179. forduló, 181. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 1. 16h:03'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 180. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
38 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,64] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Raia kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy aranyozott klipszet, egy cetbőr válltömést, egy dalb.kristálycsizmát, egy ezüst végzetmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy Dögvész trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha színaranyból lenne az egész. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Georgia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 3. napon ismét találkozol Georgiával. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 5. napon ismét összefutsz Georgiával. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 9. napon találkozol egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy mind. kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tirik-hun medált, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy szubreális vámpír trófea, egy zombi mester trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Flood. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 11. napon megintcsak összefutsz Flooddal.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 18. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Elenios ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vassisakot, egy lánghordozó gyűrűt és egy mind. kristályát visel. Ruházatát egy büntető praglonc trófea, egy Védőnővér trófea és egy Raia szent lovagja trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sir Gilbert Erail. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 24. napon összefutsz egy tüsi ősz hajú, piros szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr szerzetese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy csodálatos nyakláncot, egy derit láncvértt, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy kabutót, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy Numerinor karkötőjét, egy q. pusztító medált, egy réz végzetmedált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szerencsetalizmánt, egy tleikan kesztyűt, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy tűztagadót, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy hoarián sárkánybébi trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bambula. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+5 varázspont).
A 25. napon ismét találkozol Bambula. Érzékeled auráját: ő is semleges. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy xirnox nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 4. KP: v 15 133 2 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csuklyavirág. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 313.]

dd 56 16 eldobod az 56. tárgyat a 16. tárgyat
Elhajítasz 8 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

a 2 5001 15 átadod a 2. tárgyat az 5001. kalandozónak (15 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 15 kaját Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 306.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 296.]

id 216 80 idomítod a 216. szörnyet 80 pontért
Megkezdődik az élőholt sullár tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 45 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [80 pontot használtál fel, van még 216.]

ef 5 514 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 181.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy mocsárivérc. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}

Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 16 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1600.
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy téfea magoflux. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy drakolich.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (55 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: szárnyas hernyó, fűszertartó, dorony tüdő, 8 spiritusz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a drakolich fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a drakolich testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drakolich csontos vázát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a drakolich testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 185, gyógyulás: 27, összesen: -158 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy mocsári ácsorgó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a mocsári ácsorgó lassúmozgású testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mocsári ácsorgó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 45 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a mocsári ácsorgó testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény összetapos! 50 életpontot vesztettél. A mocsári ácsorgó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 114, gyógyulás: 4, összesen: -110 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [93,61] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Ráismersz a lényre. Egy köpködő bruhatag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a köpködő bruhatag nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a köpködő bruhatag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 149.]

t 7143 támadod a 7143. szörnyet
FT 7143 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[94,62] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Találsz egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy xirnox. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a xirnox jobb hátsó lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a xirnox testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a xirnox jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A xirnox megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Tüzet köpsz. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Vashegyű lándzsával megdöfködöd a dermesztő lidérc testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 284 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy Thargodan csontváz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 18 (limit: 525), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1800.

(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 024 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledőt. Csak egy tesh alligátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor hüllőtestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a tesh alligátor bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 654 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+33 életerő.) Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,64] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tesh alligátor került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a tesh alligátor bal hátsó lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
[94,64] A terep vált: bozótos területen vagy. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy halálbokort. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [94,63] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy drakolich.

Tüzet köpsz. A lény immúnis erre a varázslatra! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,62] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy xirnox. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox jobb oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a xirnox testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a xirnox testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a xirnox testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a xirnox! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

[47 pontot használtál fel, van még 47.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 127, gyógyulás: 19, összesen: -108 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+35 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg.

Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 122 18 99 keresed a 122. szörnyet a 18. szörnyet a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

ef 7 514 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 321 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REGENERÁCIÓ (528. TUDATI KÉPESSÉG)
Gyakran előfordul, hogy nem tudod kihasználni a pihenés nyújtotta természetes regenerációt, hiszen mikor álomra hajtod a fejed, tökéletesen egészséges, és sérülésmentes vagy. A regeneráció ilyenkor is végbemegy persze, de mindennemű látványos hatás nélkül (szervezeted ilyenkor tartalékokat halmoz fel, még ha ezzel sokan nincsenek is tisztában). A Tudati Erőd falai közt töltött sokórányi elmélkedés meghozta gyümölcsét, közösen végre kitaláltátok, hogyan lehetne ezt az elfecsérelt erőforrást hasznosítani! Ezután, mikor álomra hajtod a fejed, és pihenni térsz, egy apró csatornát nyitva hagysz majd, amely csatorna közvetlenül az életenergiádhoz vezeti rászoruló tudattársaid. Míg alszol, észre sem veszed majd, hogy drága életerőd áramolni kezd e csatornán át, s mikor felébredsz cseppet sem leszel fáradtabb, mint voltál a pihenés előtt, hisz azokat az apró energiaforgácsokat, amiket önként adsz át a társaidnak, egy-kettő visszagyógyulod. Persze igazi hasznát akkor látod ennek a vérszövetségnek, ha magad kerülsz bajba, hisz sok-sok nyitott csatornán át, bármelyik társadtól kölcsönkérhetsz némi életerőt ezután. [Mostantól minden lépésed végrehajtása után és minden szörnnyel megvívott csatád végeztével a tapasztalati szintednek megfelelő mennyiségű életpontot fogsz regenerálni. A labirintusban való mozgás során is gyógyulsz, de ekkor csak a szinted egyharmadát. Az életpontod így nem mehet a maximális érték fölé. A gyógyulás automatikus, nem szükséges aktiválni, de nem lehet kikapcsolni sem.]

MOCSÁRIVÉRC (7143. SZÖRNY)
A kükloptoid mocsárlakók csoportjába tartozó teremtmény a nevéből is adódóan, a mocsarak lakója, méghozzá ragadozó. Hosszú lábaival tapicskol az iszapban és ha egyetlen szemével észrevesz egy téfea-magofluxot, vagy akár egy humanoidot (mint te) aki a közelébe téved, akkor nyolc csápja valamelyikével próbálja szájszervéhez húzni. Puha testében és kapálózó csápjaiban ütő vagy szúrófegyverrel nehezebb kárt tenni mint vágóval, ezért az javallott ellene.

MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 180. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 20 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 40 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 295/119 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (33) Varázspont: 256/0 Pénz: 1480 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/18 EFejl: 30
Eddig összesen 1270 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 322 TP-t kaptál. Jelenleg 553 874 TP-d van. A következő szinthez még 46 126 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 24/86 (+5%) vágófegyverek: 10/11
ütőfegyverek: 21/90 (+37%) lőfegyverek: 12/86 dobófegyverek: 7/82

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
düh vérvörös köde: 30 százalék;
94,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/108 (+22%) 2. nyomkövetés: 25/36 3. mászás: 12/52
4. csapdakészítés: 18/24 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/75 6. gyógyítás: 35/37 (+56%)
7. titkosírás: 7/47 8. felderítés: 8/44 9. szörnyidomítás: 8/71 (+78%)
10. teológia: 16/48 (+22%) 11. taumaturgia: 10/92 (+17%) 12. versengés: 6/52 (+9%)
13. zene: 6/0 14. szörnyismeret: 22/73 (+20%) 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 6/4 17. bányászat: 25/47

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42), nyuhaj karbin (#110), mocsárivérc (#7143) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110), izomernyesztés (#33), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 46, 47, 48, 49, 65.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 75 TU. szükséges még: 15 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1119 TU szükséges.)

Összsúly: 60.88 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 13 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 8 mákrózsa virág (#56) 14 spiritusz (#170)
1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 csuklyavirág (#133)
1 fenőkő (#1618) 2 gyíkfű (#201) 1 sullár hólyag (#168)
1 szent kehely (#257) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96
60
61
62
63
64
65
(93,61) köpködő bruhatag (#773), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148)
(93,62) téfea magofluxok (#98), drakolich (#760), egy ismeretlen isten rúnaköve, mocsári ácsorgó (#774)
(93,63) nekrofun (#173), mocsári penke (#148), mocsárivércek (#7143), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), korinthai amőba (#420), tesh alligátor (#353), szubreális vámpír (#223)
(93,64) tesh alligátor (#353), dermesztő lidérc (#645), nekrofun (#173)
(94,62) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), xirnox (#122), dermesztő lidérc (#645), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202)
(94,63) drakolich (#760)
(94,64) Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 43. jellempróba, szubreális vámpír (#223)
(95,62) phua-kúp (#372), mocsári penke (#148), szintszívó (#96), xirnox (#122)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült két Többszemélyes Kaland a Levegő síkjára.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Hosszúkarom Kriton 180. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) Morbid (#127)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153)
autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) sírlidérc (#172)
vark. nekromanta (#173) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) élőholt sullár (#216)
massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221) szubreális vámpír (#223) vadász quwarg (#241)
áeratikus hasnyák (#243) noth szellem (#250) zombi mester (#251) pordémon (#253) manaelementál (#290)
Thargodan csontváz (#297) óriáspók (#303) zafír sárkány (#329) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) dermesztő lidérc (#645) csontlepke (#746)
pacaszúnyog (#751) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) drakolich (#760) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) köpködő bruhatag (#773)
mocsári ácsorgó (#774) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960)
Ayagira Tanaka (#965) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000) hegymélyi lidérc (#7084)
varkaudar felderítő (#7133) mocsárivérc (#7143)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89)
bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94)
bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) $fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104)
$evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109)
vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119)
tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140) virág szimbólum (#143) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) $szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) $vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
$trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225) helytartói jogar (#228)
lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) bumeráng (#249) templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259)
isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262) kristálygömb (#265) fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268)
$purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) aranytű (#272) umbatari karkötő (#278) jégszív (#282)
Szent Kulacs (#285) $varkaudar páncél (#294) kőszem (#304) varázskő (#305) galachmit (#310)
ezüstshuriken (#327) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338)
rézgolyó (#343) quwarg boly (#359) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa obszidián (#380) moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) Chara-din monolitja (#534) főnixtoll (#563) sámán erszény (#650)
$rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) $aurach fog (#657)
aurach bőr (#658) Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661) elf csont (#664) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) $szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680)
tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) ryuku mellvért (#689) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) halálhozó talizmán (#813)
hatalom fülbevalója (#817) csodák kútja (#1096) $varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
ork csodaszer (#1228) $bruhatagnyelv (#1230) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406)
reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540)
saválló fülbevaló (#1552) $Métely páncélja (#1562) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595)
fenőkő (#1618) elhagyott bánya (#1685) bronzkard (#2083) vaskard (#2084) kőkés szimbólum (#2321)
halálbokor (#2370) halálvirág (#2371)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr

Üzenet küldése a karakternek