187. forduló, 189. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 31. 9h:07'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


34 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,54] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfival. Pikkelyes a bőre. Dornodon személyes tanácsadója. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Alex Mad Masterboy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Clark O'Phane és Alex Mad Masterboy. Némi unalmas várakozás után Alex Mad Masterboy közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Ellenfeled két velociraptor lesz.

Első ellenfélnek első velociraptort választod. Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted.
Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. [első velociraptor:] Sajnos nem hatott ellenfeledre. [második velociraptor:] 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.)
Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a velociraptor jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a velociraptor nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő).
[első velociraptor:] Előremozdulva, az első velociraptor kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] A második velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A második velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a velociraptor nyakát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a velociraptor bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). [első velociraptor:] Az első velociraptor belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az első velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) [második velociraptor:] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a második velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 196, gyógyulás: 28, összesen: -168 ÉP}


A veszély elmúltával csatlakozol a csapathoz. A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Alex Mad Masterboy-jal indultok csatába. Ellenfeletek egy tyrannoszaurusz rex!

Alex Mad Masterboy néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötte. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Alex Mad Masterboy távolról tűzeső varázslatot használ. [tyrannoszaurusz rex:] 9 életpontot sebzett. 31 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye!
Alex Mad Masterboy vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéke átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.)
Ököllel Alex Mad Masterboy halálos csapásokat osztva péppé veri a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy néhányszor meglegyinti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ellenfél fogaival elkapja Alex Mad Masterboy jobb lábát. (1 támadástól 71 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, te kutasd át a szörnyet. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 31, gyógyulás: 22, összesen: -9 ÉP, összes sebzés: 529, összes sebződés: 102}


Clark O'Phane-t egy tyrannoszaurusz rex késztette menekülésre.
Ideje bosszút állni elhullott társaitokért! Alex Mad Masterboy-jal közösen harcoltok majd. Egy tyrannoszaurusz rex az ellenfeletek!

Alex Mad Masterboy gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Alex Mad Masterboy néhány elegáns kézmozdulata után már létre is jött egy tűzeső. [tyrannoszaurusz rex:] 13 életpontot sebzett. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt.
Alex Mad Masterboy vas dobónyilat küld az ellenfél felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.)
Ököllel Alex Mad Masterboy többször kegyetlenül megüti a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tyrannoszaurusz rex Alex Mad Masterboy bal karjába mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 75 életpontot vesztett.)
Ököllel Alex Mad Masterboy párszor keményen megüti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy megkarcolja a tyrannoszaurusz rex lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ellenfél fogaival elkapja Alex Mad Masterboy jobb lábát. (1 támadástól 64 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1283 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Alex Mad Masterboy kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 26, gyógyulás: 21, összesen: -5 ÉP, összes sebzés: 568, összes sebződés: 165}

Clark O'Phane a csata végeztével újra csatlakozik a csapathoz. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Alex Mad Masterboy-jal és Clark O'Phane-val csapatban küzdesz. Ellenfeletek egy tyrex egyeduralkodó! (ld. enc.)

Alex Mad Masterboy mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Clark O'Phane hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormol.
Alex Mad Masterboy egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Clark O'Phane egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 36 életpontot sebzett.
Alex Mad Masterboy teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó farkát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Clark O'Phane teli erőből vas dobónyilat dob az ellenfélre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-72 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) A támadás a többieket sem kímélte, veled együtt tápászkodnak fel egy újabb rohamra. Clark O'Phane futásnak indul, elege lett a harcból.
Ököllel Alex Mad Masterboy néhányszor megcsapja a tyrex egyeduralkodó farkát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Rövid karddal Alex Mad Masterboy néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tyrex egyeduralkodó Alex Mad Masterboy torkába harap! (1 támadástól 110 életpontot vesztett.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Megszédülsz a jókora ütéstől. (-52 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Feltápászkodó társaid látványából megállapíthatod, a többieket ugyanúgy eltrafálta az ütés, mint téged. Alex Mad Masterboy gyorsan odébáll, ez a csata nem neki való! Ezzel a taktikával nem győzhetsz. Bosszankodva futamodsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 124, gyógyulás: 8, összesen: -116 ÉP, összes sebzés: 533, összes sebződés: 458}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). [50 TVP-t használtál fel.]
A 3. napon találkozol egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Folytatod utadat.
A 3. napon megintcsak összefutsz Alex Mad Masterboy-jal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 6. napon találkozol egy szőke hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy óriásféreg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Auráját érzékelve máris tudod, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Továbbmész.
A 15. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy fagyelementál trófea és egy jégtroll trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
A 15. napon találkozol Omar Ibn Al-Fáridh-dal. Chara-din hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista amulettet, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ekharion bébi trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
A nyomok alapos vizsgálódásába kezdesz: hátha kiderül, ki volt a tolvaj. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Ahogy tovább nézelődsz, a földön észreveszel egy elhullajtott copfos fekete hajszálat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 283.]
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+75 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 243.]

vi 3 3 35 viselkedésed: 3 3 35
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 718 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 223.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy éber kakukk varázslat! Kakukk! Kakukk! [0 pontot használtál fel, van még 223.]

v 6 8 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 208.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+50 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 168.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 168.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +62 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[122,55] A terep változik, dombok közt vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a kétfejű troll bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). A kétfejű troll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 46, gyógyulás: 14, összesen: -32 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [122,56] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer bal oldalát. (4 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézdarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Leah templom van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílpuska lövedéket.

(Továbbmész...) [123,57] A hegyvidéket síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a kérődző etra fejét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 17, gyógyulás: 26, összesen: +9 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Leah hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 113.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[124,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mutáns pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók egyik lábát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alaron formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Fortuna szentélyét. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.

(Továbbmész...) [125,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal első lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [126,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 65.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[127,61] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 25 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,62] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy színes dözmöng lábát masszírozza.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 41.]

szk 157 keresed a 157. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! [10 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 28.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 16, 2.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből.
Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.)

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (66). Ez a 188. fordulód.

Erő: 26 Szint: 19 Merészség: 3/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 23 (24) Védekezés: 33 Menekülés: 35 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 23 Életpont: 395/383 Jellem: gonosz (234) Tul. pont: 3
Szerencse: 21 Varázspont: 492/217 Pénz: 625 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 68/12 EFejl: 12
Eddig összesen 809 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4698 TP-t kaptál. Jelenleg 341499 TP-d van. A következő szinthez még 108501 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 181. fordulódban 2138 arany került a bankszámládra. 2287 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 10
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 38 3. lopás: 12
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 10
7. gyógyítás: 35 (+1) 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 6 (-6) 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 19
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 8 17. pszi: 10 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 13 20. bányászat: 20 21. főzés: 10
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> társak oldalán harcolva (#986) méregfelhő (#37) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 gyógykenőcs (#313)
8 kaja (#2) 1 rézdarab (#70) 3 tüske (#22)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
149 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 etra hályog (#712)
1 nyílpuska lövedék (#547) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,55) vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(122,56) fémbontó szójer (#150), világítótorony (#156), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86)
(123,57) kérődző etra (#368), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,58) mutáns pókok (#117), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Fortuna szentélye (#645)
(125,59) nukleáris cickány (#155), friss csatamező (#262), oltár
(126,60) Chara-din monolitja (#534)
(127,61) élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(128,62) Chara-din rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A III. Harcosok Ligájában elért dobogós eredmények bekerültek a Karakterlap Hőstettek rovatába.
* Nem lehetett a FOG parancsot törölni, ha egy olyan szörnyre vonatkozott, amilyen szerepelt az adott karakter befogott szörnyei között. Ezt javítottuk. Meglévőt törölni lehet, újat kiadni nem.
* Ha a karakter és a szörny egyszerre ölte meg egymást, akkor még a D.E.M.-ezés előtt kiíródott, hogy a szörny meghalt/eldemezett, stb. Ezt a jövőben már nem fogják látni a karakterek. A karakterek demezése előtt íródott furcsán "elfutós" szöveget szintén töröltük onnan.

Üzenet küldése a karakternek