18. forduló, 20. forduló, PÖLE az ezerarcú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 23. 15h:22'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1115
SZÁMLA : XXXX

PÖLE AZ EZERARCÚ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-10] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.)

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+15 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 148.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,-10] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [28,-10] Továbbra is síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Nekiveselkedsz, és tolni kezded az egyik követ. Nem megy. Keresel egy nagy botot, és emelőként használod. A szikla lassan megmozdul, és odébb gurul. A kis lény hálásan vigyorogva köszöni meg, hogy kiszabadítottad. Megkérdezed, hogy nem tud-e valamilyen hasznos információval segíteni. Elmondja, hogy a technokolin váladékának begyűjtéséhez zöld üveg szükséges. Aztán, valószínűleg az orkok visszatérésétől félve, az apró teremtmény köszönés nélkül elszalad. (+2 jóság.)

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 77.]

f 38 kísérletezel a 38. tárggyal
Sajnos nincs nálad gumifa. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[29,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a sünmedve bal vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 botot.

(Továbbmész...) [30,-10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Kőkalapáccsal súrolod az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-10] Dombos terepre érkeztél. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokvarány. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a kőkalapácsot ellenfeledre ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+15 életerő.) Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy bakkura. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a bakkura testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a bakkura apró lábait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a bakkura csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bakkura bőrt. (ld. enc.) 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


Összefutsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. Ruházatát egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy varányszemet tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Parittyával lő Rád ellenfeled. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ember fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 2 kerek kő. Párszor kipécézi a testedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [75 pontot használtál fel, van még 2.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 4 bemész a 4. titkos labirintusba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen csontkést is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 159 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nőtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítőelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztőcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehető részeket. Puha, ámde rugalmas bőre ellen talán legjobb a vágófegyver.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

KARAKTERLAP

PÖLE az ezerarcú, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 19. fordulód.

Erő: 15 Szint: 5 Merészség: 6/6 Magasság: 188 cm
IQ: 14 Támadás: 4 Agresszió: 6 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 12 Életpont: 89/22 Jellem: jó (7) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 48 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 85 TP-t kaptál. Jelenleg 773 TP-d van. A következő szinthez még 227 TP szükséges. Trófeád: gátvakond. A 16. fordulódban 14 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 14 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 4

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); tüske (#22) (3 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 13 (+1)
4. felderítés: 2 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 3 darabot )

Összsúly: 30.13 kg Megterheltség: 66%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 6 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura bőr (#95) 3 bot (#4) 5 sünmedve tüske (#14)
2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,-10) tanya (#507)
(27,-10) oltár, evaporőr (#69)
(28,-10) gumifa (#38), 17. jellempróba
(29,-10) oltár, sünmedve (#33)
(30,-10) evaporőr (#69)
(31,-10) homokvarány (#16), 4. jellempróba, bakkura (#52), egy ember férfi

Üzenet küldése a karakternek