185. forduló, 187. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 19. 12h:05'
EZ A 508. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
509. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,112] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 borkonyó bibét (100 arany kikiáltási áron), 5 csillezsályalevelet (55 arany kikiáltási áron), 3 karbin plazmát (30 arany kikiáltási áron), 10 isteni könnycseppet (10 arany kikiáltási áron), 1 rövid íjat (1 arany kikiáltási áron), 2 magszim belet (2 arany kikiáltási áron), 1 gromak bőrt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 5 csillezsályalevél (eladási ár: 540 arany, ebből a kezelési költség: 54 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 rövid íjat (2 arany kikiáltási áron), 4 karbin plazmát (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 borkonyó bibe (eladási ár: 1050 arany, ebből a kezelési költség: 105 arany), 3 karbin plazma (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 10 rézdarab (eladási ár: 10 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 3 karbin plazma (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 rövid íj (eladási ár: 7 arany), 2 magszim bél (eladási ár: 9 arany), 1 gromak bőr (eladási ár: 7 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 borkonyó bibe (eladási ár: 820 arany, ebből a kezelési költség: 82 arany), 10 isteni könnycsepp (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany) ellenértékét.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a nanda (ld. enc.), az alanori csatamén (ld. enc.), a káoszteknőc (ld. enc.), a Chara-din fattya (ld. enc.), a Mnebolath (ld. enc.), az Orkhan Thai (ld. enc.), a Raia szent lovagja (ld. enc.) és a sivatagi doareg (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) halcsontot (ld. enc.), vérvörös köpenyt (ld. enc.), teknőcpajzsot (ld. enc.), era formázó mintát (ld. enc.), fpi formázó mintát (ld. enc.), agyartőrt (ld. enc.), Raia pallosát (ld. enc.) és ónix masszavadítót (ld. enc.). A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+11 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+57 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+77 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 763. hetének nyerőszámai: 12, 10, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 362.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 357.]

ftv 50 109 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 109. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 687 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

fog 60 274 elfogod a 60. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást. (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dögkeselyű jobb szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 882 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kígyóbőr kesztyű. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. (ld. enc.) Rettegve, sikoltozva menekülsz. [20 pontot használtál fel, van még 337.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[96,113] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 kis vaspajzsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [96,114] Az új terep hegyvidék. Látsz egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. Jutalmad nem marad el (+15 varázspont). 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg felderítő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a quwarg felderítő bal első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. Varázserőd töltődik (+15 varázspont). 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 13 aranyat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány drasmólyom nyomokat fedezel fel! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a drasmólyom. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött. [86 pontot használtál fel, van még 251.]

kb 152 153 2 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (153 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 42 vasércet. Kiveszel a bank széfjéből 17 pirkitet. Kiveszel a bank széfjéből 18 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

kt 189 4 elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vas dobónyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 152 434 363 beraksz a bankba a 152. tárgyat (434 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 42 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. Beraksz a bank széfjébe 1 ezüsttollú nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[97,115] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Jól harcoltál! (+15 varázspont.) 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,116] Síkság, továbbra is csak síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sörényes ubuk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk tüskés hátát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [99,117] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Méregfoggal meghorzsolod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet.

[58 pontot használtál fel, van még 193.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[100,118] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [101,119] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Valik erdeje. Találsz egy korongfát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) [102,120] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis nem jelenthet komoly veszélyt. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy karmazsin huhogó közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 160.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[103,119] Még mindig az erdőben vagy.

Látsz egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [104,118] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Mély Grum közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mély Grum testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Mély Grum fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a Mély Grum testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Mély Grum ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vasalt bunkó (ld. enc.) és 1 vassisak. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner dehidrátor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Mély Grum trófeát. 1538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardfogú fülemüle közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle bal oldalát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 130.]

szk 146 keresed a 146. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kardfogú fülemülét. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 10 tinta. [3 pontot használtál fel, van még 127.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 468 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 27.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 24.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. Egy kaját habzsol be a drasmólyom. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NANDA (224. SZÖRNY)
A nandának gyönyörű női arca van: de sajnos a teste további része egy ocsmány kígyótest. A nandák nagyhatalmú, palotákban székelő úrnők, csak kevés, még nagyobb hatalmú entitás tud nekik parancsolni. A nanda pillantása igéző: az elbűvölt áldozat örülhet, ha a nanda csak valami értékesebb tárgyát veszi el, és nem az életét.

ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY)
Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját.
Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél.

KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY)
AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára.

CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY)
Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek.

MNEBOLATH (237. SZÖRNY)
A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra.

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL)
Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

HALCSONT (390. TÁRGY)
Hah! Egy vacak halcsont! Mi értelme volt ezt egyáltalán a felszínre hozni? Na mindegy, valamire előbb-utóbb majdcsak jó lesz, mint minden a Túlélők Földjén.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

TEKNŐCPAJZS (417. TÁRGY)
Hát, nem egy bonyolult találmány, de igencsak hatékony! Hosszas munkával kiszáríthatod, megtisztíthatod a teknőcteknőt, és a belsejére egy bőrpántot erősíthetsz, amellyel megfoghatod: már is kész a hatalmas és kemény teknőcpajzs! Amellett, hogy a védettségedet 8-al megnöveli, 2-t ad a szerencsédhez (és így a mentődobásaidhoz) is. A teknőcpajzs elkészítése 40 TVP-t és egy teknőcteknőt igényel.

ERA FORMÁLÓ MINTA (418. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, narancsszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kalapácsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Era formázó minta. Az Era az ütőfegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok ütőfegyverré formázni.

FPI FORMÁLÓ MINTA (419. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, szürkés, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy tőrt formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Fpi formázó minta. A Fpi a szúrófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok szúrófegyver alakúra formázni.

AGYARTŐR (420. TÁRGY)
Az agyartőr egy speciális, mágikus szúrófegyver, amelyet bal kézben is használhatsz. Sebzése 3D4+4, és +2-t ad minden támadásodhoz. Mivel a fegyver mágikus, a csak mágikus ill. ezüst fegyverrel megüthető lényeket is meg tudod vele sebezni. Az agyartőr forgatásához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. Az agyartőrt - a megfelelő mágikus formulák ismerői - egy fülemüle agyar, egy fpi formázó minta, egy moa smaragd és 100 arany értékű egyéb alapanyag segítségével állíthatják elő, 120 TVP árán.

RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed.
Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével...

DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY)
Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel.

SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY)
A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe.

AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY)
Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai.

MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight kisebb papja vagy. Papi hited: 107. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 18 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 28 (31) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 147/152 év
Egészség: 26 Életpont: 326/242 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (33) Varázspont: 441/2 Pénz: 4263 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 67/9 EFejl: 40
Eddig összesen 937 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5917 TP-t kaptál. Jelenleg 337175 TP-d van. A következő szinthez még 2825 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar íjász, Mély Grum. A 183. fordulódban 5532 arany került a bankszámládra. 5614 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 22 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 52 3. lopás: 1
4. mászás: 9 5. csapdakészítés: 13 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 35 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 6
10. szörnyidomítás: 9 11. teológia: 20 12. taumaturgia: 25
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 8 15. zene: 14
16. szörnyismeret: 11 17. pszi: 9 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 8 20. bányászat: 27 21. főzés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz az 5803. karakternek
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), mágiatörés (#35), izomernyesztés (#33), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tompítás (#40), elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
drasmólyom (#60) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 1)
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bányászcsákány (#434) 6 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
2 spiritusz (#170) 24 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 3 fülemüle agyar (#267)
1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 15 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kis vaspajzs (#159) 1 koponya gyűrű (#1733)
8 madártoll (#112) 19 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70)
1 szögletes kő (#17) 1 téfea-agy (#172) 10 tinta (#101)
6 ubuk tüske (#131) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,113) márványtorony (#175), 49. jellempróba, Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(96,114) mély szakadék (#154), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299), érclelőhely, drasmólyomok (#60)
(97,112) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172)
(97,115) piromenyét (#99)
(98,116) sörényes ubukok (#89)
(99,117) márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109)
(101,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), trikornisok (#104)
(102,120) trikornis (#104), karmazsin huhogó (#185)
(103,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(104,118) Mély Grum (#7122), kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek