188. forduló, 190. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 2. 15h:07'
EZ A 464. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
465. játékheted kezdete: jan. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

LAURANA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,40] koordinátán.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked egy hebrencs állkapcsot.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 692. hetének nyerőszámai: 7, 2, 21. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 256.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

fog 33 219 elfogod a 33. szörnyet a 219. tárggyal
fog 33 219 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

fkt 147 3 felt. készítesz a 147. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hebrencs csapdát. [16 pontot használtál fel, van még 230.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

fm 200 feltételes mászás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

a 271 4144 1 átadod a 271. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szürke bőrkesztyűt Syd részére. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 15 249 felt. lőfegyver haszn. 15 a 249. tárggyal
Ok, FLH 15 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 17 94 felt. lőfegyver haszn. 17 a 94. tárggyal
Ok, FLH 17 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

flh 999 187 felt. lőfegyver haszn. 999 a 187. tárggyal
Ok, FLH 999 187 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +26 max. életerő, +26 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 215.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[124,41] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Raia templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 50, gyógyulás: 9, összesen: -41 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [123,42] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Észreveszel egy álomvirágot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Jander S.Mcload orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,43] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kardszárnyú pocok mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok farkát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a kardszárnyú pocok bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [144 pontot használtál fel, van még 41.]

m 4 mozogsz délre
[123,44] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Vérét hullatja, mert nem tudja, mi mindenre jó orrcsontja.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a légirozmár fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 dözmöng szivet. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [33 pontot használtál fel, van még 8.]

tim 60 titkosírás megfejtése 8 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

tim 60 titkosírás megfejtése 8 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-26 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 26, 14.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 330 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 266/237 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (30) Varázspont: 251/1 Pénz: 171 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/4 EFejl: 30
Eddig összesen 667 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1836 TP-t kaptál. Jelenleg 210799 TP-d van. A következő szinthez még 49201 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, quwarg királynő, vadász quwarg. A 182. fordulódban 5218 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/66 (+4%) szúrófegyverek: 15/29 (+7%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 2/88 (+11%) lőfegyverek: *19/100

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/63 2. nyomkövetés: 30/42 (+12%) 3. mászás: 4/26 (+10%)
4. csapdakészítés: 13/56 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/33 (+40%)
7. titkosírás: 6/31 8. felderítés: 19/75 (+25%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 23/18 (+11%) 11. taumaturgia: 3/22 (+2%) 12. versengés: 2/59
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 31/35 (+30%) 15. szörnyismeret: 9/72
16. vadászat: 13/86 17. bányászat: 8/57 (+26%) 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), hebrencs csapdát (#147) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 drótszőr (#37) 4 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 3 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 hebrencs állkapocs (#130)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dözmöng szív (#122)
5 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2)
18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(123,42) mínosz-kúp (#178), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(123,43) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 42. jellempróba
(123,44) grok-képződmény (#149), phua-kúp (#372), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 24. jellempróba, légirozmár (#94)
(124,41) Tharr oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, bibircsók-óriások (#120), tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek