186. forduló, 188. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 13. 12h:20'
EZ A 879. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
880. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,16] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 szárnyas hernyót (500 arany kikiáltási áron), 1 réz papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 réz papi karkötő (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 szárnyas hernyó (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. november 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 26-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+4 kaja.) A lottó 1204. hetének nyerőszámai: 10, 22, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Odabent sötét van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 345.]
[A kezdeti parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

tv 111 97 98 támadó/véd. varázslat a 111. varázslatot a 97. varázslatot a 98. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: tudatrombolás. Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 3 5 7 mozogsz 3 5 7
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Hamarosan egy hínárevő piranhát pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17]

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Átúsztad a medencét, és belépsz az oktatóhoz. Újabb medence, mellette az oktatóval! Itt a víz alatti tájékozódást, az ellenfél észlelését, felismerését tanítják. Ha tanulni akarsz, egy üres GYK parancsot kell kiadnod, paraméterre nincs szükség. Kell viszont 50 arany és 50 TVP! Ugyanez a rendszer a többi oktatónál is. Egy oktató csak egyszer tanít. [Megjegyzés: az oktatást akkor veheted igénybe, ha víziharc szakértelmed min. 6-os, és max. 11-es.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[66 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 5 8 10 mozogsz 5 8 10
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy opati polip lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 17]

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az opati polip puha testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 polip szívókát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[55 pontot használtál fel, van még 224.]

lm 8 11 16 mozogsz 8 11 16
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy trosnyogó szakóca lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17]

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. (ld. enc.) Itt csata lesz. [védettséged: 17]

A szörny tintát bocsát ki magából. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a kacagó szépia testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia lecsap a bal karodra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 4 polip szívókát. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mélység fattya az. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17]

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hirtelen egy diuretikus krákent veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 17]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [66 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 11 17 19 mozogsz 11 17 19
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mélység fattya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 17]

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a mélység fattya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az itteni oktató egy gumi kezeslábasba öltözött gnóm! Elmondja, hogy ő azt tanítja, hogyan lehet a víziharc közben egyszerre több dologra is odafigyelni. [19. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 17 20 22 mozogsz 17 20 22
Ebben az óriási teremben egy hatalmas medence van! Kicsit félve ugyan, de beugrasz a vízbe. Nem is látod a medence alját! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Hamarosan egy elektromos angolnát pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 17]

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az itteni oktató, egy kobudera, nagyon lelkes. Azt mondja, ő tanítja az alapvető támadási technikákat, azt, hogy melyik fajta halat hol kell támadni. [22. PONT.] [Itt még nem gyakoroltál.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[60 pontot használtál fel, van még 38.]

lm 20 23 24 mozogsz 20 23 24
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [36 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 23 25 26 mozogsz 23 25 26
Egyhelyben toporogsz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kpcs 3 26 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 25 28 30 mozogsz 25 28 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 32 30 34 mozogsz 32 30 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 36 34 39 mozogsz 36 34 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 37 3 41 mozogsz 37 3 41
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 2, 8.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Egy kaját nyel le a gátvakond. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY)
Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány.

MÉLYSÉG FATTYA (199. SZÖRNY)
A mélység fattya az édesvizek egyik legundorítóbb teremtménye, a legendák szerint egy mélytengeri szörny korcs leszármazottja. Alaktalan, nyálkás fekete tömeg, amely csápjaival és nyúlványaival kimondhatatlan borzalmakban részesíti áldozatát, mielőtt kiszívná (a még élő) áldozat testnedveit. Mivel a fatty érintése tulajdonságcsökkenést is okozhat, ha nincs rajtad tulajdonságpajzs, csak akkor fogod megtámadni, ha feltételes támadást adsz ki rá.

DIURETIKUS KRÁKEN (207. SZÖRNY)
A diuretikus kráken a tavak csúcsragadozója, óriási, pusztító erejű polip. Ha békés fürdőzés vagy kincsvadászat közben ilyenre bukkansz, jobb rögtön elhúzni a csíkot, nehogy esetleg otthagyd a fogad (meg a fürdőnadrágod). Ha képes vagy legyőzni egy diueritkus krákent, és még a levegőd sem fogy el közben, akkor méltó szakértője vagy mind az úszásnak, mind a víziharcnak és elkezdheted fontolgatni, hogy átkelj az alanori csatornán.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (34) Támadás: 24 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 23 (29) Életpont: 325/151 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 8
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 607/364 Pénz: 2742 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/10 Pszi pont: 167/61 EFejl: 42
Eddig összesen 900 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 666 TP-t kaptál. Jelenleg 542 223 TP-d van. A következő szinthez még 57 777 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Tguarkhan, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 3355 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/68 (+42%) ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 9/95
vágófegyverek: 25/16 ütőfegyverek: 12/58 lőfegyverek: 22/32
dobófegyverek: 1/42

Feltételes fegyverváltás: harci kalapács (#174) << varkaudar szablya (#516) << ezüstkard (#325)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
129,16 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 23. ponton
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 45/82 3. lopás: 1/0
4. mászás: 9/38 5. csapdakészítés: 19/41 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 16/34 8. titkosírás: 5/43 9. felderítés: 23/4
10. szörnyidomítás: 15/16 11. teológia: 27/22 (+7%) 12. taumaturgia: 28/18
13. szerencsejáték: 2/15 14. versengés: 10/17 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/94 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: 23/8 (+6%)
19. zárnyitás: 3/40 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 21/33
22. úszás: 14/96 23. főzés: 6/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +23 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +13 lopás ellen) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1165 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 7 polip szívóka (#391) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130
15
16
17
(129,16) a 81. labirintus bejárata, hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192), kacagó szépia (#206), mélység fattya (#199), diuretikus kráken (#207), elektromos angolna (#196)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016. november 26-án, szombaton ismét Beholder Találkozót rendezünk. A helyszín ezúttal új: Kondor Béla Közösségi Ház. (Cím: 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8. Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól (Kőbánya-Kispest - KÖKI) a 136E jelzésű busszal 7 megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra KÖKI felé.
A talákozó 9 órától 17.30-ig tart. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, tombola, mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. A helyszínen örökkévalóság ékkövet (a legutolsó a mindenség kristálya) kérhetsz max. két karakterednek. A korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2016. november 22. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel november 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek