188. forduló, 190. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 30. 9h:08'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
343. játékheted kezdete: febr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,73] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+172 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 957. hetének nyerőszámai: 2, 5, 15. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 326.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 mozogsz keletre
[131,73] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [9 pontot használtál fel, van még 302.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[132,73] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [133,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot.


(Továbbmész...) [133,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy áeratikus hasnyák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 58 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [27 pontot használtál fel, van még 245.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[133,71] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Felfedeztél egy templomot. Chara-din hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [134,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Találsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ezt a nyakkendőt csak közvetlenül a haláluk előtt szokták az emberek hordani.
(Önanalízis: +6% felderítés.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Megpillantasz valamit: 1 bronzsisak. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [135,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Egy darabokra tört tűzköpő mellett ott hever a teljes gnóm kezelőszemélyzet, valamilyen fehér, savas anyag okozta halálukat. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a tetemember testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk tüske. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bakkura csizma, egy sallank nyíl és 2 mérg. ubuk dobónyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] (Önanalízis: +11% felderítés.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [57 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 mozogsz keletre
[136,69] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [9 pontot használtál fel, van még 179.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 159.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált szigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 139.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 119.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[136,68] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy megsebzett kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [135,67] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. (Önanalízis: +6% mászás.) Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [34 pontot használtál fel, van még 85.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 363 678 leírod az 1734. kalandozónak a 363. szörnyet a 678. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy partravetett medúza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragdkövet. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 771 853 leírod az 1734. kalandozónak a 771. szörnyet a 853. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy proteinsólyom. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 773 1138 leírod az 1734. kalandozónak a 773. szörnyet az 1138. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy köpködő bruhatag. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Khór maszkját. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 777 1207 leírod az 1734. kalandozónak a 777. szörnyet az 1207. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tyriel. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) örökkéval.kristályát. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 783 1406 leírod az 1734. kalandozónak a 783. szörnyet az 1406. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy térfaló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyértágítót. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 958 1533 leírod az 1734. kalandozónak a 958. szörnyet az 1533. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Yurk, a profi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nodonrod kitűzőt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 7000 1577 leírod az 1734. kalandozónak a 7000. szörnyet az 1577. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Métely. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

in 1734 7007 1579 leírod az 1734. kalandozónak a 7007. szörnyet az 1579. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Whurphöl. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) griff nyakéket. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 4. BP: átadod a 119. tárgyat az 5957. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 133 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 22, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Egy kaját töm magába a kaffogó hebrencs. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 360 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 36 (54) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (35) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 321/170 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 718/34 Pénz: 8367 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 145/267 EFejl: 16
Eddig összesen 985 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7425 TP-t kaptál. Jelenleg 748062 TP-d van. A következő szinthez még 51938 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar. A 95. fordulódban 1132 arany került a bankszámládra. 2196 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/77 (+24%) ökölvívás: 11/89 (+20%) szúrófegyverek: *23/100 (+1%)
vágófegyverek: 12/1 ütőfegyverek: 12/51 (+6%) lőfegyverek: 15/94 (+21%)
dobófegyverek: 20/98 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/12 2. nyomkövetés: 25/35 (+25%) 3. mászás: 6/11 (+6%)
4. csapdakészítés: 17/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/9 6. gyógyítás: 55/0
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 12/60 (+17%) 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 26/74 (+16%) 11. taumaturgia: 43/88 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 7/58 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/67
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: *21/100 18. vadászat: 9/85
19. bányászat: 1/102 20. úszás: 6/68 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 500 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 166.93 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 4 ubuk dobónyíl (#138) 3 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 2 aranypikkely (#415) 1 bakkura csizma (#96)
1 bronzsisak (#88) 1 csontpálca (#329) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2) 1 kőkalapács (#13)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 6 polip szívóka (#391)
1 sallank nyíl (#129) 10 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,73) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, 50. jellempróba
(132,73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár
(133,71) arató csattanatok (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, művészi porolit (#720), oltár, 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(133,72) áeratikus hasnyák (#243), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(133,73) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(134,70) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, 23. jellempróba, manaelementál (#290), áeratikus hasnyák (#243)
(135,67) grok-képződmény (#149), oltár, Chara-din monolitja (#534), Leah rúnaköve, áeratikus hasnyák (#243)
(135,69) erszényes elkarog (#354), tetemember (#123), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(136,68) kardfogú fülemülék (#146), Leah rúnaköve, művészi porolit (#720)
(136,69) tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár, 41. jellempróba, opati polip (#195), elektromos angolna (#196)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megszüntettük a fegyverszakértelem-fejlődési korlátot a friss, ősi és thargodan csatamezőkön a csatornától keletre.

Üzenet küldése a karakternek