186. forduló, 188. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 9. 10h:35'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 187. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: dec. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 arany papi karkötőt (222 arany kikiáltási áron), 100 ragasztót (222 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 2. napján összefutsz Orsival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt és egy szent jogart. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+405 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy Ramirez feszítővasa képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 324.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 319.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 316 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 316.]

bb 2 63 beraksz a bankba a 2. tárgyat (63 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 62 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[127,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány fehér csontot sikerült exkaválni. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgoró jobb lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az orgoró sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd az orgoró testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az orgoró testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bőrsisak és egy fekete bőrcsizma. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-14 varázspont.]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Talabér Bözsi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,51] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,50] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [65 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[126,49] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku csapásvezető. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 114 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és 4 arany. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 135, gyógyulás: 5, összesen: -130 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ebor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant bal oldalát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 125, gyógyulás: 23, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-14 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [80 pontot használtál fel, van még 171.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[123,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [122,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [121,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 174, gyógyulás: 30, összesen: -144 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-14 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-14 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [55 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 mozogsz északra
[121,44] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 101.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 96.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 91.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 86.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 81.]

v 21 13 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 13 kaja. [-39 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]

in 3554 212 218 leírod a 3554. kalandozónak a 212. szörnyet a 218. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tguarkhan. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 3554 218 238 leírod a 3554. kalandozónak a 218. szörnyet a 238. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tormikus egér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lantot. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 3554 219 251 leírod a 3554. kalandozónak a 219. szörnyet a 251. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy északi tűzsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

in 3554 224 267 leírod a 3554. kalandozónak a 224. szörnyet a 267. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fülemüle agyart. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 75.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 61 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 25, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 328 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 187. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 36 (53) Támadás: 28 Agresszió: 5 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 35 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 345/270 Jellem: jó (314) Tul. pont: 2
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 804/12 Pénz: 210 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 137/195 EFejl: 39
Eddig összesen 1547 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5389 TP-t kaptál. Jelenleg 844314 TP-d van. A következő szinthez még 155686 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, borzalmas varkaudar, Poomr Ko. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 6766 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 26 vágófegyverek: 12
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 53 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 24
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 35 (+1) 12. taumaturgia: 51
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 7 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 8 (+1) 18. pszi: * 23
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 1 21. bányászat: 17
22. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógymógy (#5))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), semlegesek (#989), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 spiritusz (#170) 9 víz (#27) 1 moa varázsdoboz (#1133)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
52 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 dorony tüdő (#212) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99)
13 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 nyílvessző (#108)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,44) Fairlight rúnaköve, délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), szent tölgyfa (#393), oltár
(121,45) ongóliant (#159), Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár, bávatag golombár (#165)
(122,45) bávatag golombár (#165), Sheran oltár
(123,46) Fairlight rúnaköve
(124,47) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(125,48) bávatag golombár (#165), művészi porolit (#720), ongóliant (#159)
(126,49) sóhajtó dornyok (#112), Dornodon oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(126,50) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár, 33. jellempróba
(127,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(127,52) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba
(128,53) ragyás burástyák (#111)

Üzenet küldése a karakternek