182. forduló, 184. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 18. 15h:08'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: okt. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 37 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [151,108] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+94 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont).

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 337.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 336.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 334.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 330.]

ba 286 nem támadod a 286. szörnyet
BA 286 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1203 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 328.]

hh 1099 841 135 használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 327.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 326.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 40 12 t. energia kisütése: 40 12
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 383.]

ef 10 540 energia fejlesztése 10
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 10 vérpontot. Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 313.]

h 1894 3 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 mozogsz keletre
[152,108] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint A Tűzhajú.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 1504 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson. (ld. enc.)
Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy bávatag golombár. Ettől nincs semmi félnivalód. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy drakolich. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 24 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [28 pontot használtál fel, van még 283.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 17 mozogsz 17
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [8. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérted a következő kanyart. [13. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kputtyintó csalán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 95 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 6, gyógyulás: 44, összesen: +38 ÉP}

Hamarosan egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 103 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 14, gyógyulás: 44, összesen: +30 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy kputtyintó csalán az. Itt csata lesz.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 532, sebződés: 9, gyógyulás: 47, összesen: +38 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 99 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 7, gyógyulás: 44, összesen: +37 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 ragasztót, 1 hro formázó mintát (ld. enc.) és 1 cru formázó mintát (ld. enc.). Igazat mondott a bölcs! A csalán szétzilált rostjai közt rábukkansz a varázsbot első darabjára. Féltve elcsomagolod. [A bot külön nincs jelölve a karakterlapodon, nem adhatod át, nem lophatják el stb.] [112 pontot használtál fel, van még 166.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 164.]

kf 1483 kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,108) a 74. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165), drakolich (#760), kputtyintó csalán (#247)

[144,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy zafír sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 64 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a zafír sárkány jobb szárnyát. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a zafír sárkány testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és 3 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] Mosolyogva kidobod a nevetséges őrjáratozó katona trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes zafír sárkány trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1451, sebződés: 669, gyógyulás: 298, összesen: -371 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

pbe 8000 4314 beraksz a bankba 8000 aranyat a 4314. kalandozónak
Erynome Killmaster számlájára átutalsz 8000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a vörös rakolits bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] 849 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 19, gyógyulás: 34, összesen: +15 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vark. nekromanta

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [55 pontot használtál fel, van még 99.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Tűzhajú orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[8 pontot használtál fel, van még 91.]

v 198 199 112 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,108) a 74. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165), drakolich (#760), kputtyintó csalán (#247)

[199,112] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. A fekete földből itt-ott zöld fűszálak dugják elő fejüket, de egyébként minden halott. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Ez hát a quwarg rajzás szíve! A föld állandóan besüpped alattad, nem tudja megtartani az ezernyi járatot, amelyet a quwargok vájtak. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-19 életpont).

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított varkaudar falut. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított szent tölgyfát. Felfedeztél egy elpusztított szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Látsz egy elpusztított bíborcserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg gödröt. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.


Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Tyron nal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Chara-din követője. Egy bozontfonatot, egy császári kesztyűt, egy derit sodronynadrágot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy Lucius szerencsep.ét, egy merénylő köpenyét, egy moa csiptetőt, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsetalizmánt, egy tőrvető vállszíjt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Ruházatát egy quwarg őrparancsnok trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 38 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Picivel . Sheran főpap-jelöltje. Egy Amélia köpenyét, egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy Natharion amulettet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy zafír sárkány trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy wakizashit tart. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy sivatagi doareg. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 84 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

kf 1488 1881 kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat az 1881. tárggyal
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a díszes tunikát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
Elrakod a Shengoroth karmát, majd a jobb kezedbe veszed a nerub csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 81.]

hh 313 313 313 használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +32 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 80.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

kf 519 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat
Lecsatolod a díszes tunikát, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

ftv 92 213 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Minden kihaltnak látszik, apró quwargokon kívül nincs semmi a környéken. Óvatosan, a falba kapaszkodva leeredsz a quwarg gödör mélyére. Hosszú ideig tart a mászás, míg végül leérsz. Alig győzöd lesöpörni magadról a kis quwargokat, így is összecsipkednek (-38 életpont). Beljebb lépve egy hatalmas földalatti alagútrendszerbe érsz. Azt se tudod, merre indulj. Azonban nem tudsz sokáig bámészkodni: máris támadás ér, egy quwarg ősmágus!

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Nerub csontszablyával kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 5217 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 65, gyógyulás: 71, összesen: +6 ÉP}

Újabb nagy quwarg tart feléd. Amíg egyesével jönnek, nincs gond - gondolod. Csak ne jöjjön egyszer sokezer apró quwarg. Ah, a szerencséd kitart, ez csak egy quwarg parafenomén!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy manifeszt.nyúlvány felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nerub csontszablyával súrolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi hatás! Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 61, gyógyulás: 48, összesen: -13 ÉP}

Újabb nagy quwarg tart feléd. Amíg egyesével jönnek, nincs gond - gondolod. Csak ne jöjjön egyszer sokezer apró quwarg. Ah, a szerencséd kitart, ez csak egy quwarg parafenomén!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ezüstdarab felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Megmarkolva a nerub csontszablyát a másikra támadsz. Nerub csontszablyával épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3775 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 65, gyógyulás: 43, összesen: -22 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy q. demoralizátor. Minden eddiginél hatalmasabb és erősebb quwarg érkezik a lemészárlásodra. Hiszen ez egy kisebb quwarg isten!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a nerub csontszablyát ellenfeledre támadsz. Nerub csontszablyával néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 1053 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 485 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nerub csontszablyával néhányszor meglegyinted a kisebb quwarg isten testét. (7 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a kisebb quwarg isten fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy fűszertartó. 48879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 2694, sebződés: 1049, gyógyulás: 557, összesen: -492 ÉP}

Na, most van időd körülnézni, mielőtt az egész gödör többszázezer quwargja a nyakadba zúdulna. A gyors körülnézés nem vezet eredményre, semmi érdekeset nem találsz. Akár csak korábban, most is megállapítod, hogy egyedül itt nem sokra mész. Nincs időd átkutatni a teljes gödröt mielőtt a gödör összes quwargja a nyakadba esne. [60 pontot használtál fel, van még 20.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ftv 92 213 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 213. szörnyet
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

kf 1520 1 kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a nerub csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+700 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 15.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[198,113] Ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Döbbenten torpansz meg. Egy óriási lény csontvázát pillantod meg, a quwargok valószínűleg percek alatt lerágták róla az összes húst! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [borkonyó bibe ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Annak előtt. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg jobb első lábát. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod az ősquwarg testét. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 36 arany, -2 ÉP] 8610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 138, gyógyulás: 152, összesen: +14 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg tűzköpő! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 92 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (59 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg tűzköpő jobb vállát. (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A quwarg tűzköpő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4297 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 92, gyógyulás: 122, összesen: +30 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő vadász quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 77 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg jobb vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kissé megkarcolod a vadász quwarg nyakát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2482 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}

A következő kincseket találtad: 5 spiritusz (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+644 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 2.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 10 503 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 171 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 24, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 324 pontot. A következő körben tehát 321 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALHATATLANSÁG (540. TUDATI KÉPESSÉG)
A tökéletes halhatatlanság természetesen nem érhető el. Vannak hatások, amiket a tudati energiák felturbózásával sem lehet megkerülni, vagy kicselezni. Mindazonáltal, ha képessé válsz a tudati erőd falait egyfajta multi töltésű dem-ként hasznosítani, csaknem félisteni hatalom birtokába kerülsz! [Mostantól minden alkalommal, amikor életpontod 0 alá esne, a maximális életpontod 75%-ra kerülsz. Ez a hatás még a dem működésbe lépése előtt létrejön. Figyelem! A halhatatlanság nem ment meg akkor, ha végelgyengülésben halsz meg.]

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Tharr bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 183. fordulód.

Erő: 44 (60) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (30) Támadás: 89 (93) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 99 (107) Menekülés: 15 % Életkor: 5/144 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 658/649 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 25
Szerencse: 33 (87) Varázspont: 1532/1532 Pénz: 5554 arany Kép. pont: 46
Vérpont: 90/17 Pszi pont: 279/92 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 2806 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 97986 TP-t kaptál. Jelenleg 10811898 TP-d van. A következő szinthez még 688102 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, kisebb quwarg isten, zafír sárkány. Jóllakottság: 103%. A 182. fordulódban 62381 arany került a bankszámládra. 62381 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/66
vágófegyverek: 45/26 (+6%) ütőfegyverek: 7/58 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 35/79 (+6%)

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,113 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/56 2. nyomkövetés: 63/10 (+20%) 3. lopás: 1/34
4. mászás: 15/97 5. csapdakészítés: 18/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/31
7. gyógyítás: 2/93 8. titkosírás: 14/86 9. felderítés: 11/8
10. szörnyidomítás: 14/16 11. teológia: 118/55 (+28%) 12. taumaturgia: 84/6 (+62%)
13. versengés: 2/87 (+18%) 14. harcművészetek: 4/67 15. zene: 14/98
16. szörnyismeret: 35/31 17. pszi: 26/90 (+3%) 18. zárnyitás: 11/47
19. vadászat: 8/97 20. bányászat: 23/9 21. testépítés: 26/9 (+1%)
22. úszás: 2/52 23. főzés: 14/56 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés (6)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1998, pontszámod: 27414.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1582 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9111 arany (#50) 9 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
6 fekete gyöngy (#99) 2 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 41 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 moa üveggömb (#383) 1 pirkit (#153) 1 raptor szablya (#482)
1 sallank karom (#128) 4 tüskecsapda (#242) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 cru formázó minta (#300) 1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
1 hro formázó minta (#601) 1 nyílvessző (#108) 1 q. demoralizátor (#2067)
46 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sötét tekercs (#535)
1 teremtés zsákja (#818)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,113) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), ősquwarg (#300), quwarg tűzköpő (#678), vadász quwarg (#241)
(199,112) varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), Chara-din monolitja (#534), quwarg gödör (#571), Tyron (2017. kalandozó), Pici (3255. kalandozó), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248), kisebb quwarg isten (#213)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.10.18 15:03 Változások a számládon! 250 zseton átutalása a(z) 7035. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek