Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 7. 9h:07' EZ A 276. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD 277. játékheted kezdete: nov. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A ryuku futárbérenc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő. 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
* 5. KP: kf 1739 1578 820 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kb 1615 1 | kiveszel a bankból az 1615. tárgyat (1 darabot) |
h 1615 | használod az 1615. tárgyat |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
ek 273 2 22 | t. energia kisütése: 273 2 22 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista fejét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
710 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 27, összesen: +23 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 082 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 33, gyógyulás: 25, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [134,3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku mellvért. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 28, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [133,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy ryuku futárbérenc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 77 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A ryuku futárbérenc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 38, gyógyulás: 24, összesen: -14 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 59 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy. 1 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 48, gyógyulás: 26, összesen: -22 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér rothadt szőrét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a tormikus egér jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tormikus egér fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tormikus egér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [131,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy nyuhaj karbin. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 362 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [130,3] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy halálbokort. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
816 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 7 5 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [128,3] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [127,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Eassy-Lien Dib irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 49, gyógyulás: 5, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [125,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 72 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
szk 765 781 361 | keresed a 765. szörnyet a 781. szörnyet a 361. szörnyet |
ef 30 513 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. |
Erő: | 16 (19) | Szint: | 27 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 28 (30) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 34 (39) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/109 év |
Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 456/551 | Jellem: | gonosz (236) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 748/287 | Pénz: | 2500 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 60/36 | Pszi pont: | 183/74 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/77 (+5%) | szúrófegyverek: | 22/13 (+5%) | vágófegyverek: | 30/13 |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 29/32 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (500%) << kőkés (#6) (200%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
125,2 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 122/80 (+144%) | 2. nyomkövetés: | 73/45 (+135%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 26/75 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 |
7. gyógyítás: | 22/44 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/92 | 11. teológia: | 47/45 (+19%) | 12. taumaturgia: | 56/63 (+60%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 16/0 | 15. zene: | 3/79 |
16. szörnyismeret: | 35/96 (+37%) | 17. pszi: | *27/100 (+95%) | 18. zárnyitás: | 9/90 |
19. vadászat: | 23/64 (+150%) | 20. vitalitás: | 3/90 | 21. bányászat: | 23/81 |
22. főzés: | 13/6 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), vortexmágus (#418), semlegesek (#989), jók (#990), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 22 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 19, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | |
izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 19, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 51. labirintus (99,18). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1407 (limit: 1475), a megölt főholtak száma: 22, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94977. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 36 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 425 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | * | ryuku szablya (#695) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | 2 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 14 | tüske (#22) | 19 | ubuk tüske (#131) | |||
10 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
6 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 4 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | ryuku kesztyű (#690) | ||
$2 | tankány karom ($237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | $1 | obszidián függő ($195) | ||
5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | $1 | ezüst nyaklánc ($117) | |
2 | gólem talizmán (#811) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | + | nap szimbólum (#141) | ||
2 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | ||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | $4 | ezüst karkötő ($158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
1 | * | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
31 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $3 | ezüst gyűrű ($180) | $1 | regeneráló gyűrű ($254) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 43 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 17] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
22 | sullár hólyag (#168) | [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 403] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 25 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 85] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 272] | ||||||
10 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 120] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 106] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 9 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | 3 | destabilizátor (#1275) | ||
11 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | 7 | fáklya (#36) | ||
1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 13 | gyógykenőcs (#313) | 2 | halálkristály (#2372) | |||
29 | kaja (#2) | 4 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | krónika (#1725) | 1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
7 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 20 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$14 | álompor ($396) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
$3 | bordacsont ($16) | 2 | bunthar bőr (#733) | 3 | cru formázó minta (#300) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 7 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
$3 | dorony tüdő ($212) | 7 | + | dözmöng szív (#122) | 2 | etra hályog (#712) | ||
17 | ezüstdarab (#326) | $2 | fekete gyöngy ($99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 4 | galachmit (#310) | 5 | halálvirág (#2371) | |||
22 | halcsont (#390) | 50 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | |||
$3 | karbin plazma ($199) | 2 | kazmár gyökér (#205) | $2 | lidércesszencia ($1074) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | $1 | magszim bél ($103) | 8 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa smaragd (#377) | 6 | mutáns csont (#331) | |||
3 | nektoraf faggyú (#667) | 82 | pirkit (#153) | 9 | púderkő (#119) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 52 | quwarg tojás (#360) | 4 | remák szív (#264) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | 24 | sünmedve tüske (#14) | |||
30 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfin (#676) | |||
$6 | szvó-ektoplazma ($151) | 3 | teknősesszencia (#702) | 15 | trikornis szarv (#198) | |||
19 | varányszem (#30) | 21 | vasérc (#152) | 10 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 130.84 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 30 | amniosz (#203) | 3 | esszenciakristály (#350) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 470 | kaja (#2) | 5 | keg gomba (#1615) | 5 | manakristály (#500) | 7 | pszi kő (#248) | 61 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 23 | sáfránypor (#211) | 15 | sötét ital (#284) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | éjkő (#2369) | 6 | kaja (#2) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 2 | vasérc (#152) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|