183. forduló, 185. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 8. 9h:08'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 184. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,16] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Megfejed a kérődző etrát. (+1 kaja.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

f 415 kísérletezel a 415. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 339.]

v 375 415 elmormolod a 375. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az analízis varázslatot! Előveszel a hátizsákodból egy aranypikkelyt, és megvizsgálod. Súlya 0.20 kiló. Értéktelen kacat. Átkozott tárgy (az utolsó darabot semmiképp nem adhatod át másnak). Nem lopható. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.]

kt 114 20 elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kaktusztüskét. [60 pontot használtál fel, van még 277.]

fvh 7 felt. varázslat haszn. 7
Harci varázslataidat használni fogod minden 7. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

cir 59 vándorcirkusz látogatása 59
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

m 7 6 8 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északra
[101,15] A sík vidék mocsarassá válik. Ez az apró mocsár jelenti az Ygrol síkság nyugati határát. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz csontamulettet. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy tesh alligátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tesh alligátor testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [100,15] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tesh alligátor. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tesh alligátor jobb vállát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,14] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő proteinfecske nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 5 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 250.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[101,14] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [102,14] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ongóliant. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,15] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő fekete amőba nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete amőba gomolygó testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. A fekete amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 8 2 mozogsz keletre, északra, keletre
[103,15] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [103,14] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő tesh alligátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tesh alligátor fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [104,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fekete amőba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete amőba testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 196.]

hu 104 hulladék: 104
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

d 16 3 eldobod a 16. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

d 70 eldobod a 70. tárgyat
Elhajítasz 1 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

szk 364 keresed a 364. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy fekete amőbát. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 149.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 109.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 2 39 fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy xirnox. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a xirnox testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a xirnox testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[39 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Egy amnioszt bezabál a trappoló dinymák. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 325 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTAMULETT (711. TÁRGY)
A remete már ismerősként üdvözöl.
- Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned!
A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY)
Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr hittérítője vagy. Ez a 184. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 274/262 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 173/2 Pénz: 361 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1294 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 865 TP-t kaptál. Jelenleg 323 273 TP-d van. A következő szinthez még 16 727 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 20
ütőfegyverek: 20 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); nyu-shuriken (#157) (7 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,14 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 27 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 7 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 3 12. versengés: 5
13. zene: 8 14. szörnyismeret: 8 15. zárnyitás: 3
16. vadászat: 5 17. bányászat: 31

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 30 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) szuper hálócsapdával (#274), nukleáris cickányt (#155) fedett veremmel (#219), kardfogú fülemülét (#146) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
kék rothasztó (#421) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
kérődző etra (#368) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

Összsúly: 120.82 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 3 bordacsont (#16) 3 kaja (#2)
1 rézdarab (#70) 2 spiritusz (#170) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 elf csont (#664)
13 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112) 1 uzbány csőr (#169)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104 105
13
14
15
16
17
(100,14) proteinfecske (#139), gumifa (#38), oltár
(100,15) Raia rúnaköve, tesh alligátor (#353)
(101,14) uzbány (#102), oltár
(101,15) szintszívók (#96), lápi hajlék (#670), tesh alligátor (#353)
(102,14) ongóliantok (#159)
(102,15) fekete amőba (#364)
(103,14) szintszívó (#96), tesh alligátor (#353)
(104,14) phua-kúp (#372), fekete amőba (#364), xirnox (#122)

Üzenet küldése a karakternek