186. forduló, 188. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 31. 9h:10'
EZ A 237. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
238. játékheted kezdete: nov. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 319.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 5. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 294.]

f 13 kísérletezel a 13. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

f 209 kísérletezel a 209. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 274.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[106,51] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriáspók nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 87-94.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az óriáspók testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriáspók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,50] Az erdőt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. {max. életpontja: 97-103.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 258.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+58 életerő.) (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 228.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+33 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 198.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 168.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,51] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 16 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. {védettsége: 16 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [104,52] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 7 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [103,53] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy északi aurach. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 52-58.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az északi aurach testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,54] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy pattanóböde. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 110-121.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a pattanóböde testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a pattanóböde testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 871 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 58, gyógyulás: 10, összesen: -48 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [101,55] Továbbra is dombság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,56] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 92.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened tájékoztat: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 27 mérföldre (9 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 mozogsz délkeletre
[101,57] Továbbra is dombság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz varázsfiolát. (ld. enc.) Látsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 168 99 22 keresed a 168. szörnyet a 99. szörnyet a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 19.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY)
Az árnymanó rád vigyorog.
- Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent!
A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 20 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 19 (21) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (27) Védekezés: 29 (33) Menekülés: 40 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 285/282 Jellem: jó (423) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (31) Varázspont: 322/90 Pénz: 814 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 29/6 Pszi pont: 73/35
Eddig összesen 1265 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 306 TP-t kaptál. Jelenleg 543 955 TP-d van. A következő szinthez még 56 045 TP szükséges. Trófeáid: bányarém, áeratikus hasnyák, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/10 (+1%) vágófegyverek: 23/34 (+5%)
ütőfegyverek: 17/72 (+5%) lőfegyverek: 20/23 (+3%) dobófegyverek: 7/41

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
101,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/55 2. nyomkövetés: 49/82 (+28%) 3. mászás: 12/0
4. csapdakészítés: 14/26 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/0 6. gyógyítás: 19/76
7. titkosírás: 12/32 8. felderítés: 8/46 9. szörnyidomítás: 7/41
10. teológia: 13/68 (+7%) 11. taumaturgia: 24/52 (+1%) 12. versengés: 6/45
13. zene: 12/20 14. szörnyismeret: 30/80 (+20%) 15. pszi: 10/56 (+7%)
16. zárnyitás: 6/33 17. vadászat: 18/38 18. bányászat: 31/41 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), nyu-shurikent (#157) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 907 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 72.75 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 5 kaktusztüske (#114) 4 rézdarab (#70)
1 tankány karom (#237) 4 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105 106 107
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
(100,56) vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(101,55) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 34. jellempróba, érclelőhely
(101,57) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), érclelőhely
(102,54) pattanóböde (#145), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(103,53) északi aurach (#350), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, érclelőhely
(104,52) quwarg harcos (#201), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(105,51) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, karmos tankány (#137), arató csattanat (#144)
(106,50) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár
(106,51) manaelementál (#290), Chara-din rúnaköve, óriáspók (#303)

Üzenet küldése a karakternek