188. forduló, 190. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 7. 12h:31'
EZ A 194. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD
195. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,67] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+111 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+13 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 354.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 354.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 233 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 346.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 316.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 286.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[111,68] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [111,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 kis vaspajzsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [112,69] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 32 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 41 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy százfogú!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 5 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [76 pontot használtál fel, van még 200.]

usz 30 úszol 30 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az elektromos angolna, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy pular kristály! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

usz 30 úszol 30 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüsthegyű nyíl! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [30 pontot használtál fel, van még 140.]

usz 30 úszol 30 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy moa üveggömb! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[112,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [112,71] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 42 életpontot sebeztél. [+3% tau] A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.


(Továbbmész...) [112,72] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [46 pontot használtál fel, van még 64.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-14 varázspont.] [+6% teo] [10 pontot használtál fel, van még 54.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[113,73] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 nagy bronzkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. [+3% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az uzbány nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [114,74] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kilukasztod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 2.]

v 15 1253 2 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 559 bemész az 559. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 559 bemész az 559. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 768 keresed a 768. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ekharion bébit. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 6 508 energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 30, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját töm magába a nektoraf. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 330 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 189. fordulód.

Erő: 35 (42) Szint: 20 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 26 (28) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 416/416 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (33) Varázspont: 507/0 Pénz: 2851 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/8 Pszi pont: 20/9 EFejl: 27
Eddig összesen 1125 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 410 TP-t kaptál. Jelenleg 582 984 TP-d van. A következő szinthez még 17 016 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 175. fordulódban 2654 arany került a bankszámládra. 2760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/13 (+28%) ökölvívás: 11/52 (+12%) szúrófegyverek: 24/7 (+2%)
vágófegyverek: 14/44 (+5%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/61 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
114,74 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/23 2. nyomkövetés: 21/77 (+8%) 3. mászás: 11/47 (+12%)
4. csapdakészítés: 26/25 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/12 8. felderítés: 7/8 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 14/28 (+12%) 11. taumaturgia: 26/5 (+30%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 9/89 (+8%) 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 18/36 (+30%) 17. pszi: 2/22 (+5%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 26/5 (+20%) 21. úszás: 10/12 (+30%)
22. főzés: 6/100 (+14%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU.
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1884 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
25 arany (#50) 4 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 gromak bőr (#268) 1 kis vaspajzs (#159) 1 moa üveggömb (#383)
1 nagy bronzkulcs (#185) 3 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239)
1 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14)
4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

110 111 112 113 114 115
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
(111,67) ryuku légiós (#361)
(111,68) Tharr oltár, 47. jellempróba, ragyás burástyák (#111), tüskés harci gromak (#156)
(111,69) márványtorony (#175), Dornodon oltár
(112,69) quwarg harcos (#201), mély kút (#93), tavacska, művészi porolit (#720), százfogú (#53), elektromos angolna (#196), opati polip (#195)
(112,70) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(112,71) mély kút (#93), százfogú (#53)
(112,72) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(113,73) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 25. jellempróba, uzbányok (#102)
(114,74) oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 44. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)

Üzenet küldése a karakternek