181. forduló, 183. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. okt. 18. 12h:04'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: okt. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 39 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,101] koordinátán.
G'run'dyyg átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 4. napján. G'run'dyyg átutalt a bankszámládra 20000 aranyat a táborozásod 4. napján.
Cerra, amikor összefutottatok, adott neked 20 gyógykenőcsöt.
Ensi Elemon, amikor találkoztál vele, adott neked 400 gyógykenőcsöt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+215 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+15 vérpont). A lottó 994. hetének nyerőszámai: 24, 2, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 338.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 337.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 335.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+11 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 333.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 331.]

hu 26 20 hulladék: 26 20
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. Hulladékgyűjtés törölve: fúvócső. [0 pontot használtál fel, van még 331.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 331.]

bb 313 300 beraksz a bankba a 313. tárgyat (300 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 300 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1203 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 329.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

hh 1099 841 135 használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 328.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 327.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 324.]

ek 215 12 t. energia kisütése: 215 12
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 1894 3 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 3 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [3 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 37 540 energia fejlesztése 37
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 37 vérpontot. [259 pontot használtál fel, van még 62.]

ek 40 12 t. energia kisütése: 40 12
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 60 TVP-t. [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 122.]

vv 112 224 elmormolod a 112. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szuperpszi kif.. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 107.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-48 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

hh 248 248 248 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-66 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 101.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-69 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 95.]
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-57 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 89.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +91 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 89.]

hh 248 248 979 használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 979. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 83.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-55 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) [6 pontot használtál fel, van még 77.]
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 176.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 176.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +65 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 242 elkészíted a 242. tárgyat
Legyártottál 1 tüskecsapdát. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668)

[186,106] Lakott területre érkeztél.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 70 gyenge mérget 70 aranyért.
Összeakadsz egy kopasz, félszemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy halálhozó karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Mesterek érmet, egy mithril kesztyűt, egy örökkévaló napkövét, egy Ovgun nyakláncát, egy sötét kámzsát, egy szerencsetalizmánt, egy tradicionális övet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy zafír sárkány trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Vérszívással próbálkozol. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 138 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 313 200 megveszed a 313. tárgyat 200
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 gyógykenőcsöt. 100 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 37 300 megveszed a 37. tárgyat 300
Vásároltál 300 drótszőrt. 1200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 360 10 megveszed a 360. tárgyat 10
Vásároltál 10 quwarg tojást. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

vv 182 elmormolod a 182. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 159.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[186,105] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Sheran hívői építették.

Van itt egy szörnypiac (649. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (658. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,101] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Utad során felfedezel egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Killer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. (ld. enc.) 4654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 82, gyógyulás: 156, összesen: +74 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy erdei bölcs háza (668. épület.). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
[16 pontot használtál fel, van még 143.]

h 1755 700 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+455 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 138.]

v 198 152 108 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,101) erdei bölcs háza (#668), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Tharr oltár, régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szánalmas pondró (#792)

[152,108] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, A Tűzhajú lábát masszírozza. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

kf 475 11 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 11. tárggyal
Leveszed a kalózcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 128.]
Elrakod a Shengoroth karmát, majd a jobb kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy húsevő magszim lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a húsevő magszim bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy húsevő magszim lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [9 pontot használtál fel, van még 114.]

lm 5 905 mozogsz 5 905
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [5. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy lebegő gomba lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontkéssel kicsit megbökdösöd a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy lebegő gombát veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontkéssel néhányszor megkarcolod a lebegő gomba jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével súrolod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 332 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 150 arany, 5 quwarg tojás, 2 zöld üveg és 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [8 pontot használtál fel, van még 106.]

kf 13 1 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a jobb kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 6 10 11 mozogsz 6 10 11
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [7. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vérfürdető magszim. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vérfürdető magszim van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim egyik csápját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 981 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Hirtelen egy vérfürdető magszimot veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. A vérfürdető magszim csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 58.]

kf 1520 1 kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a jobb kezedbe veszed a Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

lm 12 16 mozogsz 12 16
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával súrolod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}

Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy kputtyintó csalán lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 18.]

le 1520 leveszed/lerakod az 1520. tárgyat
Elrakod a Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

h 1755 600 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+307 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 13.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 11.]

kf 1483 1520 kézbeveszed/felveszed az 1483. tárgyat az 1520. tárggyal
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a kalózcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
A jobb kezedbe veszed a Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[151,108] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy tűzbokrot. Nyugatra nézve látsz egy hóhérbimbót. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 3.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

pbe 8000 4314 beraksz a bankba 8000 aranyat a 4314. kalandozónak
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 10 540 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 30, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 323 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPERPSZI KIFEJLESZTÉSE (117. PSZI KÉPESSÉG)
Végre valahára eljutottál a pszi szakértelem használatának olyan mesteri fokára, hogy képes vagy kifejleszteni a legendás szuperpszi képességet! Ehhez szükséged van egy szuperpszi kőre és 400 pszi pontra. A képesség megszerzéséhez a P 117 parancsot kell kiadnod 60 TVP-ért, de vigyázz, a procedúra nagyon fájdalmas!

SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY)
Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 44 (60) Szint: 43 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 27 (30) Támadás: 89 (93) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (26) Védekezés: 99 (107) Menekülés: 15 % Életkor: 5/142 év
Egészség: 20 (31) Életpont: 658/754 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 25
Szerencse: 33 (87) Varázspont: 1526/1501 Pénz: 14665 arany Kép. pont: 46
Vérpont: 90/10 Pszi pont: 279/18 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 13
Eddig összesen 2789 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18436 TP-t kaptál. Jelenleg 10713912 TP-d van. A következő szinthez még 786088 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. Jóllakottság: 97%. A 182. fordulódban 62381 arany került a bankszámládra. 62381 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/66 (+12%)
vágófegyverek: 45/20 (+3%) ütőfegyverek: 7/58 (+16%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 35/73 (+1%)

Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
151,108 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/56 2. nyomkövetés: 62/90 (+8%) 3. lopás: 1/34
4. mászás: 15/97 5. csapdakészítés: 18/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/31 (+15%)
7. gyógyítás: 2/93 8. titkosírás: 14/86 9. felderítés: 11/8
10. szörnyidomítás: 14/16 11. teológia: 118/27 (+4%) 12. taumaturgia: 83/44 (+38%)
13. versengés: 2/69 14. harcművészetek: 4/67 15. zene: 14/98
16. szörnyismeret: 35/31 17. pszi: 26/87 (+88%) 18. zárnyitás: 11/47
19. vadászat: 8/97 20. bányászat: 23/9 21. testépítés: 26/8
22. úszás: 2/52 23. főzés: 14/46 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, küldetés (6)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +38 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)
láth. észlelése (#78) a lélek védelme (#57) hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tűzgolyó (#155) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677)
védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1991, pontszámod: 27297.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 10 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1582 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2399 arany (#50) 3 gernim balzsam (#1894) 70 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 1 lapkorong (#80) 5 pszi kő (#248)
1 sáfránykő (#979) 1 sallank karom (#128) 5 sünmedve tüske (#14)
5 víz (#27) 295 gyógykenőcs (#313)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
296 drótszőr (#37) 1 galachmit (#310) 6 kaja (#2)
6 pondróvér (#1232) 14 quwarg tojás (#360) 19 ragasztó (#83)
1 tüskecsapda (#242) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(152,108) bávatag golombár (#165), a 74. labirintus bejárata, Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), húsevő magszim (#67), lebegő gomba (#39), vérfürdető magszim (#148), kputtyintó csalán (#247)

Üzenet küldése a karakternek