184. forduló, 186. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. nov. 10. 10h:05'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 185. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: nov. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,2] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+158 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+97 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy gyöngymangó. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 53, gyógyulás: 28, összesen: -25 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 341.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve teljes őrület. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 689 1 beraksz a bankba a 689. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 2 35 beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 35 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 269 10 beraksz a bankba a 269. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

vi 10 3 30 viselkedésed: 10 3 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

kt 284 10 elkészíted a 284. tárgyat (10 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Sajnos csak 8 sötét ital készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 8 sötét italt. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 296.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

t 157 támadod a 157. szörnyet
FT 157 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott tüskepajzs védelmed.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[126,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Myotis Canis lábát masszírozza. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,4] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 25, összesen: +18 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dermesztő lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Eassy-Lien Dib orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Raia tanítványa. Egy arany pikkelyvértet, egy aranyozott klipszet, egy boszorkánykendőt, egy fekete bőrcsizmát, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy mind. kristályát, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy zombi mester trófea és egy Ciang Csí trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy törpe szekercét, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.

(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb karját. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 14, gyógyulás: 25, összesen: +11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 262.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Ügyességed TF-elődött. (+380 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 257.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 553 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 255.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[129,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku futárbérenc nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 74 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc jobb vállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs, ezenkívül 1 ryuku kesztyű. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 37, gyógyulás: 24, összesen: -13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Meglapulsz néhány bucka mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,3] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Találsz egy álomvirágot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy Thargodan csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy partravetett medúza lehet. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a partravetett medúza testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a partravetett medúza kocsonyás testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 medúzacsáp. 699 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy pillanat alatt beásod magad a parti homokba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot".

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gyilkos mókus előtt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Bekúszol egy rozzant bokor alá, reménykedve, hogy a szörny nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [134,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 24, összesen: +18 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhaegar Do'er vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [24 pontot használtál fel, van még 207.]

m 2 8 mozogsz keletre, északra
[135,3] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Napsugár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista jobb karját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 6, gyógyulás: 30, összesen: +24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő torát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 191.]

id 766 220 idomítod a 766. szörnyet 191 pontért
Megkezded az élőholt tigris idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 181 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+3 szörnyidomítás). [180 pontot használtál fel, van még 11.]

in 2102 233 215 leírod a 2102. kalandozónak a 233. szörnyet a 215. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alanori csatamén. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

in 2102 237 252 leírod a 2102. kalandozónak a 237. szörnyet a 252. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd koszorút. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

in 2102 240 349 leírod a 2102. kalandozónak a 240. szörnyet a 349. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 30 520 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 765 781 361 keresed a 765. szörnyet a 781. szörnyet a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 28, 16.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 326 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS VÁMPIRIZÁCIÓ (543. TUDATI KÉPESSÉG)
A mestermágusok nem csak arra képesek, hogy pusztító rúnáikkal halálba sújtsák az ellenfelet, hanem arra is, hogy a varázslatuk sebzése miatt elillanó életenergiát a saját gyógyításukra fordítsák. Hogy a mágia igazi mesterei hogyan jutnak el arra a szintre, hogy ezt a bizonyos védekező technikát elsajátítsák, rejtély még előtted, de szerencsére létezik egy alternatív megoldás, amely tudattársaid segítségével oldja meg problémát. Sajnos vannak olyan, idegen létsíkokról származó varázslatformulák, amelyekre ezt a technikát sosem leszel képes alkalmazni. [Mostantól, ha egy sebző, szintenként erősödő varázslattal sebzel, a varázslat sebzésének 20%-át leszel képes visszagyógyulni. Az egyéb sebző varázslatoknak pedig a 10%-át gyógyulhatod vissza így. Az ősi varázslatokra nincs hatással! A képesség hatása állandó, energiakisütést vagy TU elköltését nem igényli, és bármilyen jellegű sebző varázslatra működik, kivéve az 'idegen' mágiaformákat. (Hogy pontosan melyek ezek, azt magadnak kell megtapasztalnod.) A képesség gyógyító hatása olyan, mint a vámpirizációé, tehát a gyógyítást növelő hatások nem módósítják.]

TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz).

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 185. fordulód.

Erő: 16 (19) Szint: 27 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 35 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 36/109 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 459/634 Jellem: gonosz (246) Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 760/278 Pénz: 168 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 60/31 Pszi pont: 188/8 EFejl: 30
Eddig összesen 3341 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 556 TP-t kaptál. Jelenleg 2 061 535 TP-d van. A következő szinthez még 238 465 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5743 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/85 (+2%) szúrófegyverek: 22/28 (+3%) vágófegyverek: 30/14 (+1%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 29/36 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (500%) << kőkés (#6) (200%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
135,2 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 96,19
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 126/76 (+132%) 2. nyomkövetés: 75/10 (+55%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 26/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 23/76 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/27
10. szörnyidomítás: 9/17 (+225%) 11. teológia: 47/98 (+22%) 12. taumaturgia: 58/70 (+56%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 16/18 15. zene: 3/79
16. szörnyismeret: 36/92 (+37%) 17. pszi: 28/4 (+4%) 18. zárnyitás: 9/90
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 3/90 21. bányászat: 23/81
22. főzés: 13/39 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 22 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9978,10) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157)
izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +4 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1407 (limit: 1490), a megölt főholtak száma: 22, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94977.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 109 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1723 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171)
3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 10 szögletes kő (#17) 2 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 14 tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131)
10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 9 ubuk dobónyíl (#138)
6 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 4 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $1 ezüst nyaklánc ($117)
2 gólem talizmán (#811) 1 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 1 rothasztó talizmán (#815) $1 trófea nyaklánc ($196)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $5 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
31 * angyalok gyűrűje (#529) $3 ezüst gyűrű ($180) $1 regeneráló gyűrű ($254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 43 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 17]
3 Fekete Kehely (#283) [bennük 8 korty sötét ital (#284), fér még: 7]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
23 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 423]
11 szent kehely (#257) [bennük 1 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 109]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 272]
10 + vizestömlő (#3) [bennük 2 korty víz (#27), fér még: 198]
6 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 103]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 9 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275)
11 ¤ deus ex machina (#1) 1 esszenciafókusz (#2373) $1 ezüst kulcs ($184)
7 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 3 fülemüle síp (#1576)
1 fűszerkeverék (#1170) 5 gernim balzsam (#1894) 13 gyógykenőcs (#313)
2 halálkristály (#2372) 1 isteni fétis (#1150) 12 kaja (#2)
4 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 4 kristályfolyadék (#449)
1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
7 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 11 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713) 2 bunthar bőr (#733)
3 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654)
7 + dözmöng szív (#122) $9 drótszőr ($37) 2 etra hályog (#712)
$1 fekete gyöngy ($99) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
4 galachmit (#310) $1 gyöngymangó ($135) 5 halálvirág (#2371)
22 halcsont (#390) 56 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114)
2 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe hajtás (#655) 8 mákrózsa virág (#56)
$1 medúzacsáp ($703) 1 moa smaragd (#377) 6 mutáns csont (#331)
3 nektoraf faggyú (#667) 4 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
52 quwarg tojás (#360) 4 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 24 sünmedve tüske (#14) 30 szárnyas hernyó (#69)
2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676) 3 teknősesszencia (#702)
7 trikornis szarv (#198) 19 varányszem (#30) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 104.34 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
30 amniosz (#203) 3 esszenciakristály (#350) 1 halálhozó talizmán (#813)
505 kaja (#2) 5 keg gomba (#1615) 5 manakristály (#500)
7 pszi kő (#248) 71 purifikátor háj (#269) 1 ryuku buzogány (#696)
1 ryuku kopja (#694) 3 ryuku mellvért (#689) 23 sáfránypor (#211)
15 sötét ital (#284) 4 tapasztalatkő (#975) 4 tudás gyöngye (#522)
3 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 isteni könnycsepp (#260) 29 kaja (#2) 8 purifikátor háj (#269)
1 ryuku mellvért (#689) 8 trikornis szarv (#198) 10 víz (#27)
8 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 ezüst kulcs (#184) 1 gyöngymangó (#135)
1 medúzacsáp (#703) 1 ryuku kesztyű (#690) 8 sötét ital (#284)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136
1
2
3
4
5
(126,3) ryuku gárdisták (#360), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720), szopógödör (#177), 31. jellempróba, Tharr rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393)
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), egy törpe férfi
(128,3) ryuku légiósok (#361), oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba
(129,2) ryuku futárbérenc (#765), Chara-din monolitja (#534)
(130,3) 255. jellempróba, Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár, 45. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361)
(131,3) partravetett medúza (#363), Chara-din monolitja (#534)
(133,2) nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), purifikátorok (#157)
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Fairlight oltár
(135,2) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(135,3) Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, ryuku gárdisták (#360), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek