18. forduló, 20. forduló, CobraA12 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. máj. 19. 14h:31'
EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
20. játékheted kezdete: máj. 21.
A következő fordulódat legkorábban a 20. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 39 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1352
SZÁMLA : XXXX

COBRAA12 KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.)

fl 1 lopsz az 1. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 2 lopsz a 2. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 3 lopsz a 3. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 4 lopsz a 4. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 5 lopsz az 5. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 6 lopsz a 6. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fl 7 lopsz a 7. fajúaktól
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[46,5] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy félelem-járó lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [47,4] Füves síkságra érkeztél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaffogó hebrencs. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Valaki beszélni kezd az agyadban, megemlítve Tharr nevét! (ld. enc.) Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 154.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy királygyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 139.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[46,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Korgó gyomrod figyelmet követel. [10 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 119.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 109.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 99.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[45,2] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mérges pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [44,1] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy legyengült rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [43,2] Lakott területre érkeztél. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 69.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[42,1] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Látsz egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
(Feltételes lopás:) Felkutatod Silistra táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 208 életpontot. Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [15 pontot használtál fel, van még 54.]
Különös látványt nyújt hátrahagyott tested, amely már nem képes helyet adni a távozó léleknek. Furcsamód könnyűnek érzed magad. Minden olyan áttetszővé, mégis élesen, ha lehet, még jobban láthatóvá válik, mint az életben. Felkészülsz a nagy utazásra az istenek lakhelye felé. Egyszercsak egy hatalmas, vonások és érzelmek nélküli, fehér arc jelenik meg előtted, és a következőket mondja:
- Leah vagyok, a halál istene. Üdvözölve légy birodalmamban, a holtak világában! Hamarosan örök nyugalomra térhetsz... Először azonban meg kell hallgatnod. Egy megállapodás alapján, amelyet a többi istennel kötöttem, cserébe a holt lelkekért, minden kalandozó lelkének adnom kell egy utolsó esélyt, mielőtt visszavonulhatna az örökkévalóság álmába. E szerint lehetőséget kell adnom, hogy visszanyerd életedet és testedet, ha kiállsz egy próbát. Pihenni akarsz kényelmesen, vagy küzdeni, nyomorogni egy korlátolt test börtönében tovább? Aláveted magad a próbának?
Buzgón bólogatsz (már amennyire ilyesmire egy lélek képes), mire a hatalmas arc rosszallóan végigmér, és folytatja:
- Mind ilyenek vagytok... Nem tudod, hogy mit nyerhetnél! Nos rendben van. Ha kiállod a próbát, visszanyered tested, kissé legyengülve, de újra élni fogsz. Ha viszont nem sikerül időben a feladatod teljesíteni, örök vendégem leszel! Nem árt, ha tudod, hogy amíg szellem vagy, nem vagy képes egyenesen érintkezni a valós világ lényeivel és tárgyaival. Te látni fogsz mindent, de nem foghatod meg. És onnét senki sem lát Téged... No persze a szellemvilág sem olyan elhagyatott, mint hinnéd. Tény, hogy jóval csendesebb, mint a hús-vér lényeké. De ezeket a dolgokat majd magad is tapasztalni fogod.
Mivel ez az első alkalom, úgy illik, hogy jó esélyt kapjál. Nincs más dolgod, mint egy ködmangó cserjét találni, és ködmangót szedni róla. Ez a növény csak az árnyvilágban létezik, halandók nem láthatják. Ölj meg még egy sötét motyogót - ő is a holtak birodalmának lakója. Ezután már nem jelenthet akadályt, hogy visszatérj a halandók világába a ködkapun keresztül - persze ha rátalálsz... Agyő, és sok szerencsét! Viszontlátásra a birodalmamban. - teszi hozzá kacagva, aztán szertefoszlik az arc. Döbbenten körülnézel, még mindig hitetlenkedve. Ugyanúgy látsz mindent magad körül, mint eddig, sőt, újabb dolgok is feltűnnek: mindenütt árnyak mozognak, egyszerűbb életformák halott lelke. Az élők pedig izzó, fényes lüktetéssel sugározzák, pazarolják életenergiájukat. A növények kék, zöld árnyalatokkal, az állatok sárga és vörös színekkel. Azonban minden nagyon hideg, szagokat pedig egyáltalán nem érzel. Megpróbálsz mozogni: egész könnyen megy! Csak gondolsz egyet, és máris odébb szökkensz! A föld felé süvítesz, és megpróbálsz tárgyakat megragadni, persze sikertelenül. Mintha levegőből lennél... Vajon igazat beszélt ez a Leah fickó? Utána kéne járni...

be 539 bemész az 539. épületbe
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 104 1 eladod a 104. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 44 1 eladod a 44. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 21 1 eladod a 21. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 30 1 eladod a 30. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 69 5 eladod a 69. tárgyat 5
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 97 2 eladod a 97. tárgyat 2
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 1113 1 eladod az 1113. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 130 1 eladod a 130. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ea 16 1 eladod a 16. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

f 6 kísérletezel a 6. tárggyal
Sajnos nincs nálad kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

f 4 kísérletezel a 4. tárggyal
Sajnos nincs nálad bot. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ve 1 1 megveszed az 1. tárgyat 1
Sajnos ehhez szükséged lenne egy élő testre. [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Még a holtaknak is szüksége van némi pihenésre: egy kellőképpen árnyalt ködburkot keresel, belebújsz, majd álomtalan álomba merülsz...
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 54 pontod maradt, ebből a következő körre 54 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 213 pontot költhetsz el.
(Eleinte könnyen előfordulhat, hogy amíg halott vagy, 30-nál több TVP-d marad meg a kör végére. Az így megmaradt pontokat még élelemszerzésre vagy gyógyításra sem költhetjük el. Ezért ilyenkor tetszőleges mennyiségű TVP-t átvihetsz a következő körre. Egy tipp, hogy mit kezdhetsz a sok TVP-vel: a GYK 28 <TVP> parancs még egy szellemnek is működik...)

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARR MEGIDÉZÉSE
Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat."

KARAKTERLAP

CobraA12, egy barna, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 19. fordulód.

Erő: 17 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 149 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 Életpont: 105/105 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 100 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 611 TP-t kaptál. Jelenleg 4 011 TP-d van. A következő szinthez még 2 989 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 lőfegyverek: 4

42,28 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 12 5. harcművészetek: 4 6. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6.

Összsúly: 0.00 kg Megterheltség: 0%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 170 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bordacsont (#16)
1 bot (#4) 3 fabontó (#106) 1 fémrúd (#104)
10 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114)
2 kavadu iszák (#25) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis vaspajzs (#159)
2 kőkés (#6) 1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
1 mászókarom (#78) 1 ormánygőte csont (#21) 1 parittya (#18)
2 rákpáncél (#97) 1 rézsisak (#72) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges páncél (#65) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
18 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48
0
1
2
3
4
5
6
7
(42,1) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), Silistra (6107. kalandozó)
(43,2) patak, oltár, útonálló (#130)
(44,1) rájanyék (#58), Tharr oltár, 17. jellempróba
(45,2) mérges pók (#20)
(46,3) bo-skorpió (#54), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár
(46,5) félelem-járó (#56), varkaudar (#64)
(46,6) a 6. labirintus bejárata
(47,4) kaffogó hebrencs (#88), Tharr rúnaköve, tavacska, királygyík (#26), tigroszlán (#43)

Üzenet küldése a karakternek