181. forduló, 183. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. okt. 15. 23h:59'
EZ A 833. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
834. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

NIMRANDIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,82] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 75. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 1534 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 1 VP-t.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester! {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 shinai gömböt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 295. Kapsz 41 VP-t.]

hh 1228 1253 használod az 1228. tárgyat az 1253. tárgyat
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +1 támadás a forduló végéig. [3 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 3 VP-t.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +66 max. életerő, +66 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 286. Kapsz 6 VP-t.]

bb 110 248 248 beraksz a bankba a 110. tárgyat (248 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 vapár ágat. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi követ. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 281. Kapsz 5 VP-t.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 50 VP-t.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 77 77 80 mozogsz 77 77 80
Bekukkantasz a kis terembe. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy nagyobb terembe érkezel. [77. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [71. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [78. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy borzalmas varkaudar az. {támadása: 42.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Csatakiáltást hallatsz: "Gyere és halj meg!" 17 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany és egy fekete gyöngy. 2 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [80. PONT.] Hamarosan egy varkaudar varázslót pillantasz meg. {max. életpontja: 201-220.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 17 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 35 VP-t.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 82 83 85 mozogsz 82 83 85
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [81. PONT.] Hirtelen egy Thargodan csontvázat veszel észre magad előtt. {támadása: 40.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Gyere és halj meg!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Hirtelen egy Thargodan csontvázat veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Harcra fel, ma győzni kell!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Thargodan csontváz bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [82. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar varázsló van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 15 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 2 csontpálca és 10 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [81. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [83. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar varázsló lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ghalláért!" 16 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 sáfránypor, 10 purifikátor háj és 5 manifeszt.nyúlvány. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy nagyobb terembe érkezel. [81. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [84. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [85. PONT.] Hirtelen egy Dögvészt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {max. életpontja: 460.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 106 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Dögvész kutyafejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Dögvész jobb lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a Dögvész kutyafejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A Dögvész harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Dögvész megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A Dögvész leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Dögvész testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a Dögvész kutyafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A Dögvész mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Dögvész Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Messze hajítod a vacak kis éltető morf trófeát, és kiszedsz egy Dögvész trófeát. 4 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 339, gyógyulás: 0, összesen: -339 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 trikornis fókusz (ld. enc.) és 1 nekrofun medál (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +115 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 116. Kapsz 80 VP-t.]

lm 85 85 85 mozogsz 85 85 85
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 116.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 60 60 60 mozogsz 60 60 60
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [84. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [81. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [75. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [43. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [58. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar behemót lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót nyakát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [59. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [115 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 115 VP-t.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 3 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 3 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kb 110 5 kiveszel a bankból a 110. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-66 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 3, 18.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Már olyan éhes volt a hegyi szamár, hogy felfalta a spagulárt! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÖGVÉSZ (7495. SZÖRNY)
Dögvész Ghallán a leghírhedtebb, legismertebb thargodan. Szerencsére a csak a csekélyebb thargodanok, a tguarkhanok fajából való, ám hatalma messze felülmúlja közönséges fajtársait. Több mint 15 éve már, hogy valamilyen módon Ghallára jutott, és elfoglalta az Álomőrzők által emelt Fény szentélyét. Szerencsére akkor sikerült visszaűzni a Sötét Földre, de ő azóta is bosszút forralt Erdauin minden lakója ellen. Így az első thargodank között volt, akik a varkaudar-thargodan szövetség keretében Ghallára léptek. Hatalmát bizonyítja, hogy ő lett a csatornától nyugatra tevékenykedő csapatok főparancsnoka. Azt ajánlom, hogy messzire került el, inkább a "katonáit" likvidáld, nélkülük Dögvész is sokkal kisebb problémát jelent.

TRIKORNIS FÓKUSZ (2169 TÁRGY)
Ez az apró, trikornist ábrázoló, csontszerű anyagból készült szobor csodálatos tulajdonsággal bír. Ha a birtokában vagy egynek, és fejleszted (TF-eléssel) az IQ-dat, ügyességedet vagy egészségedet, akkor +5 %-kal hatékonyabban fejlődik az adott tulajdonságod, mint egyébként. Ez minden más hasonló hatással összeadódik. Nyilván nem adod oda másnak.

NEKROFUN MEDÁL (253. TÁRGY)
Ennek a bronzszemcsékből készített nyakláncnak a végét egy parányi, nekrofun növényt ábrázoló szimbólum fityeg. Viselője a medál varázserejének köszönhetően valamivel több varázspontot nyer vissza (ez kb. +30%, de max. 100 varázspont) a kör eleji regenerálódáskor.

ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 41 (57) Szint: 30 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 34 (46) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (38) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 157/159 év
Egészség: 26 (43) Életpont: 661/661 Jellem: semleges Tul. pont: 18
Szerencse: 26 (45) Varázspont: 979/969 Pénz: 62309 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 18/16 Pszi pont: 151/89
Eddig összesen 1613 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 709 TP-t kaptál. Jelenleg 3 459 229 TP-d van. A következő szinthez még 40 771 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, kisebb quwarg isten, Dögvész. A 168. fordulódban 258839 arany került a bankszámládra. 260151 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 30/13 (+13%) vágófegyverek: 13/4 ütőfegyverek: 3/75
lőfegyverek: 29/19 (+1%) dobófegyverek: 6/63 (+65%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); tünde nyíl (#554) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,82 mezőn táborozol, az 54. labirintusban, 2. szinten, 59. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1290 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/30 2. nyomkövetés: 51/65 3. mászás: 8/38
4. csapdakészítés: 25/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/51 (+49%) 6. gyógyítás: 30/47
7. titkosírás: 2/85 8. felderítés: 14/31 9. szörnyidomítás: 7/86
10. teológia: 29/43 (+5%) 11. taumaturgia: 47/55 (+18%) 12. versengés: 6/65
13. zene: 1/42 14. szörnyismeret: 14/31 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 5/25 17. vadászat: 10/81 18. bányászat: 13/88
19. úszás: 2/16 20. főzés: 10/62 21. ordítás: 26/58 (+6%)
22. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 320
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 501, az összesen kapott pontszám: 57100. (összesen ölhető: 1548 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 257 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1024.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 7 spiritusz (#170) 3 tinta (#101)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 2 csontpálca (#329) 2 fekete gyöngy (#99)
3 gyenge méreg (#26) 8 gyógykenőcs (#313) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nekrofun medál (#253) 10 purifikátor háj (#269) 10 sáfránypor (#211)
1 shinai gömb (#348) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis fókusz (#2169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99
81
82
83
(98,82) az 54. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar varázsló (#271), Thargodan csontváz (#297), Dögvész (#7495), varkaudar behemót (#189)

Üzenet küldése a karakternek