185. forduló, 187. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 20. 9h:10'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. Amíg a fogadóban töltötted az idődet, igyekeztél híreket megtudni a külvilágról. Némi infó: Dornodon követői minden eddiginél förtelmesebb gaztettre készülnek.
Egy este, amikor szórakozás után néztél, a söntésben összetalálkoztál egy tüsi ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Ohó, ez Blend a Mad! Egymás izmait méregetve, felmerül a lehetősége egy baráti szkander-partinak. Egymásba kulcsoljátok a kezeteket, majd a csapos által megadott jelre egymásnak feszültök. Ellenfeled azonnal lenyomott! Bánatos képedet látva, bocsánatkérően mosolyog, majd gyorsan távozik. (Önanalízis: +11% szerencsejáték.)
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 szögletes követ. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+101 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+138 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 341.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

m 8 mozogsz északra
[95,107] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével kicsit megvagdalod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a halálhozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! (Önanalízis: +9% versengés.)
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. (Önanalízis: +11% vadászat.) 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz. (Önanalízis: +9% versengés.)
keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sötét gnóm közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kilukasztod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xantor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Brutalitisszel. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy bo'adhun tiarát, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar fétist és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy sötét ülnök trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkévaló ametiszét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy Vérmes Amazon trófea és egy óriás szőröspók trófea díszíti. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Vakmerő Bagoly. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított homokféreg. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
[29 pontot használtál fel, van még 307.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar varázsló

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 50 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor súrolva eltalálod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével kicsit megvagdalod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [35 pontot használtál fel, van még 272.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 262.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. Észreveszel egy Khór szobrát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Fősátor (770. épület.).

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Wulg a Hontalan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. (Önanalízis: +7% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[43 pontot használtál fel, van még 219.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[124,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Egyelőre még semmi. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzpengével kilukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy orgoró készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. [+3% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor megpöccinted az orgoró testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy mandibulakasza és egy kígyóbőr kesztyű. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. (Önanalízis: +17% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Arana orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [39 pontot használtál fel, van még 180.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 160.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 155.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy shinai gömb! Felmarkolod. (ld. enc.) Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 135.]

usz 20 úszol 20 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy szigony! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 115.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[125,80] Még mindig füves síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát.

(Továbbmész...) [126,80] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.


(Továbbmész...) [127,81] Még mindig bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével végigvágod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő áeratikus hasnyák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[128,80] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [128,79] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével alaposan megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 ubuk tüske. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dögkeselyű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy nómenklatúra támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: 3 bronzhegyű nyíl, egy bőrsisak és egy sallank nyíl. A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. (Önanalízis: +11% felderítés.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

[38 pontot használtál fel, van még 50.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 20.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1115 41 61 leírod az 1115. kalandozónak a 41. szörnyet a 61. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyéksarat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1115 61 62 leírod az 1115. kalandozónak a 61. szörnyet a 62. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi rák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1115 79 66 leírod az 1115. kalandozónak a 79. szörnyet a 66. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1115 87 81 leírod az 1115. kalandozónak a 87. szörnyet a 81. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérleget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 1115 90 94 leírod az 1115. kalandozónak a 90. szörnyet a 94. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: átadod a 119. tárgyat az 5957. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 30, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 36 (54) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (35) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 321/173 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (32) Varázspont: 718/47 Pénz: 7838 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 145/247 EFejl: 7
Eddig összesen 952 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13666 TP-t kaptál. Jelenleg 720875 TP-d van. A következő szinthez még 79125 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar. A 95. fordulódban 1132 arany került a bankszámládra. 2162 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/29 (+24%) ökölvívás: 11/27 (+4%) szúrófegyverek: 23/94 (+2%)
vágófegyverek: 12/1 (+44%) ütőfegyverek: 12/27 lőfegyverek: 15/40 (+36%)
dobófegyverek: 20/78 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/12 2. nyomkövetés: 24/107 (+4%) 3. mászás: 6/5 (-3%)
4. csapdakészítés: 17/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/9 6. gyógyítás: 54/80
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 12/15 (+18%) 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 26/9 (+21%) 11. taumaturgia: 43/55 (+11%) 12. szerencsejáték: 2/25 (+11%)
13. versengés: 7/22 (+18%) 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/56
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: *21/100 18. vadászat: 9/74 (+11%)
19. bányászat: 1/102 20. úszás: 6/2 (+23%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 687 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 162.52 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 bőrsisak (#57) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
7 madártoll (#112) 1 mandibulakasza (#127) 2 nyílvessző (#108)
6 polip szívóka (#391) 1 sallank nyíl (#129) 1 shinai gömb (#348)
8 spiritusz (#170) 1 szigony (#389) 1 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)
3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,80) manaelementál (#290), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), opati polip (#195), elektromos angolna (#196)
(125,80) gumifa (#38)
(125,81) grok-képződmény (#149), oltár, 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bundás csirmáz (#93), manaelementál (#290)
(126,80) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720)
(127,81) oltár, 41. jellempróba, ragyás burástyák (#111), áeratikus hasnyák (#243)
(128,79) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(128,80) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkezdődött a 2. quwarg rajzás.
* - A quwarg rajzásban ryukun nem jönnek többet KF-es quwargok.
* - A quwarg rajzásban akinek a max. koordinátája az SF-re esik, és 40. szint alatt van, annak a keleti rajzás számít megfelelő rajzásnak. Természetesen ettől még irthatja a 220+-os rajzást is.
* - Mostantól neves quwargokat is számolja a program a quwarg rajzásban.
* - A Vasalt bunkók quwarg szaga is erősített quwargokat generál a rajzásban.

Üzenet küldése a karakternek