187. forduló, 189. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:37'
EZ A 463. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
464. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,42] koordinátán.
Desertus Anima, amikor összefutottatok, adott neked 10 kaját.
NépekMindenSzigete, amikor találkoztál vele, adott neked 10 bronzhegyű nyilat. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 691. hetének nyerőszámai: 15, 14, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.]

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 259.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 249.]

gyj 258 200 -1 felt. gyűjtés 258 200 -1
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Válogatás nélkül mindent összeszedsz. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
V 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 244.]
[A parancs tárolásra került.]

fkt 147 3 felt. készítesz a 147. tárgyat (3 darabot)
Már be van telve a feltételes parancs listád - több feltételes parancsot nem adhatsz ki. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

hu 16 1067 hulladék: 16 1067
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bordacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jegesmedve bundát. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 4 mozogsz délre
[116,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy színes dözmöng előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 232.]

jlk 5173 jelszó kimondása 5173
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza bal oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a massza ízelt lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a massza ízelt lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a massza testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a massza fekete fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[117,43] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy quwarg bolyt. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [118,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Thar'dan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal első lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 44, gyógyulás: 6, összesen: -38 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 193.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[119,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Raia hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy Raia szent lovagja lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem bal oldalát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 89 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 121, gyógyulás: 7, összesen: -114 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.]
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 323 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [120,41] Fák, mindenütt csak fák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [121,40] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Észreveszel egy gumifát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[61 pontot használtál fel, van még 132.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[122,40] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi jön feléd.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bőrsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy zombi intéz feléd kihívást.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy nómenklatúra jön feléd. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 35, gyógyulás: 5, összesen: -30 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Yveraana, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia templomot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+60 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Összefutsz Drowsy Druid Abasc-kal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. Felszerelését egy éjkornis trófea, egy hordóagyú mameluk trófea és egy trikornis herceg trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vasalt bunkót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [123,40] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia templom van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [124,40] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [96 pontot használtál fel, van még 16.]

kut 20 kutatsz 16 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 4 4 mozogsz keletre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 32 3796 1 átadod a 32. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

at 3796 10 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 24, 26.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 188. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 26 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 23 (25) Életpont: 266/162 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (30) Varázspont: 251/16 Pénz: 152 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 664 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2389 TP-t kaptál. Jelenleg 208963 TP-d van. A következő szinthez még 51037 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, quwarg királynő, vadász quwarg. A 182. fordulódban 5218 arany került a bankszámládra. 5374 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/62 (+2%) szúrófegyverek: 15/22 (+17%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 2/77 lőfegyverek: *19/100 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/63 2. nyomkövetés: 30/30 (+16%) 3. mászás: 4/16
4. csapdakészítés: 13/51 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 27/93 (+40%)
7. titkosírás: 6/31 (+10%) 8. felderítés: 19/50 (+46%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 23/7 (+13%) 11. taumaturgia: 3/20 (+12%) 12. versengés: 2/59 (+16%)
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 31/5 (+30%) 15. szörnyismeret: 9/72
16. vadászat: 13/86 17. bányászat: 8/31 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak a 8. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
7 bronzhegyű nyíl (#94)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(116,43) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), massza (#217)
(118,43) quwarg boly (#359), Leah oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), quwarg harcos (#201)
(119,42) Raia oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417)
(120,41) Chara-din monolitja (#534)
(121,40) gumifa (#38), arató csattanat (#144)
(122,40) zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), Drowsy Druid Abasc (4784. kalandozó)
(123,40) gumifa (#38), oltár, 38. jellempróba
(124,40) gumifa (#38), oltár

Üzenet küldése a karakternek