsz a józan világba, az antialkoholista szörnyek közé. Majd megmutatod nekik!!! [5 pontot használtál fel, van még 59.]

kt 81 1 elkészíted a 81. tárgyat (1 darabot)
Ez a tárgy csak szabadban készíthető! [0 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gyk 12 29 gyakorolsz a 12. tárggyal 29 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Részegen bezuhansz egy pad alá, és már hortyogsz is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 189 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSODABOGÁR (755. SZÖRNY)
A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson!

ZOLOBOO (77. SZÖRNY)
A ritka erdők apró, pigmeusszerű lakói fák odvában és sűrű bozótosok tövében élnek. Fekete bőrük, hangtalan mozgásuk segíti őket, hogy beleolvadjanak a sűrűbe. A vadászathoz gyakran használnak egy vékony, hosszú, üreges botot, fúvócsőként, az apró állatok ellen. Igazi harcban inkább hosszú, hegyes (és piszkos) karmaikra hagyatkoznak. Ha legalább 4. szintű nyomkövető vagy, egy győztes csata után rábukkanhatsz a zoloboo fészkére, és összegyűjtheted az ott tartalékolt mérgezett tüskéit.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

KARAKTERLAP

Gnómstein, egy rövid ősz hajú, csillogó szemű, bajuszos gnóm férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 19. fordulód.

Erő: 11 Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 117 cm
IQ: 19 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 92/92 év
Egészség: 10 Életpont: 106/83 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 52 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 92 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 310 TP-t kaptál. Jelenleg 3 997 TP-d van. A következő szinthez még 3 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 (+1) ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 5

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -);
42,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 807 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 10 5. felderítés: 1 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 35 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

Összsúly: 16.55 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 drótszőr (#37)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
22 arany (#50) 2 lapkorong (#80) 1 surranó kígyó bőr (#47)
3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

36 37 38 39 40 41 42 43
-12
-11
-10
-9
-8
(37,-10) zoloboo (#77), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(38,-10) pókvadász (#59)
(38,-9) technokolin (#50)
(39,-11) surranó kígyó (#30), Raia oltár
(39,-9) csodabogár (#755)
(40,-11) óriás patkány (#42), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, 16. jellempróba, Raia oltár
(40,-9) gátvakondok (#57)
(41,-10) gumifa (#38), 6. jellempróba, oltár
(42,-11) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Silistra (6107. kalandozó), egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek