15. forduló, 21. forduló, Yllrun Thristhael összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 4. 12h:08'
EZ A 55. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
56. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5474
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

YLLRUN THRISTHAEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Silistrával. Sheran követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.)

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ubuk dobónyílat. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

f 26 kísérletezel a 26. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy mérgezett tüskét. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 127 1 eladod a 127. tárgyat 1
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 12 1 eladod a 12. tárgyat 1
Eladtál 1 csontszuronyt. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 48 2 eladod a 48. tárgyat 2
Eladtál 2 antilopbőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ea 63 22 eladod a 63. tárgyat 22
Eladtál 22 tigroszlán fogat. 22 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ve 714 1 megveszed a 714. tárgyat 1
Vásároltál 1 rőtmanó kacagányt. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ve 225 1 megveszed a 225. tárgyat 1
Vásároltál 1 orgyilkos tőrt. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

ve 112 10 megveszed a 112. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 714 247 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat a 247. tárggyal
Lecsatolod a bőrpáncélt, majd magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 147.]
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[43,14] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy proteinfecske. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a proteinfecske fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. Elhajítod a vacak alpesi tehén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő proteinfecske trófeát. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,15] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az 5 kék orchideát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve bűvölés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát. 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! 3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] [30 pontot használtál fel, van még 107.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed az 5 csontszablyát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyógymógy. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! 3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.] [30 pontot használtál fel, van még 77.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 mocsári penkét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csábmosoly. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! 3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! [30 pontot használtál fel, van még 47.]

m 7 7 1 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre
[41,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tintacsiga testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,13] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy bo-skorpió. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bo-skorpió testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [41,12] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy halálmadár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár bal szárnyát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a halálmadár jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált karmazsin huhogó trófeát, és kinyersz egy alkalmas halálmadár trófeát. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lebegő gomba közeledik. Itt csata lesz.

Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[42,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy tigroszlán. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával teljesen átszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tigroszlán bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a tigroszlán meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [42,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kövesd a fény útját! Az Álomörzők segítenek. Big Bogo(5464) " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.) Istened ennek örülni fog.
Utad során felfedezel egy vaskohót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [43,9] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 11.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 6.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY)
Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY)
Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is.

TETEMEMBER (123. SZÖRNY)
A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges.

BŰVÖLÉS (20. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal annyira el tudsz bűvölni egy másik kalandozót, hogy szíves-örömest átadja neked egy tárgyát. A varázslat elmondása után (ami 10 VP-be kerül) inaktívan lapul. Ha egy olyan kalandozó táborára bukkansz, akinek birtokában van a keresett tárgy, ezt a varázslat jelzi, és mielőtt odamész hozzá, működésbe hozhatod. Azt, hogy melyik tárgyat szeretnéd elkérni, 2. paraméterként kell megadnod. Mindig 1-3 darabot kérsz el az adott tárgyból, és az utolsó darabot senki sem fogja odaadni neked. Ha tehát valakinél csak egy darab van abból, amit szeretnél, akkor a bűvölés nem is aktivizálódik. Könnyen előfordulhat, hogy a varázslatnak az áldozat mentálisan ellenáll, vagy a tárgy átadása után rájön, hogy mi történt. Ebből pedig csata származhat! KF-elt tárgyat és aranyat nem kérhetsz el - az arany az egyetlen tárgy, amitől még varázslat hatására sem hajlandó egy kalandozó megválni. A bűvölést nem fogod olyan kalandozókra használni, akikre (akár fajukra, vallásukra, stb) BA parancsot adtál ki. Az ellenfél a bűvölés elleni szerencse dobására mínuszokat kap a papi rangodtól függően, és pluszokat a bűvölni kiavánt tárgy alapárának függvényében.

GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)
Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

CSÁBMOSOLY (16. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat külső megjelenésedet, fellépésedet elbűvölővé, vonzóvá teszi más kalandozókkal szemben. Ez azt fogja jelenteni, hogy agressziójuk veled szemben 2-vel kevesebb lesz, mint ami be van nekik állítva. A varázslat a következő táborozás végéig tart, elmondása 9 VP-be kerül.

CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY)
Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hőmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kőkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendő alapanyag az építéshez.

KARAKTERLAP

Yllrun Thristhael, egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios követője vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 11 (21) Szint: 10 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 21 (28) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 22 (29) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 155/155 év
Egészség: 10 (17) Életpont: 282/282 Jellem: jó (16) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (20) Varázspont: 226/138 Pénz: 25 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 133 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 552 TP-t kaptál. Jelenleg 13 814 TP-d van. A következő szinthez még 3 186 TP szükséges. Trófeáid: sóhajtó dorony, halálmadár, proteinfecske.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -4.); tüske (#22) (5 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
43,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1275 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. gyógyítás: 7 6. teológia: 1
7. vadászat: 3 8. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 50 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve)
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 felderítő, 1 szabotőr, 1 harcos, 1 élőholt.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 * mágusköpeny (#453) 1 * mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 1 fúvócső (#20) 3 * hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225)
1 * ryuku kopja (#694) 7 ubuk tüske (#131) 23 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
3 ezüst gyűrű (#180) 2 * griff nyakék (#1579) 1 * mind. kristálya (#2264)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * szem szimbólum (#142)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 + deus ex machina (#1) 1 furulya (#233) 25 kaja (#2)
1 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [benne 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
12 drótszőr (#37) 7 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
5 gyöngymangó (#135) 3 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kazmár gyökér (#205) 2 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 7 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
3 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 10 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 3 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153)
2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 21 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 31 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
8 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)
1 vízionár szem (#102)

Összsúly: 62.80 kg Megterheltség: 41%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 5 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 5 kék orchidea (#68) 1 mandibulakasza (#127)
2 mocsári penke (#148) 14 tigroszlán fog (#63) 2 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 fekete bőrcsizma (#247)
5 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rőtmanó kacagány (#714) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44
8
9
10
11
12
13
14
15
16
(40,13) bo-skorpió (#54), gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, 29. jellempróba, oltár
(41,12) halálmadár (#351), lebegő gomba (#39)
(41,14) gumifa (#38), oltár, Chara-din monolitja (#534), tintacsiga (#74)
(42,10) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, 21. jellempróba, vaskohó (#155)
(42,11) tigroszlán (#43), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(42,13) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(42,15) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár
(43,9) világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(43,14) proteinfecske (#139), patak, oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, evaporőr (#69)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 4.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 5.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 6.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 7.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 8.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 9.)
2018.03.04 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 10.)
˙

Üzenet küldése a karakternek