180. forduló, 182. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 6. 9h:13'
EZ A 451. JÁTÉKHETED, 181. FORDULÓD
452. játékheted kezdete: okt. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [85,64] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csizmát, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ahan'natakhan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a lidérckirály (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) lótuszfőzetet (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 678. hetének nyerőszámai: 9, 6, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 278.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

ff 8 171 182 felt. fegyverváltás: 8 171 182
Felt. fegyverváltás: << szöges bunkó << rövid kard << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +26 max. életerő, +26 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 233.]

hu 9 131 148 hulladék: 9 131 148
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

hu 280 hulladék: 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

fkt 434 2 felt. készítesz a 434. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 203.]

sze 101 elengeded a 101. szörnyet
Útjára bocsádot a sullárt, hadd élvezze az életet. Örül neki! (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kf 238 3 kézbeveszed/felveszed a 238. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a lantot. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 214 3796 1 átadod a 214. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 manifeszt.nyúlványt Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[86,63] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle bal vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kardfogú fülemüle bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [87,62] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [88,61] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bolhakutya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy nukleáris cickány. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 162.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. Jó szimatod van! Egy rejtett helyen találsz 1 nehezéket[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 142.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[88,60] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy agglomerátor. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agglomerátor testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az agglomerátor harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az agglomerátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

(Továbbmész...) [88,59] Még mindig az erdőben vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai kesztyűt dobtak a sötét erők képébe. " Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy óriáspók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriáspók testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [88,58] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy lajhárlord nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord jobb vállát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[88,57] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,56] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval épp hogy eltalálod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Felfedeztél egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 62.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Drága ajándék,
Bár se kezdete, se vége,
A közepe meg semmi se!
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A fenébe, ez most nem megy! Talán ha több időt szánsz rá, sikerül, de most valahogy nincs erre türelmed. [50 pontot használtál fel, van még 12.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[90,55] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 19 energia fejlesztése 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 32 3796 1 átadod a 32. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 5367 360 405 leírod az 5367. kalandozónak a 360. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku gárdista. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 3796 360 405 leírod a 3796. kalandozónak a 360. szörnyet a 405. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku gárdista. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 219. szörnyet
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sünmedvét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-26 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 12, 8.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 322 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCKIRÁLY (316. SZÖRNY)
Talán már összeakadtál az anyagi síkon a nagyhatalmú lidércurakkal. Persze akkor még nem sejtetted, hogy ezek az élőholt lények valójában náluk még nagyobb hatalmú lidérckirályok egyszerű küldöncei. A lidérckirályok a Sötét Földre merészkedő, nagyhatalmú mágusok lelkei, akiket a Thargodanok elpusztítottak, és rabul ejtettek. Az élőholt létben ezek a sok száz éve halott mágusok hihetetlen gyűlöletet halmoztak fel magukban, amelyet mindennel és mindenkivel szembefordítanak. A lidérckirályokat gyakran találod az őket egykor megölő Thargodan hercegek szolgálatában.

LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY)
A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod.

ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 181. fordulód.

Erő: 26 Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 28 Menekülés: 40 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 267/176 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 245/88 Pénz: 630 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 24/22 EFejl: 11
Eddig összesen 632 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2847 TP-t kaptál. Jelenleg 187981 TP-d van. A következő szinthez még 72019 TP szükséges. Trófeáid: élőholt sullár, quwarg királynő, vadász quwarg. A 148. fordulódban 5039 arany került a bankszámládra. 5870 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/50 szúrófegyverek: 14/26 (+17%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 2/0 (+13%) lőfegyverek: 19/8 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << rövid kard (#171) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/63 (+14%) 2. nyomkövetés: 29/38 (+12%) 3. mászás: 4/16
4. csapdakészítés: 13/16 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 27/53
7. titkosírás: 5/40 (+22%) 8. felderítés: 18/20 (+40%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 22/2 (+22%) 11. taumaturgia: 2/53 (+6%) 12. versengés: 1/79
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 28/95 (+30%) 15. szörnyismeret: 9/72
16. vadászat: 13/86 17. bányászat: 6/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), szürke bőrkesztyűt (#271) (max. 2 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 5 csillezsályalevél (#1253)
4 fülemüle agyar (#267) 2 lajhár csont (#236) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(85,64) sullár (#101)
(86,63) kardfogú fülemüle (#146)
(87,62) Elenios oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(88,57) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(88,58) lajhárlord (#757)
(88,59) óriáspók (#303)
(88,60) agglomerátor (#138), egy ismeretlen isten rúnaköve
(88,61) gumifa (#38), Fairlight oltár, 37. jellempróba, bolhakutyák (#17), nukleáris cickány (#155)
(89,56) kardfogú fülemüle (#146), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372)
(90,55) oltár

Üzenet küldése a karakternek