183. forduló, 185. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 12. 9h:14'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,96] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Pszi Ponty, amikor összefutottatok, adott neked egy smaragd védőgyűrűt. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+68 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
P 73 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

ek 275 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 301.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 89 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 281.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy csontpálca! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 261.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
220 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [20 pontot használtál fel, van még 241.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[127,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,94] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével néhányszor meglegyinted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,93] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy Chara-din monolitját.

[27 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[128,92] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz jön feléd.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyengén megütögeted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír támad rád.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: 10 ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű, egy rákpajzs és 2 bronzhegyű nyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. (Önanalízis: +17% felderítés.)
Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.

Találsz valamit: 1 kőkalapács. Elrakod.

(Továbbmész...) [128,91] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié.

[48 pontot használtál fel, van még 166.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 136.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[128,90] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 82 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével néhányszor megkarcolod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,89] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével megcsapod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [18 pontot használtál fel, van még 88.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 7 elkészíted a 7. tárgyat
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 73.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[127,88] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.


(Továbbmész...) [126,87] Még mindig bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [125,86] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. [27 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 6.]

bpb bef. parancs berakása:

a 119 5957 átadod a 119. tárgyat az 5957. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 6.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 15, 28.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Egy kaját nyel le a kaffogó hebrencs. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 328 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t)

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 184. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 21 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 30 (35) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 26 (31) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 322/224 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (31) Varázspont: 718/213 Pénz: 7619 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 18/1 Pszi pont: 145/220
Eddig összesen 925 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5532 TP-t kaptál. Jelenleg 703082 TP-d van. A következő szinthez még 96918 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar. A 95. fordulódban 1132 arany került a bankszámládra. 2139 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/5 (+30%) ökölvívás: 11/23 (+4%) szúrófegyverek: 23/92 (+3%)
vágófegyverek: 11/45 (+20%) ütőfegyverek: 12/24 lőfegyverek: 14/68 (+18%)
dobófegyverek: 20/70 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << ököl (#28) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/12 2. nyomkövetés: 24/103 (+4%) 3. mászás: 5/94
4. csapdakészítés: 17/7 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/9 6. gyógyítás: 54/80
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 11/63 (+17%) 9. szörnyidomítás: 6/63
10. teológia: 25/69 (+19%) 11. taumaturgia: 43/35 (+8%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 7/4 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/56
16. szörnyismeret: 9/77 17. pszi: *21/100 18. vadászat: 9/63
19. bányászat: 1/73 20. úszás: 5/79 (-67%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 785 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

Összsúly: 155.42 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 kaja (#2) 83 mákrózsa virág (#56)
1 sallank karom (#128) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkalapács (#13) 1 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 1 rákpajzs (#98) 2 szvó-ektoplazma (#151)
5 tinta (#101) 10 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205)
(126,87) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720)
(127,93) Chara-din monolitja (#534)
(127,94) vérfürdető magszim (#148), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(127,95) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(128,89) 31. jellempróba, vaskohó (#155), trappoló dinymákok (#118)
(128,90) élőholt quwarg (#202)
(128,91) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(128,92) szintszívó (#96), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), tündöklő szobor (#1587), oltár

Üzenet küldése a karakternek