184. forduló, 186. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 8. 18h:45'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Simaagyú Bocibogár. Előhívod a bezárt szellemet a lélekkőből. Lassan materializálódni kezd, felvéve alakodat. A szellem csatlakozik hozzátok a kaland idejére. Ellenőrzöd a létszámot, aztán bekopogsz a fekete mágustorony ajtaján. Egy varázslóinas érkezik ajtót nyitni, és félreterelve a bamba húsgólemet, gyorsan beljebb tessékel titeket. Hamarosan már a magiszter úr szobájában ácsorogtok, s mikor az idős varázsló végre felnéz az általa olvasott könyvből, az egész csapat nevében szólalsz meg:
- Megjöttünk - közlöd tárgyilagosan. - Mi vagyunk a koboldvadászok! - Nagyszerű! Nagyszerű! - lelkendezik. - Mielőtt azonban megmutatnám a pincét, tisztáznunk kell valamit. Itt a legtöbb dolog igen értékes, mondhatni pótolhatatlan. Nem szeretném, ha nagyobb kárt okoznátok, mint a koboldok. Aki közületek legalább alapfokon nincs tisztában a varázseszközök, pergamenek, italok, és egyéb felszerelések mibenlétével, annak máris köszönöm szépen a fáradozását, de nem kérek a segítségéből.
A varázsló gyorsan leellenőrzi mindenki auráját. Ezután mint ha mi sem történt volna, vendéglátótok folytatja a beszámolót:
- Ezek a büdös koboldok mindenütt ott vannak! Már kezdik teljesen a sajátjuknak tekinteni a tornyomat, és nagyon nehéz elcsípni őket! - mondja az idős varázsló, miközben lekísér a pincébe. - És eszesek ám! Nem lehet mindenféle himihumi egérfogóval nyakon csípni őket! Valahol van itt egy rejtett átjáró... amit mi nem találtuk meg. Sejtésem szerint ezek a kis dögök találtak ezek mögött az öreg falak mögött egy titkos folyosót, ami már rég feledésbe merült, és ott húzták meg magukat - véli a magiszter. Hogy is van az a réges-régi idézet? Ha minden lehetőség valószerűtlenné válik. Az ajtó! Hát persze! Csak most tűnik fel nektek, hogy becsukva, az ajtólap mindkét oldalán van egy-egy kilincs. Nosza, próbát tesztek a másikkal, és... Ah! Egy egészen más átjáró tárul fel előttetek, mint amin lejutottatok ide! A vén varázsló fellelkesülve máris bevágtatna az ismeretlenbe, de szerencsére résen vagytok. Előbb a csapdakeresés! Nyilvánvaló, hogy erre a próbára nincs alkalmasabb személy, mint te. Bár remek csapda védte a folyosót, ez nem jelenthet akadályt! Egy-kettő túljuttok az átjárón, és egy mélybe vezető, szűk lépcső után máris a vackukon kuksoló koboldokon vagytok! A te ellenfeled két máguskobold lesz. (ld. enc.)

Az első támadással első máguskoboldot ellen indulsz. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. [első máguskobold:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. [második máguskobold:] A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.)
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a máguskobold bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.)
Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a máguskobold fejét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a máguskobold bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [első máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 36 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél.
[első máguskobold:] Az első máguskobold összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Szembefordulsz a következő ellenféllel, második máguskobold lesz az.
Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a máguskobold nyakát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a máguskobold jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) [második máguskobold:] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. [második máguskobold:] A második máguskobold összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. [első máguskobold:] 997 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. [második máguskobold:] 997 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. {Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}


Simaagyú Bocibogár két máguskobold, Bepa másolat két máguskobold fölött diadalmaskodott. Hopp! Egy kobold valahogy túlélte a mészárlást!
Simaagyú Bocibogárral és Bepa másolattal együtt indulsz küzdelemre. Egy koboldkirály az ellenfeletek! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Bepa másolat védekezésképp villámgyorsan felhúz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot.
Társad elállja előled az ellenfelet, így nem tudsz most támadóvarázslatot alkalmazni. Egy varázslatlopás varázslattal köszönti Simaagyú Bocibogarat az ellenfél. Semmi eredménye! Az ellenfél támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő Simaagyú Bocibogár felé. A támadásnak semmi eredménye sem volt. Egy gyóntatás varázslattal köszönti Simaagyú Bocibogarat az ellenfél. Nem hatott rá.
Simaagyú Bocibogár ubuk dobónyílat hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a koboldkirály fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Társad előtted áll, így te nem tudsz most nyilazni.
Ököllel Simaagyú Bocibogár halálos csapásokat osztva péppé veri a koboldkirály bal vállát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel Simaagyú Bocibogár eltalálja a koboldkirály jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Többen már nem férnek az ellenfélhez, így te nem tudsz támadni. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönti Simaagyú Bocibogarat az ellenfél. Társad most már nem lesz olyan szerencsés! Távolról káosz szava varázslatot lő Simaagyú Bocibogár irányába a másik. 139 életpontot vesztett. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg felétek az ellenfél. [Simaagyú Bocibogár:] 27 életpontot vesztett. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) [Bepa másolat:] Semmi eredménye! A koboldkirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 787 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, Bepa másolat kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy szopókövet Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást.).
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 304, összes sebződés: 166}

Csak most tudtok alaposabban szétnézni itt. Ezek a rusnya szörnyikék összehordtak minden csillogó vackot, amit kicsit is értékesnek találtak. Persze valójában csupa limlom az egész. Az osztozás után neked 1 kronokristály (ld. enc.), 1 koboldkorona (ld. enc.), 1 királyi korona [királyi korona ládikóba-> (94,53)-> 150 arany, -2 ÉP], 1 aranyló ugarhéj, 1 nagy aranykulcs, 1 arany masszariasztó (ld. enc.), 1 aranytű, 1 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (93,54)-> 20 arany, -2 ÉP] és 400 arany jut. (Simaagyú Bocibogár 1 kronokristállyal, 1 manakristállyal, 2 aranyló ugarhéjjal, 1 kis aranykulccsal, 1 aranytűvel, 2 aranylánccal és 400 arannyal lett gazdagabb.) Ez könnyű meló volt! Elköszöntök, és miután a hálás varázslóinas kikísér titeket az utcára, azon tanakodtok, milyen kár, hogy nincsenek koboldok minden mágustoronyban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). 31 250 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 275.]
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot. [csontkulcs ládikóba-> (94,53)-> 4 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 58 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+206 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+4 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 5 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork bérgyilász nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork bérgyilász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

És mintha ez nem volna elég, a táborozás alatt újabb lényre bukkantál a keresettből. A csata úgy néz ki elkerülhetetlen.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az ork bérgyilász bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 303.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: h 1167 6 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: vv 71 224 88 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 281.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 281.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 281.]

* 4. KP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy csillezsályalevelet ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

* 5. KP: hh 1100 2306 1253 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 275.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 274.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 268.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+428 varázspont, -857 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +110 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 268.]

vv 26 73 73 elmormolod a 26. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 266.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 24 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Itt csata lesz.

Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 5 aranytollat 200 aranyért, 4 bronzkulcsot 36 aranyért, 12 csontkulcsot 48 aranyért, 23 darázsszárnyat 92 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 9 ezüst kulcsot 108 aranyért, 2 kis aranykulcsot 32 aranyért, 3 kis vaskulcsot 9 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 Krogan buzogányát 230 aranyért, 1 mérleget 8 aranyért, 1 moa zafírt 40 aranyért, 8 nagy bronzkulcsot 112 aranyért, 4 nagy vaskulcsot 64 aranyért, 27 óndarabot 54 aranyért, 48 quwarg tojást 96 aranyért, 3 raptor karmot 36 aranyért, 4 rézkulcsot 24 aranyért, 1 tatu dobot 4 aranyért, 1 varkaudar korbácsot 30 aranyért, 41 vas dobónyilat 410 aranyért, 5 vaskulcsot 50 aranyért, 60 vízionár szemet 180 aranyért, 2 zárnyitó készletet 32 aranyért.
Összeakadsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 247.]

ve 434 megveszed a 434. tárgyat
Vásároltál 1 bányászcsákányt. 46 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,74] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,74] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ekharion bébi. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 troll csont [troll csont ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (100,80)-> 6 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [115,74] Továbbra is alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a troll ritualista testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a troll ritualista testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a troll ritualista bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a troll ritualista megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A troll ritualista feléd harap, de sikertelenül. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy mutáns kopó. Felfedeztél egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Orbitális mackósajt, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1 360 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 37 aranyad, ami most már az övé.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 1 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (218 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, az ősi szellem áll. Amint megpillant, feléd indul. Egy pillanat alatt inába száll bátorságod, és szégyenkezve elfutsz a szörny elől. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 166.]

m 6 mozogsz nyugatra
[114,74] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen mélységi grittang nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ilkin érc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 142.]

szm 153 megölöd a 153. szörnyet
Túl sok kaját eszik a quwarg királynő: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 142.]

szm 201 megölöd a 201. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a quwarg harcos csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 142.]

szm 202 megölöd a 202. szörnyet
Elküldöd az élőholt szolgálót. Elillan belőle a mágikus energia, és a földre zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
[0 pontot használtál fel, van még 142.]

v 198 124 58 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

113 114 115 116 117 118
73
74
75
(114,74) mélységi grittangok (#103), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, érclelőhely, quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201)
(115,74) troll ritualista (#365), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), érclelőhely
(116,74) ekharion bébi (#768), érclelőhely
(117,74) tüskés harci gromak (#156), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, érclelőhely

[124,58] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Észreveszel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alaron orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mutáns pók nyomokat fedezel fel! Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy pillanat múlva a mutáns pók pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Teleeszed magad. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 99.]

id 117 100 idomítod a 117. szörnyet 99 pontért
Megkezdődik a mutáns pók tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 87 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

v 84 137 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy karmos tankányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

fog 137 219 elfogod a 137. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy karmos tankány van - állapítod meg a nyomokból. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Nagy reccsenéssel a karmos tankány belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[23 pontot használtál fel, van még 46.]

m 3 mozogsz délkeletre
[125,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szürke rinocérosz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy barátság szent tüzét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 36.]

v 84 22 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy drótszőrű pincsit! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

fog 22 220 elfogod a 22. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy drótszőrű pincsi van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a drótszőrű pincsi. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[7 pontot használtál fel, van még 19.]

m 3 mozogsz délkeletre
[126,60] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 347 keresed a 347. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar kószát. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 57 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 3, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a drótszőrű pincsi. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 6 drótszőrt gyűjthetsz be. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Úgy tűnik, az állat ápolásra szorul. Miközben gondos munkával megszabadítod kedvenced a kínlódástól, 4 ugh mérget szerzel. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Egy adag extra takarmányt is elé raksz, amit rögvest behabzsol. Megszabadítod testét a pluszban termelt komponensektől. 3 spirituszt gyűjthetsz be. Egy kaját fal föl a király szilmill. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 330 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGUSKOBOLD (7044. SZÖRNY)
A koboldokról nem sok mindent lehet tudni, mivel igencsak ritka szerzetek. Fajtájuk eredete a múlt ködébe vész, és jelenük is meglehetősen titokzatos. Annyit azért elmondhatok róluk, hogy ha nagyritkán felbukkannak valahol (ez leginkább egy ódon mágustoronyban fordulhat elő), mindig iszonyatos zűrzavart okoznak. Öntörvényű, erőszakos, és arrogáns népség. Nincsenek híján a humorérzéknek, ám a varázserőnek sem! Ez pedig igen bosszantó kombináció, elhiheted! Termetük ritkán éri el az egy láb magasságot, lábuk-kezük vékonyka, ám fülük hosszú, és az orruk... nos, mint egy hatalmas uborka! Megjelenésük összességében leginkább a gnómokhoz teszi hasonlatossá őket. Mivel eléggé kiszámíthatatlanok, meglehet, hogy ellenségesek lesznek veled szemben. Ha így áll a helyzet, csak a szerencsédben bízhatsz, mert a máguskoboldok az összes undok, aljas, ócska varázstrükköt elpuffogtatják rád, ami csak ismeretes Ghallán!

KOBOLDKIRÁLY (7045. SZÖRNY)
Azt mondják, ahol két kobold van, ott az egyik már király, és valóban ez jellemző a kivagyiságukra. A koboldkirály persze legtöbbször semmivel sem nagyobb, vagy erősebb a többinél, s talán a bosszantó trükkök terén sem jártasabb náluk, de a királlyá választáshoz ilyen különbségekre nincs is szükség. Akinél a koboldkorona van, az a király, és kész! Gondolhatod, milyen torzsalkodás mehet végbe egy-egy koboldkorona birtoklásáért. Mindezért ne becsüld alá ezt a fura kis szerzetet, mert ártó, aljas praktikák vonatkozásában nincs párja e világon! Ha a varázslatait viszonylag ép bőrrel megúszod, már könnyű dolgod van, mert a koboldok törékeny teste bármilyen fegyverrel egyaránt jól sebezhető.

KRONOKRISTÁLY (1636. TÁRGY)
Állítólag létezik a ryuku hegységek egyikében egy eldugott hely, ahol egy időkapu található. A feltételezések szerint a gyűrű alakú átjáró a távoli, nagyon veszélyes jövőbe nyílik, épp ezért több katonai egység is védi a helyet attól, hogy bárki botor módon átsétáljon rajta. A ryuku tudósok nem is olyan régen a kaput vizsgálva meglepő felfedezést tettek: a sugárzás némiképp hatással van a környező sziklákra, kövekre is. Ez a kristály is onnan származik, és magad is érzed, hogy valamiképp különleges: az időkapu közelségének hatására teljesen áttetszővé vált, és olyan belső erő járja át atomjait, melynek megfejtéséről maximum csak álmodhatsz. A ryuku tudósok is feladták a vele való kísérletezést, talán így került a kristály a császár hivatalnokaitól egy nemesi ház kezébe, most pedig hozzád. Addig is, míg jobban meg nem ismered az kronokristály tulajdonságait, csak egy változást tapasztalhatsz: az idő múlása valamicskét lelassul (azaz ha már elérted az egy fordulóban kapható max. TVP korlátot, 30 fordulón keresztül akkor is kaphatsz még TVP-t, fordulónként egyet). Ha netán többet is sikerülne szerezned ebből a tárgyból, azok hatása összeadódna (kettőnél tehát 60 fordulón keresztül élvezhetnéd a +1 TVP/fordulót). Ha a 640 forduló után szerzel kronokristályt, akkor a kronokrisály gyorsabban fejti ki a hatását. Minél később szerzed, illetve minél jobban le vagy maradva a kristályok terén, annál gyorsabban. Max. 25 kristály hatása adódik össze. A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

KOBOLDKORONA (1629. TÁRGY)
A koboldkorona a koboldkirály hatalmának forrása, és uralkodói jogkörének szimbóluma! Pha... nevetséges! Ez csak egy közönséges a fémabroncs, aminek a tetejére haszontalanságokat erősítettek! Még hogy hatalom, meg uralkodói jogkör! Ugyan már! - gondolhatod, de meglepődsz majd, ha elárulom, hogy a korona valóban csodákra képes. Hogy ezt megtapasztald, nem kell mást tenned, mint két kézre fogni (ugyanis annyira apró, hogy még a legkisebb kobakú gnóm, vagy árnymanó sem hordhatja fejfedőként), koncentrálni, és erősen akarni, hogy csoda történjen. Hogy ekkor pontosan mi fog bekövetkezni, azt nehéz volna előre meghatározni, ezért csak annyit javasolhatok: add ki bátran a H 1629 parancsot! Ezt fordulónként egyszer, 0 TVP-ért teheted meg.

ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 31 (50) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 60 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 21 (29) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 21 (40) Életpont: 1067/741 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (50) Varázspont: 1058/181 Pénz: 76229 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 92/70 Pszi pont: 206/274 EFejl: 5
Eddig összesen 3603 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 891 TP-t kaptál. Jelenleg 5 363 364 TP-d van. A következő szinthez még 136 636 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten. A 166. fordulódban 701080 arany került a bankszámládra. 701851 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 28/45 (+3%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 36/69 (+2%)
lőfegyverek: 33/36 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
126,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 122,54
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 424 időszaki: 424
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/95 2. nyomkövetés: 40/53 (+20%) 3. mászás: 17/29
4. csapdakészítés: 30/40 (+54%) 5. csapdaészlelés: 19/41 6. gyógyítás: 5/35
7. titkosírás: 15/85 8. felderítés: 32/87 9. szörnyidomítás: 15/82 (+25%)
10. teológia: 29/27 (+14%) 11. taumaturgia: 54/72 (+16%) 12. szerencsejáték: 20/69 (+12%)
13. versengés: 14/5 (+27%) 14. zene: 17/99 15. szörnyismeret: 33/80 (+56%)
16. pszi: 21/25 (+6%) 17. zárnyitás: 1/14 18. vadászat: 7/12 (+12%)
19. bányászat: 31/28 (+15%) 20. úszás: 2/22 21. főzés: 16/20
22. csapatmunka: 2/37

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
4. max. életpont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> quwarg tűzköpő (#678)
ongóliant tombolás (#146) >> északi tűzsárkány (#219) elektromos pajzs (#51) >> mágiamorfáló (#7623)
védelem tűz ellen (#38) >> brutális morf (#7620)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
mélységi grittang (#103) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK
drótszőrű pincsi (#22) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 18, 47.
Kész: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1506, az összesen kapott pontszám: 153925. (összesen ölhető: 1506 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 435 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aranytoll (#572) 4 bronzkulcs (#76) 12 csontkulcs (#74)
23 darázsszárny (#652) 2 evaporőr háj (#105) 3 extra takarmány (#1360)
9 ezüst kulcs (#184) 10 gyógykenőcs (#313) 5 isteni könnycsepp (#260)
11 kaja (#2) 2 kis aranykulcs (#240) 3 kis vaskulcs (#40)
2 kristálygömb (#265) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 mérleg (#81)
1 moa zafír (#381) 8 nagy bronzkulcs (#185) 4 nagy vaskulcs (#186)
27 óndarab (#85) 48 quwarg tojás (#360) 3 raptor karom (#281)
4 rézkulcs (#75) 1 tankány karom (#237) 1 tatu dob (#234)
1 varkaudar korbács (#1134) 41 vas dobónyíl (#189) 5 vaskulcs (#183)
13 víz (#27) 60 vízionár szem (#102) 2 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2001 arany (#50) 1 bányászcsákány (#434) 1 bordacsont (#16)
2 csontszablya (#64) 5 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99)
1 ilkin érc (#232) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 ork csodaszer (#1228)
2 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170) 5 tüske (#22)
8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127
57
58
59
60
61
(124,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), mutáns pókok (#117), karmos tankány (#137)
(125,59) szürke rinocérosz (#346), friss csatamező (#262), oltár, drótszőrű pincsi (#22)
(126,60) Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek