Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 27. 9h:40' EZ A 337. JÁTÉKHETED, 180. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
hu 213 122 72 | hulladék: 213 122 72 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
ek 7 20 2 | t. energia kisütése: 7 20 2 |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [130,97] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku ostromteknős közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 77 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [131,97] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 65 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a halálhozó testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a halálhozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 20 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [133,97] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork sámán testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ork sámán bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 15 életpontot sebeztél. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted az óriás csontváz bal karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [134,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [95,108] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 613 30 7 | bemész a 613. épületbe |
ef 10 505 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | VP elővétele: 6 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY) Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni. |
PÖFÖGŐ KREGON (182. SZÖRNY) A pöfögő kregonok az árnyvilág nagytermetű, púpos hátú vadállatai. Jegesen hideg karmuk érintésével képesek még a lélekburkot is átszakítani, és így esetleg permanens egészségcsökkenést okozni. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha T/FT parancsot adsz ki rá. Persze igazán sok választási lehetőséged nincsen, hiszen ha nem ölöd meg a pöfögő kregont, valószínűleg sosem jutsz vissza a valós világba. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
VÉRCÁPA (193. SZÖRNY) Amikor valaki megpillantja az alanori csatában nyüzsgő vércápákat, hosszasan eltöprenghet rajta: vajon valóban csak a torax férgek miatt nem szeret senki sem úszni? Vajon elegendő a csatornán való átkeléshez a kiváló úszás szakértelem? A válasz egyértelmű NEM. A csatorna fölött való átkelés alatt százszor elégetnek a parti őrség mágiái, de a víz alatt úszva ezerszer tépnek szét a vércápák. Hatalmas testű, iszonytató ragadozók, amelyekhez fogható lényeket csak a nyílt tengerben és néhány fényt sosem látott földmélyi tóban találsz. Ha egy vércápát azonnal a vízbe merüléskor sikerül megölnöd, lehet némi esélyed, hiszen a dögre odagyűlnek a társai, és az úszás további részében csak néhány további példánnyal kell megküzdened. Ehhez azonban hihetetlenül magas vízifegyver jártasság szükséges. És ne feledd, gyógyítgatásra útközben nincs idő, úgyhogy mindenképpen találnod kell valamilyen csodával határos módszert, amivel 4-5 csata után is még életben vagy. A vércápák elnevezésüket egyébként onnét kapták, hogy harapásukkal némi életenergiát is szívnak el, így a sebzés egy része permanens károsodást jelent. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY) Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz. |
KETREC (216. TÁRGY) Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY) Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges. |
Erő: | 35 (53) | Szint: | 21 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 30 (35) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 26 (31) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 322/240 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (31) | Varázspont: | 712/173 | Pénz: | 7301 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/9 | Pszi pont: | 145/167 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/93 (+48%) | ökölvívás: | 11/15 | szúrófegyverek: | 23/85 (+5%) |
vágófegyverek: | 10/99 | ütőfegyverek: | 11/55 (+32%) | lőfegyverek: | 13/96 (+15%) |
dobófegyverek: | 20/52 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzpenge (#126) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/12 | 2. nyomkövetés: | 23/105 (+35%) | 3. mászás: | 5/94 |
4. csapdakészítés: | 16/93 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/9 | 6. gyógyítás: | 54/80 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 10/105 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 6/63 |
10. teológia: | 24/84 (+28%) | 11. taumaturgia: | 42/109 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 1/105 |
13. versengés: | 6/60 (+18%) | 14. harcművészetek: | 3/8 | 15. zene: | 1/56 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 9/77 | 17. pszi: | 21/85 (+4%) | 18. vadászat: | 9/41 (+11%) |
19. bányászat: | 1/73 | 20. úszás: | 6/24 (-44%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus (25) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy vércápa leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 133.79 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | monstrum vállvédő (#1577) | |||
3 | nyu-shuriken (#157) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
440 | arany (#50) | 2 | bot (#4) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | víz (#27) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | öreg varázsló (#23) | gazda (#24) |
grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | manó (#36) | sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | harcos (#47) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) |
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) |
drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
törpe kovács (#90) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
óriás griff (#105) | griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
büntető praglonc (#125) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | Lord Kovács József (#129) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) |
nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) | nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) |
tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | hadroszaurusz (#162) | kétfejű troll (#163) | jégtroll (#164) |
bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | kvazár kovács (#167) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) |
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | ongóliant hadúr (#178) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) |
gnóm szolgáló (#181) | pöfögő kregon (#182) | ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) |
vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) | opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | moszatrája (#198) |
mélység fattya (#199) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | kacagó szépia (#206) |
drónkeselyű (#208) | joviális m.szockó (#211) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) | tormikus egér (#218) |
pszi elementál (#221) | átokmurgattyú (#225) | woorgard (#231) | vadász quwarg (#241) | áeratikus hasnyák (#243) |
noth szellem (#250) | pordémon (#253) | varkaudar hadúr (#270) | varkaudar varázsló (#271) | manaelementál (#290) |
óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) |
liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | erszényes elkarog (#354) |
nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | partravetett medúza (#363) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) |
kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) | ryuku gólem (#394) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | yeti poronty (#638) | varkaudar kölyök (#685) |
varkaudar íjász (#687) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) |
bandita (#758) | burástya királynő (#759) | ryuku futárbérenc (#765) | ekharion bébi (#768) | proteinsólyom (#771) |
köpködő bruhatag (#773) | Tyriel (#777) | ryuku csapásvezető (#778) | ork bérgyilász (#781) | térfaló (#783) |
Jerome (#956) | Yurk, a profi (#958) | Mallon (#960) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
Whurphöl (#7007) | Öregsámán Krough (#7008) | Földrengető (#7011) | óriás szőröspók (#7076) | varkaudar felderítő (#7133) |
mocsárivérc (#7143) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
$bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
$ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
$grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
$bőrpáncél (#51) | patak (#52) | tavacska (#53) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) |
$mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) |
árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | $kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
$rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | $rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) |
olvasztókemence (#86) | $bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) |
$bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | $vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) |
hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
$móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) |
jellempróba (#121) | dözmöng szív (#122) | $göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | $mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | $csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | $denevér szimbólum (#140) |
$nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | $mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | $ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) |
ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) |
rövid kard (#171) | $téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | $ezüst gyűrű (#180) |
vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) |
nagy vaskulcs (#186) | $mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | $mérg. vas dobónyíl (#190) |
aranylánc (#191) | gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) |
trófea nyaklánc (#196) | $karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | $gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) |
amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | $dorony tüdő (#212) |
xirnox szív (#213) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) |
obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | $acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tatu dob (#234) |
$lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | kvazár (#244) | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) |
pszi kő (#248) | $bumeráng (#249) | nekrofun medál (#253) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) |
templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) |
bájital (#261) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) | remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) |
kvazár sisak (#266) | $fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) |
aranytű (#272) | $ametiszt medál (#275) | sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | umbatari karkötő (#278) |
tyrex csont (#280) | raptor karom (#281) | Tharr Keresztje (#287) | bíbor erőöv (#291) | kőszem (#304) |
varázskő (#305) | $réz papi karkötő (#307) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) |
gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) | ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) |
ezüstkard (#325) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | $csontpálca (#329) |
mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltű (#334) | királyi korona (#338) |
rézgolyó (#343) | kincs (#344) | $tolmokov-koktél (#351) | molluszk ház (#353) | quwarg boly (#359) |
káosz szimbólum (#361) | vascarai csizma (#370) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fekete tű (#374) |
fény szentélye (#376) | moa üveggömb (#383) | szigony (#389) | polip szívóka (#391) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | lótuszfőzet (#448) |
mágusköpeny (#453) | fiatalság itala (#473) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
sárkánytanya (#492) | Arénagödör (#497) | kihívás tornya (#502) | $zafír medallion (#514) | Chara-din monolitja (#534) |
kisebb zan (#544) | főnixtoll (#563) | kulcskarika (#648) | $rinóbőr (#651) | $darázsszárny (#652) |
darázsfarok (#654) | $liumbe hajtás (#655) | $liumbe bimbó (#656) | aurach fog (#657) | elkarog szőr (#665) |
$nektoraf faggyú (#667) | rakolits por (#669) | szulfagor agyar (#677) | smaragdkő (#678) | elf kósza háza (#681) |
orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | etra hályog (#712) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | gólem talizmán (#811) |
halálhozó talizmán (#813) | hatalom fülbevalója (#817) | teremtés zsákja (#818) | aranytermő erszény (#819) | kreiton fókusz (#853) |
örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | csodák kútja (#1096) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) |
örökkéval.smaragdja (#1115) | örökkéval. zafírja (#1116) | párducbőr övtáska (#1117) | $varkaudar pálinka (#1137) | Khór maszkja (#1138) |
sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | örökkéval.kristálya (#1207) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
sólyomcsőr (#1223) | ork csodaszer (#1228) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) |
agyértágító (#1406) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | Vlagyimir-díj (#1519) | nodonrod kitűző (#1533) |
megsemmisítő (#1540) | méregfog (#1553) | $monstrum vállvédő (#1577) | griff nyakék (#1579) | tündöklő szobor (#1587) |
Kalmárok Kémgömbje (#1589) | vérvörös rózsa (#1622) | ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | szerencsekocka (#1693) |
ork sör (#1701) | varkaudar fellegvár (#1821) | Khór szobra (#1824) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |