187. forduló, 189. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 24. 9h:20'
EZ A 203. JÁTÉKHETED, 188. FORDULÓD
204. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,19] koordinátán.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Megfejed a kérődző etrát. (+1 kaja.)

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

tno 5 3 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

kno 12 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 323.]

d 415 eldobod a 415. tárgyat
Hiába próbálsz az átkozott tárgytól megszabadulni, mindig visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 323.]

szm 368 megölöd a 368. szörnyet
Túl sok kaját eszik a kérődző etra: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 2 mozogsz keletre
[98,19] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 314.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 55 arany.] Egy sötétlelkű varkaudar mágus arra készül, hogy varázslatával betemesse a város körül ásott quwarg-árkokat. Ha sikerrel jár, semmi sem fogja a várost védeni a quwargok rajzásától. Csak kövek és csontok maradnak a város helyén! Meg kell akadályoznod a gonosz teremtményt. Sajnos csak annyit tudunk, hogy a régi királysírok alatt húzódó bonyolult labirintusrendszerben készül gonosztettére. Bár van egy régi, kopott térképünk, de nem hiszem, hogy túl sok hasznát látod.

49 52
48 23 20
50
51
46 47 24 19
21
22
27 26
45 44
25 16 17 18
28
43 14
40 15 3 2 1
41
29
13 12
42 4 5
39
11 10 6
38 30
7
37 32
35
33 9
31 8
36 34
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 48. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 9, délre 21 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

m 8 mozogsz északra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos bal karját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 300.]

be 562 2 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 250.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Vége a számnak. Hát, úgy tűnik mégsem volt még az igazi! A közönség csalódottan távozik, egy arany nem sok, annyit sem dobnak a hegedűtokodba. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 220.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Quirov. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szereztél 70 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 2 bunkósbotot 2 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 királygyík bőrt 3 aranyért, 5 orgyilkos tőrt 40 aranyért.
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Süppeddel. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Felefellel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[9 pontot használtál fel, van még 211.]

ea 169 5 eladod a 169. tárgyat 5
Eladtál 5 uzbány csőrt. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,20] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,21] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy szekérkaravánt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [99,22] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szekérkaravánt. Délre tart. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy épület van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[100,21] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy manifesztátor volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi elementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a pszi elementál nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,20] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [100,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy pusztulás sírjait. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy csodák kútja van. Északra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz Risara. Sheran tanítványa. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy bakkura csizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy ryuku futárbérenc trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[27 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 662 elkészíted a 662. tárgyat
Legyártottál 1 alligátorbőr cipőt. [25 pontot használtál fel, van még 132.]

kf 662 kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat
Leveszed a bakkura csizmát, majd felhúzod az alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

a 94 1529 3 átadod a 94. tárgyat az 1529. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 bronzhegyű nyilat Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

v 375 662 elmormolod a 375. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmondtad az analízis varázslatot! Előveszel a hátizsákodból egy alligátorbőr cipőt, és megvizsgálod. Súlya 1.20 kiló. Értéke 40 arany. Boltban megvásárolva 80 arany lenne. Átadható. Lopható. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 128.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön.

[13 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 329 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Ez a 188. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 38 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 283/283 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 189/57 Pénz: 279 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 1335 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 535 TP-t kaptál. Jelenleg 345 535 TP-d van. A következő szinthez még 104 465 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 20 (+1) vágófegyverek: 20
ütőfegyverek: * 20 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,19 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 27 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 3 12. szerencsejáték: 2 (+1)
13. versengés: 6 14. zene: 8 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 5 18. bányászat: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), nukleáris cickányt (#155) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: nagyon éhezik
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 126.83 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 alligátorbőr (#661) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 bunkósbot (#9)
1 csontszablya (#64) 1 helytartói jogar (#228) 4 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 3 orgyilkos tőr (#225) 6 ragasztó (#83)
6 spiritusz (#170) 4 uzbány csőr (#169)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
85 arany (#50) 1 alligátorbőr cipő (#662) 3 álompor (#396)
1 dorony tüdő (#212) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101
17
18
19
20
21
22
23
(97,19) jósda (#561), kérődző etra (#368)
(98,18) orgyilkos (#131), fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), szopógödör (#177), sötét gnóm (#132)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Quirov (#975), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)
(99,20) orgyilkos (#131), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489)
(99,21) sóhajtó dorony (#112), Elenios rúnaköve, Tharr oltár, 49. jellempróba
(99,22) oltár, délre tartó szekérkaraván (#1215), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, uzbány (#102)
(100,19) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 22. jellempróba, Risara (1529. kalandozó)
(100,20) manifesztátor (#124), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(100,21) Leah rúnaköve, 41. jellempróba, manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek