186. forduló, 188. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 23. 9h:16'
EZ A 509. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
510. játékheted kezdete: máj. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,118] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 rövid íj (eladási ár: 12 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 4 karbin plazma (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 csillezsályalevél (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 magszim belet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kardfogú fülemüle nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

fku 20 felt. kutatás 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kf 687 1733 1601 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat az 1733. tárggyal az 1601. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 345.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kb 57 209 58 kiveszel a bankból az 57. tárgyat (209 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 bőrsisakot. Kiveszel a bank széfjéből 2 szuperkötelet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

bb 213 181 162 beraksz a bankba a 213. tárgyat (181 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 xirnox szivet. Beraksz a bank széfjébe 1 vasalt bunkót. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

kt 273 elkészíted a 273. tárgyat
Legyártottál 1 szuper dobóhálót. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 325.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 322.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[105,117] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy agyfröccsentő orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre.
Találkozol Tork Bendorral. Raia főpap-jelöltje. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [106,116] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Találsz egy Chara-din monolitját.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [107,115] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Alaposan körülnézel a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dezintegrátor. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[30 pontot használtál fel, van még 292.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[108,115] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy purifikátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 58 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 1083 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [109,114] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 bot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [110,113] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 262.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[110,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [110,111] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss troll nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [111,111] Még mindig dombos terepen vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [48 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 mozogsz északkeletre
[112,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hadroszaurusz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hadroszaurusz fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hadroszaurusz bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a hadroszaurusz testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a hadroszaurusz testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A hadroszaurusz belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. Kiváló munka volt (+15 varázspont). Elhajítod a vacak varkaudar behemót trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hadroszaurusz trófeát. 1606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Utad során felfedezel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy varkaudar kölyök. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

be 134 bemész a 134. titkos labirintusba
Ahogy a varkaudar látógömbben látottakat keresed, egyre sötétebb lesz - mintha a jótékony napsütés is tiltakozón visszahúzódna erről a területről. Aztán az egyik domb tövében hatalmas kaput pillantassz meg, az öntött vas szerkezetet valaki tőből kidöntötte. Brutálisan erős bestia lehetett. Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. A sötétség szerteoszlik, amint beljebb sétálsz. Körülötted ódon falak, doh- és hullaszag uralta folyosók húzódnak. A falak díszítése tipikusan varkaudar technológiára utal. Nem tart sokáig levonnod a következtetést: egy varkaudar város falai közé érkeztél. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 7 10 5 mozogsz 7 10 5
Kietlen folyosó vezet a látógömbben látott kettes pont felé. Idegesítően csilingelnek a vészharangok a fejedben! Nem a legjobb az előérzeted. [2. PONT]
Pár lépés múlva eléred a folyosó következő kanyarulatát. [3. PONT]
Egy kupac csont és bőrmaradvány fekszik a fal mellett. Itt valaki látszólag önkéntelenül Leah birodalmába távozott. [4. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 17 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT]
Hopsz, a járat hirtelen véget ér. A kétoldalról beomlott falak mögött továbbvezető járat sejlik. Ahhoz azonban túl kicsi a lyuk a kövek között, hogy átpréselhesd magad. [7. PONT] Egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+3 varázspont). 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy vaskulcsot.
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT]
Megállsz egy ajtó mellett, a folyosó végében. Egy katona fekszik a fal mellett, rongyos ruhájában a huertoli városőrség egy tagjára ismersz. Csúnyán végezte, nyakát elvágták, zekéjének gallérján alvadt vér sötétlik. [8. PONT]
Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtó! Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Jókora helyiségbe jutottál. A falak olyan távoliak, hogy el sem látni odáig. Mondjuk, nincs is rá szükség, hogy lásd őket, szürkék, alaposan megkoptatta őket az idő vasfoga. [9. PONT]
Megkeresed a terem északi végét. Itt valahol víz szivárog a helyiségbe - lehet hogy a varkaudarok központi víztárolóján támadt némi repedés miatt -, a föld ennek köszönhetően sáros. Undorodva lépsz vissza a váratlan dagonyából. [10. PONT]
Jókora helyiségbe jutottál. A falak olyan távoliak, hogy el sem látni odáig. Mondjuk, nincs is rá szükség, hogy lásd őket, szürkék, alaposan megkoptatta őket az idő vasfoga. [9. PONT]
Megállsz egy ajtó mellett, a folyosó végében. Egy katona fekszik a fal mellett, rongyos ruhájában a huertoli városőrség egy tagjára ismersz. Csúnyán végezte, nyakát elvágták, zekéjének gallérján alvadt vér sötétlik. [8. PONT]
Egy újabb elágazás. A falakon üres fegyverhüvelyek sorakoznak, a földön összetörött kardokat és pajzsokat látsz. Amennyire meg tudod állapítani, varkaudar fegyverek. [6. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Nyugatra a sarokvasaiból kidöntött vasajtót látsz, északra és délre pedig sötétségbe vesző folyosó indul. [5. PONT]
[75 pontot használtál fel, van még 104.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 12 mozogsz 12
Továbbmész. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Nyitva van! A folyosó kacskaringózva folytatódik előtted. [11. PONT] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Az élesen elforduló járatban némi meglepetés fogad. Egy hatalmas varkaudar szobra az, csatavértjéből ítélve egy varkaudar hadúré. Kezét parancsolón nyújtja előre, legalábbis nyújtaná, de valamilyen barbár, műveletlen banda azt a karjánál letörte. Fejével sem bántak kesztyűsebb kézzel - orrát, fülét laposra rongálták. Talán így már nem is annyira ijesztő, mint fénykorában volt, szégyelve gondolsz az iménti reakciódra. [12. PONT]
[20 pontot használtál fel, van még 84.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 14 16 18 mozogsz 14 16 18
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Piciny terembe lépsz. Valamikor díszes lakószoba lehetett. Törött ágyak állnak a falak mellett, a másik oldalon pedig egy dézsa darabjai fekszenek. A padlón jól megállapítható, merre folyt belőle az őt valaha színültig töltő vörös lé. [14. PONT] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs és 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy újabb elágazáshoz érkeztél. Északra egy ajtókereten keresztül, keletre és nyugatra kietlen folyosón át vezet az út tovább. [13. PONT]
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar kölyök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elszántan mész előre. Egy ripityára tört, tartójából kifordult ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Üres szobába lépsz. A falakon polcok sorakoznak, rajtuk pókháló fedte edények. Azért a földre is jutott belőlük! Éles szélű darabjaik a szoba egész padlóját betöltik. Jobb is, ha nem lépsz beljebb! [16. PONT] Egy varkaudar kölyköt pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök jobb vállát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar bajnok van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 3 varkaudar pálinkát (ld. enc.) és 1 nagy aranykulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
A folyosó újra kereszteződéssé szélesedik. A várost tervező varkaudar mérnökök minden bizonnyal labirintusszerű településre kaptak megbízást. [15. PONT]
Egy vérbe fagyott Dornodon szimbólumos alak mellett vezet el az utad. Jól megjárta, miután a varkaudarok végeztek vele, a sullárjaikat uszították rá - legalábbis a testét mindenfelé szabdaló harapásnyomok erre utalnak. [17. PONT]
Teszel egy kört a látógömbben is látott folyosókarikában. Nem érte meg erre jönni, semmit nem találsz, a hely semmivel sem több, mint az eddigi romos járatok. [18. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kölyök. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar pálinkát.
[45 pontot használtál fel, van még 39.]

lm 21 22 26 mozogsz 21 22 26
Elágazás! [19. PONT]
Elszántan lépdelsz tovább a kietlen folyosón. [20. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar kölyök van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy előcsarnokszerű helyiségbe érkezel. Kétoldalt szobrok sorakoznak. Ijesztő, de mintha a varkaudar kőharcosok szemeiket pontosan a tiedbe irányítanák! [22. PONT] Egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy varkaudar behemótot pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar behemót jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 57 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}


Egy díszesebb terembe érkezel. Idáig nem hatolt el a rombolás szele. A mályvaszín falak ennek ellenére nyomasztóak, a padlón varkaudarok nyomai sorakoznak. Egy részük északnyugatra, többségük viszont keletre tart. [21. PONT]
Távoli sikoly emlékeztet arra, hogy bár díszes folyosón haladsz tova, a hely nem éppen egy királyi palota veszélytelen épületszárnya. [25. PONT] Egy varkaudar bajnok lakik itt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb vállát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A terembe lépve az első, amit felfedezel, a dulakodás nyomai! Ja nem, mégsem, csupán egy étkezőről van szó, ahol a varkaudarok, hogy-is-mondjam, duhajkodtak! Kiömlött boroskupák, varkaudar pálinkásflaskák árulkodnak arról, mi is volt jókedvük okozója. A középen elnyúló hosszú asztal körül felborult székek arra utalnak, sietve kellett elhagyniuk a helyiséget. [26. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 varkaudar pálinka. Felpakolsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 4.]

lm 28 31 mozogsz 28 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 10 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 pular kristályt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 20, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. Egy kaját töm magába a drasmólyom. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rettenetes hatalmú kalandozó helyett borzalmas hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 107. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 19 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 147/152 év
Egészség: 26 Életpont: 334/130 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 3
Szerencse: 28 (33) Varázspont: 465/20 Pénz: 4800 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 67/3 EFejl: 40
Eddig összesen 954 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13870 TP-t kaptál. Jelenleg 351045 TP-d van. A következő szinthez még 98955 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, Mély Grum. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5642 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 53 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 20 12. taumaturgia: 26 (+1)
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 9 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 20. bányászat: 27 21. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
drasmólyom (#60) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 1)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 3 drótszőr (#37) 3 kaktusztüske (#114)
1 lapkorong (#80) 3 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
1 vasalt bunkó (#181) 19 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 2 bőrsisak (#57) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 10 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kis aranykulcs (#240) 1 magszim bél (#103) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
6 rézdarab (#70) 1 szuper dobóháló (#273) 6 tinta (#101)
1 varkaudar lándzsa (#224) 24 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(105,117) a 126. labirintus bejárata, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tork Bendor (1436. kalandozó)
(106,116) Chara-din monolitja (#534)
(107,115) Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), trikornis (#104), Dezintegrátor (5746. kalandozó)
(108,115) purifikátor (#157)
(109,114) sóhajtó dorony (#112)
(110,111) Tharr oltár, érclelőhely
(110,112) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Chara-din monolitja (#534), ryuku gárdista (#360)
(111,111) trappoló dinymák (#118), Dornodon oltár, érclelőhely
(112,110) hadroszaurusz (#162), a 134. labirintus bejárata, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, varkaudar kölyök (#685), varkaudar bajnok (#190), varkaudar behemót (#189)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek