183. forduló, Igazságos IzomTibi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:09'
EZ A 681. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
682. játékheted kezdete: nov. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3268
SZÁMLA : XXXX

IGAZSÁGOS IZOMTIBI KALANDJAI


84 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,-43] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szürke bőrkesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy bunthar trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított sullár. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Verona. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a bányászat szakértelemre oktattad. egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 3. napon összefutsz Megadeathkával. Egy fülemüle síp van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te bányászat szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összefutsz Takhisissel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a zene szakértelemre oktattad. Köszöntitek egymást, aztán tovább. egy fekete csuhát viselő alakkal. Borzongató szellő lengi körül... Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 6. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű, rövid bajszú ember férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kharón Nan Akherón. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 9. napon összefutsz Kharón Nan Akherónnal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Érzékeled auráját: ő is semleges. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 9. napon összeakadsz egy barna, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy ezüst gyűrűt, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy ritualista amulettet, egy sötét kámzsát és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy óriás szőröspók trófea és egy borzalmas varkaudar trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkó's Tro(ll)ger. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a rejtőzködés szakértelemre oktattad.
A 10. napon találkozol egy ezüsthajú, félszemű, rövid bajszú alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din inkvizítora. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. ?. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően zene szakértelmed. Eközben te rejtőzködés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket.
Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A 16. napon újból találkozol Mr. ?-lel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te zene szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása. A főmágus követe átadott Neked 1 Eldereth kristályt.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. november 25., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a november 29-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: támadod Elenios híveit
FT 994 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: megveszed a 135. tárgyat 100
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: megveszed a 211. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

fker 4490 K.T. fel. kérése a 4490. kalandozót
Mentálisan javaslod a csoportvezetőnek Stüszi Vadász felfüggesztését. (Ez a parancs mindaddig - de csak addig! - érvényben marad, amíg egy újabb KÖKI, FKÉR vagy BEAJ parancsot nem adsz ki.) [0 pontot használtál fel, van még 353.]

a 511 2869 1 átadod az 511. tárgyat a 2869. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 Eldereth kristályt Takhisis részére. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 345.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy öreg nénike sétál el melletted, rőzsét cipel görnyedt hátán. Fél kézzel emeled le róla a terhet, minek következtében először gyanakodva figyel, és az öklét rázza. Amikor megnyugtatod, hogy csak segíteni szeretnél, rögtön készséges lesz, elmondja, melyik házba kell vinni a rőzsét. Ami egyébként ott van pár háztömbnyire. Valami jótett helyébe várt jóról hablatyol, amikor elhagyod a házát. (+1 jóság.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 342.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [3 pontot használtál fel, van még 336.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ismerkedj meg mielőbb a mandibulakaszával! Már csak keveset kell gondolkodnod, hogy feltaláld." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +9 életerő. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Gourath Werl Yverr egy nem túl szerencsés döntés következményeként megtámadott egy quwarg parafenomént. Nagy szerencséjére ő diadalmaskodott az életre, halálra menő harcban." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+7 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az uglaok páncél, merthogy erőt növel, ha magukra aggatják." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 1090 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Ahelyett, hogy elfutnál a kaffogó hebrencs elől, próbáld meg a csíkos hátát támadni. Ez biztos beválik!" Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 315.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a zene. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 2 százalékkal nőtt.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+8 életerő.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Vigyorgó kifejezéssel arcodon keresed az aranyérmét, amit a kútba fogsz hajítani. Jókedved gyorsan elillan, amikor kiderül, hogy még ennyi sincs nálad. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 289.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. BP: energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 3. BP: támadod Elenios híveit
FT 994 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 32. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 286.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 246.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 166.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 13 TVP-t kell elköltened.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 126.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[16 pontot használtál fel, van még 30.]
Uh, egyre szomjasabb vagy, víz meg sehol! Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 323 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét.
Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal.

ELDERETH KRISTÁLY (511. TÁRGY)
Az Eldereth kristályhoz manapság már csak egyetlen módon lehet hozzájutni: valaki fáradtságos munkával összegyűjti a szilánkokat, és összeilleszti őket a varázstárgy készítés segítségével. Ehhez a KT 511 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. 30 szilánkra és 3 galachmitra is szükséged lesz. Az Eldereth kristály Molnebordenathból, az ősi silverina birodalom egyik városából származik. A KF 511 paranccsal viselheted, fülbevalóként: ha tagja vagy Közös Tudatnak, akkor körönként +1 TU-t fogsz regenerálni. Több kristály hatása összeadódik, de legfeljebb MXTU/7 TU-t tudsz így pluszban regenerálni. Az Eldereth kristály igazi hatalma azonban nem ebben rejlik: egyike ugyanis azon relikviáknak, amelyek képesek fókuszálni a szuperpszit!

KRÓNIKA (1725. TÁRGY)
A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Igazságos IzomTibi, egy fekete, göndör hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Fairlight kisebb papja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 30 Szint: 17 Merészség: 3/1 Magasság: 123 cm
IQ: 26 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 71/71 év
Egészség: 19 Életpont: 275/202 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 16 Varázspont: 252/102 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 14/0 EFejl: 2
Eddig összesen 574 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1090 TP-t kaptál. Jelenleg 187680 TP-d van. A következő szinthez még 72320 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, szutykos remák, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 22/54 lőfegyverek: 18/22 dobófegyverek: 1/22

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (140%) << kőkés (#6) (140%) << kőkalapács (#13) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/75 2. nyomkövetés: 40/99 3. lopás: 1/44
4. mászás: 3/50 5. csapdakészítés: 13/42 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/64
7. gyógyítás: 34/99 8. titkosírás: 1/70 9. felderítés: 6/25
10. szörnyidomítás: 4/84 11. teológia: 10/88 12. taumaturgia: 21/75
13. zene: 26/29 (+2%) 14. szörnyismeret: 3/61 15. vadászat: 11/24
16. bányászat: 25/90

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), az emberektől (1) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), Sistergő Pumpa (#6500) (csak egyszer), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), ragyás burástya (#111), élőholt quwarg (#202), varkaudar behemót (#189), varkaudar bajnok (#190), borzalmas varkaudar (#166), vark. nekromanta (#173), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 83 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 2 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 21.04 kg Megterheltség: 30%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 1 Eldereth kristály (#511)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,-43) Toborzóiroda (#760)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek