181. forduló, 183. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 7. 18h:28'
EZ A 279. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
280. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
Sajnos nem zajlott le a többszemélyes kaland a táborozásod alatt, amit már annyira vártál. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Egy szőke, rövid hajú, zöld szemű gnóm a táborozás alatt adott neked 100 aranyat, 2 ezüst nyakláncot és 3 fekete gyöngyöt. Sajnos azonban felébredsz, és rájössz, hogy mindez álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. KP: h 1167 6 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. KP: vv 71 224 88 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 365.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 365.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: hh 1100 2306 1253 használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 359.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 358.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +106 max. életerő, +106 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 1 mozogsz 1
Mész tovább, előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [14 pontot használtál fel, van még 338.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

m 4 mozogsz délre
[124,52] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót jobb karját. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 321.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Begyűjtöttél 1 botot. IQ-d TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 313.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 303.]

ek 7 9 20 t. energia kisütése: 7 9 20
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+20 szörnyidomítás.) [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[123,53] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák testét. Kritikus ütés! (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bea Melindre irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [122,54] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az arató csattanat fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz Simaagyú Bocibogárral. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy halálos morf trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók.
Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Wargpini Rudolffal. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany éjmedált, egy arany papi karkötőt, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy che-vállszalagot, egy csonka fülbevalót, egy drakolder gyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy lordok övét, egy mágusköpenyt, egy mind. holdkövét, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy északi tűzsárkány trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz.
Így szólsz: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Kockázni fogtok! Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: hatos. Ellenfeled egy négyest gurít. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[26 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 257.]

v 198 97 69 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123 124 125
50
51
52
53
54
55
(122,54) 31. jellempróba, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), arató csattanat (#144), Simaagyú Bocibogár (2357. kalandozó), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(123,53) áeratikus hasnyák (#243), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,51) a 73. labirintus bejárata
(124,52) varkaudar behemót (#189), egy ismeretlen isten rúnaköve

[97,69] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Abdul. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sámánkunyhó (767. épület.). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 247.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
A sámán a tűz mellett kuporog, mikor belépsz.
- Úgy tűnik, itt sem a kardot őrizték. Khórtól sok erekje fennmaradt. De vannak még átjárók, amelyek a titkos labirintusokba vezetnek. Ám azok már a csatornán túl találhatóak. Azok helyét azonban én sem ismerem. [3 750 tapasztalati pontot kaptál.] Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

szm 241 megölöd a 241. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a vadász quwarg csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a vadász quwarg bal oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg bal oldalát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 242.]

fog 102 219 elfogod a 102. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[98,68] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 2 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [99,66] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány uzbány nyomokat fedezel fel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded gallyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Felsültél, de nagyon! Vagy az uzbány sejtette meg, hogy mire készülsz, vagy túl nyilvánvaló volt a csapda - az eredmény az, hogy sikertelen voltál. Bánatosan továbbállsz. Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [59 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[100,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sullár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,66] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy malmot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár bal oldalát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 157.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. A sarokban gabonaőrlő masinák zörögnek, a beltérben mindenfelé száll a száraz por. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 mérleget, 2 obszidián függőt [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], 1 jegesmedve bundát (ld. enc.), 1 tatu ködmönt, 1 borostyán függőt [borostyán függő ládikóba-> (99,81)-> 6 arany, -2 ÉP], 1 aranyló ugarhéjat. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

ek 503 122 54 t. energia kisütése: 503 122 54
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

96 97 98 99 100 101 102
65
66
67
68
69
70
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), vadász quwarg (#241)
(98,68) Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, 32. jellempróba, evaporőr (#69)
(99,66) uzbányok (#102), Dornodon oltár, Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, 36. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(100,66) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, sullárok (#101), ragyás burástya (#111)
(101,66) Dornodon oltár, malom (#1204), 30. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101)

[122,54] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Qulli Brann előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 147.]

tk 6 4968 többszemélyes kaland 6 4968
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Simaagyú Bocibogár. Táborozásod alatt együtt kalandoztok majd. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

bb 216 651 269 beraksz a bankba a 216. tárgyat (651 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 ketrecet. Beraksz a bank széfjébe 4 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 33 purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 2 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-106 max. életerő). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 70 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 21, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a király szilmill. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran misszionáriusa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 31 (50) Szint: 34 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 60 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 21 (29) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 21 (40) Életpont: 1067/1055 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (50) Varázspont: 1058/458 Pénz: 72611 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 92/28 Pszi pont: 206/267 EFejl: 2
Eddig összesen 3561 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 255 TP-t kaptál. Jelenleg 5 187 619 TP-d van. A következő szinthez még 312 381 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten. A 166. fordulódban 701080 arany került a bankszámládra. 701851 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 28/30 vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 36/54 (+1%)
lőfegyverek: 33/24 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,54 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 101,66
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 122,54
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 416 időszaki: 416
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/95 2. nyomkövetés: 39/78 (+45%) 3. mászás: 17/26
4. csapdakészítés: 29/50 (+6%) 5. csapdaészlelés: 19/29 6. gyógyítás: 5/23
7. titkosírás: 15/73 8. felderítés: 32/82 9. szörnyidomítás: 35/30
10. teológia: 28/97 (+4%) 11. taumaturgia: 54/3 (+13%) 12. szerencsejáték: 20/33 (+1%)
13. versengés: 12/88 14. zene: 17/87 15. szörnyismeret: 33/2
16. pszi: 21/17 (+1%) 17. zárnyitás: 1/14 18. vadászat: 6/76
19. bányászat: 30/79 20. úszás: 1/0 21. főzés: 16/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
4. max. életpont: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
Techiulan aurája (#261) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> quwarg tűzköpő (#678) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
ongóliant tombolás (#146) >> északi tűzsárkány (#219) védelem tűz ellen (#38) >> nyuhaj karbin (#110)
elektromos pajzs (#51) >> mágiamorfáló (#7623) védelem tűz ellen (#38) >> brutális morf (#7620)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +28 kg teher) státusz: OK
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. bányászház (839): többek közt 1103. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 187, 189, 190, 191, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 14, 16, 18, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1500, az összesen kapott pontszám: 153085. (összesen ölhető: 1500 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 575 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 1 ketrec (#216) 33 purifikátor háj (#269)
4 rinóbőr (#651) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
106 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 dárda (#10)
1 evaporőr háj (#105) 1 jegesmedve bunda (#1067) 9 kaja (#2)
1 mérleg (#81) 1 mocsári penke (#148) 4 spiritusz (#170)
2 sullár hólyag (#168) 1 tatu ködmön (#255) 8 ugh méreg (#166)


Üzenet küldése a karakternek