185. forduló, 187. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 22. 12h:14'
EZ A 520. JÁTÉKHETED, 186. FORDULÓD
521. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,59] koordinátán.
A táborozás 2. napján találkozol Ezüst Lariannal. Elenios ministránsa. Egy alligátorbőr cipőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kőkés szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, undorító fehér! Egy jó! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kőszáli disznó nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ef 10 512 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 17 10 elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 208.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy óriás griff!

Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az óriás griff bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az óriás griff csupasz nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás griff karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy aranygriff! (ld. enc.)

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az aranygriff csillogó szárnyát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az aranygriff bal szárnyát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megérinted az aranygriff testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az aranygriff karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranygriff összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 656 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 vaskulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 184.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[75,58] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű lándzsa felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vaskarddal felnyitod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,57] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal felnyitod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy arató csattanat. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,55] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő királygyík nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kilukasztod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van még 113.]

f 17 kísérletezel a 17. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz nehezéket. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 103.]

kt 258 1 elkészíted a 258. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 nehezéket. Erőd TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[73,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bakkura. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bakkura apró lábait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a bakkura fekete páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,57] Épületek tűnnek fel. Ez Hrók erdejének a széle. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kilukasztod az útonálló bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát.

(Továbbmész...) [73,58] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Egy tölgyek alkotta ligetet látsz itt, a város közepén. A liget bejáratánál szépen faragott felirat díszeleg: vadaspark. (769. épület.)
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [36 pontot használtál fel, van még 57.]

m 4 mozogsz délre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [12 pontot használtál fel, van még 45.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. [250 tapasztalati pontot kaptál.] A következő varázslatot tanulhatod meg: városi teleport. (Sajnos már ismered.)
- Tudom, nagyon unod már a nehéz, fizikai munkát, és te is kellemesebb kalandokat remélsz, de segítenél megint egy kis építéssel? Tudod, a szokásos egynapi mennyiség... Apropó, a múltkor adott vasércekkel sikerült már valamit kezdened? Javaslom, ismerd meg alaposan a vaskohót (itt a hegy déli részén van pár), és utána töprengj el, mit tudnál ott csinálni [F 152 parancs]. - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,60] A síkság után kisebb hegyek következnek. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 30.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 34 65 120 keresed a 34. szörnyet a 65. szörnyet a 120. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy kőszáli disznót. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [22 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az uzbány. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 327 pontot. A következő körben tehát 322 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYGRIFF (304. SZÖRNY)
Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

NEHEZÉK (258. TÁRGY)
Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is).

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 186. fordulód.

Erő: 22 (25) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 18 (19) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 29 (32) Menekülés: 30 % Életkor: 161/161 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 307/307 Jellem: gonosz (264) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 305/157 Pénz: 1083 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 27/8
Eddig összesen 1188 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 824 TP-t kaptál. Jelenleg 343 975 TP-d van. A következő szinthez még 106 025 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/84 (+2%) vágófegyverek: 22/26 (+10%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 20/25 (+12%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,60 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 2. nyomkövetés: 51/11 (+31%) 3. lopás: 4/86
4. mászás: 11/62 (+4%) 5. csapdakészítés: 18/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/29
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 4/88 9. felderítés: 7/87
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 18/7 (+22%) 12. taumaturgia: 14/2 (+7%)
13. versengés: 5/22 14. zene: 10/43 (+24%) 15. szörnyismeret: 23/18 (+20%)
16. zárnyitás: 3/46 17. vadászat: 23/60 18. bányászat: 17/97 (+16%)
19. főzés: 3/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 70.39 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 kaja (#2) 1 kötél (#92) 10 mérg. ubuk tüske (#137)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranytoll (#572) 1 bakkura bőr (#95)
5 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44) 6 madártoll (#112)
1 rézdarab (#70) 2 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75 76
54
55
56
57
58
59
60
61
(73,55) királygyíkok (#26), gumifa (#38), Fairlight oltár, 26. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(73,56) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, bakkura (#52)
(73,57) útonálló (#130), főutca (#399), szent tölgyfa (#393)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,56) Fairlight oltár, arató csattanat (#144)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), manaelementál (#290)
(75,57) pattanóböde (#145), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 27. jellempróba, érclelőhely
(75,58) fémbontó szójer (#150), Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(75,59) óriás griff (#105), aranygriff (#304)

Üzenet küldése a karakternek