185. forduló, 187. forduló, Bad G. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 21. 15h:16'
EZ A 212. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
213. játékheted kezdete: jún. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4515

BAD G. KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,58] koordinátán.
Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Bad Cickány küldte a következőt: 5 gyógykenőcsöt.
High Density, amikor összefutottatok, adott neked egy koboldkoronát. Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+195 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

hu 714 195 239 hulladék: 714 195 239
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

vi 2 3 30 viselkedésed: 2 3 30
Mostantól aránylag félős vagy, igyekszel elkerülni a harcot, még a nálad gyengébb szörnyekkel is. Merészségi szinted ettől kezdve 2. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

a 56 1949 5 átadod az 56. tárgyat az 1949. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 mákrózsa virágot High Density részére. [5 pontot használtál fel, van még 326.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajvér varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 326.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 296.]

v 6 8 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 291.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[130,58] A terep továbbra is ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,58] Még mindig az erdőben vagy.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,58] Az erdőt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sérült manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rohansz. Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ryuku kopjával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 11, gyógyulás: 61, összesen: +50 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 61, gyógyulás: 26, összesen: -35 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 246.]

v 96 93 53 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,58) oltár, 33. jellempróba, manaelementál (#290), quwarg harcos (#201)
(130,58) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)

[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 236.]

pbe 400 3058 beraksz a bankba 400 aranyat
Mizuno Ami számlájára átutalsz 400 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

pbe 400 4670 beraksz a bankba 400 aranyat
Debbie O'Connor számlájára átutalsz 400 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 mákrózsa virág. Elrakod őket. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 gyöngymangót 2 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 226.]

ve 37 10 megveszed a 37. tárgyat 10
Vásároltál 10 drótszőrt. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,58] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,58] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 191.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[126,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy burástya királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. (A saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a burástya királynő testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 28, összesen: +11 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy démontetű, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alaron orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Fortuna szentélyét. (ld. enc.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mutáns pók lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [50 pontot használtál fel, van még 141.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 121.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [10 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 108.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 68.]

tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) [38 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 180 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 1, 30.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 357 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY)
Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörű nőt ábrázoló szoborra a bozótos kellős közepén. És a környéke: 13 méter átmérőjű körben valóságos dzsungelt alkotnak a négylevelű lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a parancs hatására a megadott tárgyból az összestől megszabadulsz.]

KARAKTERLAP

Bad G., egy vörös, tüsi hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Dornodon bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: kopasz (63). Ez a 186. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 18 Merészség: 2/5 Magasság: 120 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 23 (24) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 112/112 év
Egészség: 23 Életpont: 367/422 Jellem: gonosz (226) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 471/246 Pénz: 605 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 60/20 EFejl: 10
Eddig összesen 799 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2279 TP-t kaptál. Jelenleg 331659 TP-d van. A következő szinthez még 8341 TP szükséges. Trófeáid: ekharion bébi, Ayagira Tanaka, Földrengető. A 181. fordulódban 2138 arany került a bankszámládra. 2244 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 10 (+1)
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 22 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -11.); nyílpuska lövedék (#547) (12 -); nyílpuska lövedék (#547) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 (+3) 2. nyomkövetés: 37 3. lopás: 15 (+3)
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 14 6. csapdaészlelés: 13 (+3)
7. gyógyítás: 34 8. titkosírás: 6 9. felderítés: 5
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 19 (+1)
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 3 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 8 17. pszi: 9 18. zárnyitás: 4 (+3)
19. vadászat: 13 20. bányászat: 19 21. főzés: 10
22. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 16 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
woor-antilop (#31) (csak egyszer), Quirov (#975) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> trikornis (#104) méregfelhő (#37) >> varkaudar behemót (#189)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) izomernyesztés (#33) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> nők (#999) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> ryuku futárbérenc (#765) tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) izomernyesztés (#33) >> társak oldalán harcolva (#986)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190)
elektromos pajzs (#51) >> trikornis (#104)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 3)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
623 arany (#50) 1 gromak bőr (#268) 2 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 1 mákrózsa virág (#56) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mocsári penke (#148) 2 pular kristály (#239) 1 rőtmanó kacagány (#714)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 2 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
20 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
38 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Fortuna szentélye (#645), mutáns pókok (#117)
(125,57) oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő ráják (#113)
(126,58) Chara-din rúnaköve, burástya királynő (#759)
(127,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, 48. jellempróba, uzbányok (#102)
(128,58) oltár, 33. jellempróba, manaelementál (#290), quwarg harcos (#201)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.06.21 09:37 Változások a számládon! 156 zseton átutalása a(z) 8089. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek