Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 14. 12h:09' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 189. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: nov. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 7 268 3 | elmormolod a 7. varázslatot |
v 7 125 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló, egy pular kristály, egy kristálygömb és egy gyöngymangó. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 110, gyógyulás: 52, összesen: -58 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 16, gyógyulás: 65, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [175,60] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A korinthai amőba elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [177,60] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester nyakát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [178,59] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délre egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű farkát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 31, gyógyulás: 10, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 11, gyógyulás: 24, összesen: +13 ÉP}
Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 87, gyógyulás: 19, összesen: -68 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 34, összesen: +34 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a légirozmár testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a légirozmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [181,59] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kronotapír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [182,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal oldalát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja bal lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 51, gyógyulás: 10, összesen: -41 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku csapásvezető nyakát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {GYD:} Mandibulakaszával alaposan megvágod a zombi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
360 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
v 55 | elmormolod az 55. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 26 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 29 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 26 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 31 (49) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 347/516 | Jellem: | gonosz (509) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 21 (38) | Varázspont: | 420/7 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/2 | Pszi pont: | 69/6 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/8 | ökölvívás: | 27/41 (+14%) | vágófegyverek: | 10/70 (+4%) |
lőfegyverek: | 6/46 | dobófegyverek: | 24/89 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/22 (+32%) | 2. nyomkövetés: | 42/18 (+24%) | 3. lopás: | 11/66 |
4. mászás: | 8/16 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 14/44 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/62 |
7. gyógyítás: | 30/82 | 8. titkosírás: | 3/28 | 9. felderítés: | 14/43 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 1/89 | 11. teológia: | 27/36 (+64%) | 12. taumaturgia: | 21/73 |
13. versengés: | 10/65 (+8%) | 14. harcművészetek: | 29/72 | 15. zene: | 6/13 |
16. szörnyismeret: | 24/52 (+20%) | 17. pszi: | 10/41 (+18%) | 18. vadászat: | 5/97 |
19. bányászat: | 13/73 (+11%) | 20. úszás: | 10/2 | 21. főzés: | 12/18 (+10%) |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért |
mászol max. 110 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
sötét halál (#45) | >> | velociraptor (#161) | tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | |
sötét halál (#45) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | |
tűzeső (#61) | >> | Orkhan Thai (#238) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | kétfejű troll (#163) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ejts el élve egy ezoterikus mardelt, majd áldozd fel illő szertartás keretében egy oltáromnál! |
2.) Ölj meg egy legalább 15. szintű, jó jellemű kalandozót. |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | gromak bőr (#268) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
2 | varázskő (#305) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bumeráng (#249) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 28 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
12 | madártoll (#112) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 9 | ugh méreg (#166) |