181. forduló, 183. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 25. 12h:02'
EZ A 742. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
743. játékheted kezdete: okt. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX

SILVERLARD KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,107] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

m 6 mozogsz nyugatra
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó nővel. Fekete a bőre. Egy aranyozott klipszet, egy harci maszkot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy elmeszonda trófea, egy bo'adhun éjhozó trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Rhaetchiel. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [15 pontot használtál fel, van még 327.]

ea 64 1 eladod a 64. tárgyat 1
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 396 99 130 eladod a 396. tárgyat a 99. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 2 álomport. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete gyöngyöt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 125 148 63 eladod a 125. tárgyat a 148. tárgyat a 63. tárgyat
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 mocsári penkét. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 14 tigroszlán fogat. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 47 15 14 eladod a 47. tárgyat a 15. tárgyat a 14. tárgyat
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 vadász tatu bőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 14 sünmedve tüskét. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 334 5 123 eladod a 334. tárgyat az 5. tárgyat a 123. tárgyat
Eladtál 5 acéltűt. 5 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ee 225 43 102 eladod a 225. tárgyat a 43. tárgyat a 102. tárgyat
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 6 vízionár szemet. 18 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

ea 56 25 eladod az 56. tárgyat 25
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 171 megveszed a 171. tárgyat
Vásároltál 1 rövid kardot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ve 317 megveszed a 317. tárgyat
Vásároltál 1 varkaudar csizmát. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

le 247 leveszed/lerakod a 247. tárgyat
Leveszed a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

le 11 leveszed/lerakod a 11. tárgyat
Elrakod a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ff 28 182 171 felt. fegyverváltás: 28 182 171
Felt. fegyverváltás: << ököl << vashegyű lándzsa << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[96,106] Folytatod sétádat a házak közt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
Összefutsz Illian. Dornodon inkvizítora. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy trikornis trófea és egy szürke rinocérosz trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
[12 pontot használtál fel, van még 315.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 280.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 245.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[95,105] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az epokitféreg testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az epokitféreg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [94,104] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kaffogó hebrencs, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[38 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[94,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,106] Épületek tűnnek fel.

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (571. épület.).

(Továbbmész...) [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[36 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen.

[18 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY)
A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet!

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 182. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 26 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 279/279 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (18) Varázspont: 243/149 Pénz: 83 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 820 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 1343 TP-t kaptál. Jelenleg 210052 TP-d van. A következő szinthez még 49948 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: * 19

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,106 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 32 3. lopás: 3
4. mászás: 5 5. csapdakészítés: 8 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 14 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 97.86 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
104 arany (#50) 5 acéltű (#334) 1 álompor (#396)
1 aranypikkely (#415) 1 csontszablya (#64) 1 fekete gyöngy (#99)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
4 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148) 14 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 14 tigroszlán fog (#63) 1 tüske (#22)
3 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27) 6 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rövid kard (#171) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,105) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(94,104) tetemember (#123), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(94,106) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(95,105) epokitféreg (#147), Sheran oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(95,106) sötét kastplom (#571)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599), Illian (1869. kalandozó), orgyilkos (#131)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Rhaetchiel (1595. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek