17. forduló, 19. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. aug. 10. 0h:05'
EZ A 79. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
80. játékheted kezdete: aug. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

BEPA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,12] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

gyk 64 1 gyakorolsz a 64. tárggyal 1 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). [1 pontot használtál fel, van még 211.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza rothadó lebenyét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a massza nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grifftojást. (ld. enc.) 192 tapasztalati pontot kaptál. Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak (ld. enc.) és egy bumeráng (ld. enc.). Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 196.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 190.]

fkt 22 20 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 190.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[44,13] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a téfea magoflux testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-17 varázspont.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a téfea magoflux jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 321 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,14] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy félelem-járó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a félelem-járó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [46,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pacaszúnyog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pacaszúnyog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a pacaszúnyog zümmögő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A pacaszúnyog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. (ld. enc.) 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 160.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 7 5 4 mozogsz 7 5 4
Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 lapockacsont. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 bordacsont (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 110.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[47,15] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kavadu. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a kavadu bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a kavadu testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű bal középső lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 90.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! (ld. enc.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (bányászat: 1. szint). (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 mozogsz keletre
[49,15] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy nektoraf. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

kt 116 3 elkészíted a 116. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 móri gyümölcsöt. [12 pontot használtál fel, van még 40.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[49,14] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy pszi elementál közeledik feléd! (ld. enc.) Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.


(Továbbmész...) [48,13] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy umor-pióca került az utadba. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az umor-pióca jobb oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod az umor-pióca testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az umor-pióca belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy gyíkember. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyíkember bal lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőhegyű lándzsát. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a gyíkember bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember nyálkás karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyíkember megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 20.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

f 97 kísérletezel a 97. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY)
Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

BORDACSONT (16. TÁRGY)
Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag...

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

BÁNYÁSZAT
A fém nagyon ritka, és ha valaki talál is, az leginkább a föld alól kerül elő. Mivel azonban a fém egyike a leghasznosabb anyagoknak, Ghalla sok lakója úgy fejlesztette mentális képességeit, hogy képes legyen a fém közelségét megérezni. Mindebben persze a törpék az élenjárók. Sokan "bányászatnak" nevezik ezt a képességet, maradjunk tehát a közérthetőség kedvéért a laikus szóhasználatnál. Minél nagyobb a bányászat képessége valakinek, annál nagyobb eséllyel érzi meg a felszín alatt rejtőző ércet vagy tiszta fémet. A ritkább, értékesebb fémeket kisebb eséllyel. Domb- és hegyvidéken használható hatékonyan ez az adottság. Nem elég persze megtalálni, ki is kell ásni, amit találsz, ehhez pedig szükséged van egy ásóra. A bányászat nemcsak a fémek megérzésétől, hanem a sikeres ásástól is fejlődhet.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 18. fordulód.

Erő: 17 (25) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 260 cm
IQ: 9 (17) Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 10 (18) Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 (23) Életpont: 295/156 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 10
Szerencse: 10 (18) Varázspont: 180/30 Pénz: 102 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 105 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 473 TP-t kaptál. Jelenleg 7 220 TP-d van. A következő szinthez még 4 780 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, északi aurach.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 (+1) vágófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 9 (+1)
lőfegyverek: 5 (+1)

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << csontszablya (#64) << göcsörtös bunkó (#123)
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 4 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. vadászat: 2
10. bányászat: 1 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10.

Összsúly: 45.21 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 160 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 1 ormánygőte csont (#21)
1 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
1 fúvócső (#20) 1 grifftojás (#179) 1 kavadu lebeny (#24)
1 lapockacsont (#33) 3 móri gyümölcs (#116) 1 rézdarab (#70)
1 tinta (#101) 14 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48 49 50
11
12
13
14
15
16
(43,12) massza (#217)
(44,13) téfea magoflux (#98)
(45,14) félelem-járó (#56)
(46,14) pacaszúnyog (#751), a 6. labirintus bejárata, zombi (#49), csontváz (#48)
(47,15) kavadu (#19), Raia oltár, 27. jellempróba
(48,13) umor-piócák (#63), lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), gyíkember (#51)
(48,15) gyilkos tetű (#116), vaskohó (#155), Sheran oltár, 10. jellempróba
(49,14) Dornodon oltár, 2. jellempróba, manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)
(49,15) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek